Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#541 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 March 2015 - 22:53

Super,jel pala kakva voznja danas?

#542 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 March 2015 - 01:01

da malo je zvuk kao iz konzerve a verujem da je dublji i puniji uživo...Neka je focus odradio zagrevanje i turiranje u mestu, ide sezona...sad će na put... :)

#543 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 March 2015 - 03:28

View PostStefan p, on 03 March 2015 - 22:53, said:

Super,jel pala kakva voznja danas?
Ma kakvo vozanje i dalje je pohladno napolju, a ne bih da se igram sa hladnim asfaltom i kineskim gumama. Pred voznju svakako mora ici jedno detaljno pranje, posebno zbog sjedista :)

View PostPita, on 04 March 2015 - 01:01, said:

da malo je zvuk kao iz konzerve a verujem da je dublji i puniji uživo...Neka je focus odradio zagrevanje i turiranje u mestu, ide sezona...sad će na put... :)
Dosta je bolji zvuk uzivo i skontao sam da ne valja tek kad sam pustio snimak na komp. Ovo su mu vjerovatno i zadnji taktovi na serijali. Jos samo cilindar da se uzme pa krecu radovi :)

Edited by Lauda, 04 March 2015 - 03:29.


#544 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 March 2015 - 01:31

E ova podnica mi je zakon, pruzis noge kako ti najbolje odgovara :D Ovaj skuter je kompletno ocuvan, vidi se da nije izlozen atmosferlijama.

#545 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 March 2015 - 02:44

Ma sada je prljav, posle dobrog pranja izgleda kao iz fabrike da je izasao :D
Za podinice se slazem, za mene ima mjesta sasvim dovoljno.

#546 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 March 2015 - 19:22

Radilo se malo ovih dana na sitnicama nekim. Ocistio sam brembo kocioni cilindar sa brake cleaner-om koliko sam mogao, sada vec na nesto lici. Nabavio sam i TRW plocice.

Posted Image

Posted Image

Stiglo je i ulje uz plocice. Jos jednom hvala skuter mrezi! :)

Odmah sam montirao plocice za probu da vidim kako leze. Inace ovo mi je prvo montiranje pa ako vidite da sam nesto zeznuo recite da ne ostanem posle bez kocnica u voznji heh. Nisam smirglao ivice plocica niti stavljao bakarnu mast iza...

Posted Image

Posted Image

To je to za sada. Ceka se nabavka Malossi Sport cilindra pa da ozbiljni radovi krenu. Trebam jos nabaviti teflon crijevo za kocioni cilindar i napraviti nosac za brembo da bi Focus konacno dobio posten sistem kocenja koliko-toliko.
Usput sam bio sa Pitom na kafici danas kada sam preuzimao robu. Ispricali smo se fino, diskutovali o buducim planovima...bice svakako zanimljiv period koji slijedi :)

#547 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 March 2015 - 19:30

Dobro je slozeno, nemas brige... mnogo mi se svidjaju fabricke zlatne celjusti! Imam neke ljude iz Pazove koji se bave pravljenjem svih vrsta kocionih creva, imao sam dobra iskustva sa njima, ako zapne imam njihov tel..

#548 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 March 2015 - 19:37

Ehh da je jos neki oversize (220mm) disk da uleti, to bi vec bilo nesto...al' finansije koce

Vazi Aco, ako bas zapne cucemo se :)

#549 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 March 2015 - 00:03

Proradio crv jer sam se sjetio da sam ostao duzan provjere i slika atomizera, pilotke i saug dizne od karba pa sam ga zacas rasklopio i provjerio za svaki slucaj o kojim komponentama se radi i da li sigurno odgovaraju specifikaciji na ambalazi.

Dakle u pitanju je Dellorto 19mm Black Edition MK2 (Stage6 pakovanje).

Atomizer je zaista AU 262
Posted Image

Posted Image

Pilotka je 50
Posted Image

Saug dizna 60
Posted Image

"Sesiric" sam izbacio napolje...nevjerovatno koliko su mamlazi pritegli diznu, jedva sam je odvojio od atomizera i sesirica
Posted Image

I za kraj jedna bez sesirica
Posted Image


Dalje, vec sam se odlucio na pocetnu postavku karba kada dodje Malossi Sport (sa kojom cu ga upaliti). Postavka ce biti sledeca na 2x14mm otvora na airboxu sa malossi red sponge filteru:
- Glavna dizna 85
- Igla W9 na srednjem zarezu
- Pilotka 40

Posle ce se traziti finese na karbu, bitno je razrada da prodje ok i smjesa bude malo bogatija.
S obzirom da nemam bas vremena puno na raspolaganju, kada dodje kit sve vec mora biti isplanirano i spremno za ugradnju, da se ne gubi vrijeme.

Ostalo mi jos da porucim 4 pilotke: 35, 38, 40, 42 da bih imao potpun set za podesavanje svakog spektra gasa na karbu.

Mozda sam pretjerao malo sa slikama ali opet mislim da slike vise govore nego rijeci i da mogu pomoci nekome :)

#550 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 March 2015 - 00:19

Slike govore više od 1000 reči i samo slikaj i postavljaj...
Vidim da se opasno pripremaš za kit...tako i treba, to je pravi redosled da prvo nabaviš sve što treba za štelovanje i onda imaš sve kad ugradiš kit...tako je!!

#551 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 March 2015 - 22:33

Kakav dan...maloprije sam usao u kucu iz garaze.
Danas sam odradio redovan servis na skuteru i "pokusao" da namontiram neke dijelove.
Zamijenio sam ulje u prenosu, nazalost zaboravio sam da ilustrujem postupak.

Dalje, na red je doslo kociono ulje koje je vec promijenilo boju. Na otvaranje poklopca cilindra vidio sam kapljica vode na vrhu poklopca sto znaci da je vec fino povukao vlagu...

Posted Image

Ispustio sam ulje i ocistio kocioni cilindar
Posted Image

Posle toga sam nasuo Motul dot4 ulje koje mi je ostalo do prosle godine. Djeluje da je ok po izgledu, a i na rucici nisam osjetio neku promjenu. Dobio sam ok tvrdocu. Svakako ce biti jos jedna zamjena ulja kada budem montirao brembo pa ce tu ici novo ulje.

Evo kako je izgledalo na kraju kada sam ozracio citav kocioni sistem. Ostao sam jedno sat vremena dok nisam zavrsio sve oko kocnica. Radio sam sam pa je bilo drzi rucicu i sagni se da odvrces saraf na sisici dole...i tako u krug. Uradio sam brdo cucnjeva, a i ruke sam istrenirao fino pumpajuci. :D
Posted Image

Potop sam primjetio da imam kao neki otpor na rucici kocnice pa sam skinuo rucicu i podmazao malo osovinu sarafa koji prolazi kroz rucicu i cilindar...sada sve glatko ide.

Posle toga na red je dosao filter vazduha. Nije ciscen od kako je stavljen (cca 2000km)
Posted Image

A ovo je posle ciscenja. Detaljno sam ocistio i citav airbox
Posted Image

Karburator sam otvorio i pregledao, posto sam ga vec cistio nekako pred kraj sezone. Sve je cisto i uredno pa se tu nisam dugo zadrzavao.

Posle svega toga, odlucim da prekontrolisem prenos i da stavim multivar i probam kako stoje morini 123mm polutke...tu nazalost ulaze gremlini u pricu i pocinju problemi na kojima sam ostao 5h...

Na slici se vidi los polozaj polini remena, a i vec sam pisao tokom prosle sezone da se necu zadrzavati oko stelovanja da dovodem sve u savrsenstvo dok ne dodje kit.
Posted Image

Ovde se vidi izlaznost variomata (standardno za serijski) i neka linija na vrhu kao da je remen proklizavao na najvecim obrtajima??
Posted Image

Prvo probam da odvrnem kvacilo i nije bilo sanse. Pokrivio sam drzace na onoj alatci sto sam kupio, jednostavno je previse stegnuto. Sjecam se da sam vozio kod druga majstora prosle sezone da mi odvrne kvacilo pneumatskim i izgleda da ga je posteno zategao sada...nakon jedno 1h pokusaja da odvrnem odustao sam za danas od toga...Pokusacu drugi put sa zicom da stegnem oko amortizera pa da probam. Bojao sam se zvono da ne iskrivim danas...
Remen je debljine 16.5mm (nov je bio 16.8mm). Zanimljivo je kako se ovaj polini remen potrosio za 0.3mm na 1500-2000km. Ne znam ni sam da li je to ok...

Ajde reko da stavim multivar samo pa da probam koji krug da cisto vidim kako funkcionise na serijali i tu dolaze jos veci problemi.

Posted Image

Kao sto se vidi na slici...kalota zaglavila na radilici i nece dalje ni makac. Sjetim se da je Mixer imao slican problem pa sam se cuo sa njim. On rece da je sa trouglastom turpijom skinuo samo malo kanale zubova na kaloti i usla je nekako.
Ja sam turpijao trouglastom skoro sat vremena te kanalice na kaloti i nista...jeste da imam tupu turpiju pa je mozda to i razlog.
Pokusao sam i skini-stavi metod ne bi li se "razradili" malo zubi na kaloti, medjutim nista.
Posto sam ostao vec 2h na ovome, odlucim se da odmorim malo i uzmem da operem sjediste skutera i kacige 2 sto imam.

Nakon toga opet sam se vratio da probam nesto uraditi oko kalote, medjutim nista. Kako god vidim moracu jos dobrih sat vremena lagano turpijati i tu stanem. Poceo me vec polako hvatati mrak.

Da li je na serijskom ventivaru bila neka podloska?? Posto kod mene je nema, aa nemam pojma da li sam je izgubio...
Posted Image

E onda se sjetih da uporedim Malossi MHR ventivar i serijski, evo rezultata:
Posted Image

Mjerenjem sam dobio da je precnik MHR ventivara za oko 3mm veci od serijskog, sto se jasno moze vidjeti i na slici. Zurio sam pa nisam imao vremena za detaljnjije mjerenje i analizu...bice drugi put u detalje.
Ono sto je zanimljivo jeste da MHR ventivar nema sanse da se uglavi na serijski variomat. Sama debljina ventivara na mjestu gdje nailazi na radilicu je veca nego na serijskom, pa onda ne ostaje prostora za krunicu kurble da se montira.
Uporedio sam bolcne multivara i serijskog, i multivarova bolcna je manja nego serijska pa se iskreno nadam da nece biti problema za krunicu kada montiram sve u kompletu.

Na kraju sam sklopio sve kako je i bilo. Podbacio sam 0.5mm podlosku kod bolnce da vidim koliko ce podici remen i nakon paljenja sam vidio da se stanje malo popravilo...tako i ostaje, necu se baviti stelovanjem prenosa, dok ne skontam sta cu za ovu glupu kalotu od multivara i za skidanje kvacila...

Sklopio sam sve, upalio masinu da odradi jedno 20ak min na leru dok sam pospremio sav alat i provozao se malo po dvoristu da testiram kocnicu kako radi.
Imao sam jos svasta nesto u planu, medjutim od gremlina nisam stigao.
Ako sutra bude fin dan, nastavlja se sa radovima...sad sam iskreno premoren i iznerviran zbog glupe kalote.

#552 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 March 2015 - 22:46

pogledaj na osovini radilice da se nisu malo načeli nutovi.. uglavnom je to problem zbog koga nova kalota ne nailazi do kraja...

radilica bi trebalo da bude nazubljena celom dužinom sa istim nutovima i ako kalota kreće da nailazi onda nije u njoj problem...

trebalo bi popraviti nutove na radilici... proveri sve i najvišlje i najniže tačke

#553 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 March 2015 - 22:51

Pogledacu to onda sutra. Na koji nacin da popravim nutove na radilici? Da smirglam ili?

#554 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 March 2015 - 22:53

malom turpijom ili biax-om sa nekim oštrim vrhom... ja sam popravljao sa dijamatskim

ako razvališ kalotu onda će ti kasnije klimati , i na ovoj na novoj radilici ako je budeš kupovao

#555 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 March 2015 - 22:58

Sreca pa je turpija tupa pa nisam puno skinuo kanale na kaloti, valjda nije stradala. Sutra cu krenuti od radilice onda da pokusam to srediti.

Inace imao sam u planu jos da stavim karbon usisne lamelice, da napravim novi nosac za onaj stage6 obrtomjer i da ugradim mini voltmetar u instrument tablu. Tako da bude sve sredjeno kada dodje kit, da ne gubim vrijeme na druge stvari

#556 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 March 2015 - 23:01

daj poslikaj te nutove na radilici iz makro perspektive...

malu trouglastu turpiju možeš kupiti u gvožđari, to bar nije skupo

#557 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 26 March 2015 - 23:04

U vise navrata se desavalo da kalota multivara nece da naidje na rukavac radilice.I ja sam problem resavao trouglastom turpijom.Sad,da li su problem kineske radilice ili malossi kalota to nisam skapirao ali na kineze sa 16mm i 13mm radilicom nece glatko da udje.Jedan clan sa drugog foruma je nov multivar zaglavio kalotu na rukavcu kineske radilice 13mm.Prodji trouglastom turpijom izmedu zuba na kaloti ali ni posle obrade siguran sam nece uci lako.Ja sam primenjivao cev pa nakucavao pa posle nagnem motor na stranu i nabacim vario na rukavac i uklopim kalotu u njega.Kalota posle sama dobije malo zazora od rada pa hoce da sidje ali opet ne tako lako ali uz klackanje levo-desno sidje i tako se i vrati

#558 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 March 2015 - 23:06

View PostMario, on 26 March 2015 - 23:01, said:

daj poslikaj te nutove na radilici iz makro perspektive...

malu trouglastu turpiju možeš kupiti u gvožđari, to bar nije skupo
Imam samo ovu sliku koju sam slucajno napravio danas...
Mogu sutra slikati detaljno

Posted Image

View PostPlamenni, on 26 March 2015 - 23:04, said:

U vise navrata se desavalo da kalota multivara nece da naidje na rukavac radilice.I ja sam problem resavao trouglastom turpijom.Sad,da li su problem kineske radilice ili malossi kalota to nisam skapirao ali na kineze sa 16mm i 13mm radilicom nece glatko da udje.Jedan clan sa drugog foruma je nov multivar zaglavio kalotu na rukavcu kineske radilice 13mm.Prodji trouglastom turpijom izmedu zuba na kaloti ali ni posle obrade siguran sam nece uci lako.Ja sam primenjivao cev pa nakucavao pa posle nagnem motor na stranu i nabacim vario na rukavac i uklopim kalotu u njega.Kalota posle sama dobije malo zazora od rada pa hoce da sidje ali opet ne tako lako ali uz klackanje levo-desno sidje i tako se i vrati
Izgleda da je to problem bas svih kineza...sad mi Stefan P rece da je i on imao takvih problema. Kako god, problem moram da rijesim ovih dana da ubacim multivar. Hvala Plamenni, mozda me i ta metoda posluzi :)

Edited by Lauda, 26 March 2015 - 23:13.


#559 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 March 2015 - 23:10

ne vidi se da su nutovi oštećeni, bar ne sa ove strane.... može samo jedan da pravi problem.. pregledaj sve

#560 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 March 2015 - 23:13

Bice detaljna provjera nutova, hvala Mario.
Sad citam prognozu, kazu bice kisa do ponedeljka...taman da iskoristim i to nekako pa uradim nosac za obrtomjer i ugradim mini voltmetar. Maske ionako nisam sklapao jos.





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users