

Keeway Focus - Lauda tuned
#621
Posted 08 April 2015 - 18:47
#622
Posted 08 April 2015 - 18:52
Nista posebno nije receno za remen, na opisu proizvoda je pisalo da je ovaj ventivar namjenjen za upotrebu sa multivarom. Probao sam vec da montiram MHR ventivar na serijski variomat, medjutim nije bilo sanse da stane zbog bolcne serijskog variomata koja je duza.
#623
Posted 10 April 2015 - 19:17
Sa multivarom se skuter preporodio, tecno prima gas i osjetno bolje ubrzanje ima.
Ono sto sam primjetio jeste mali pad obrtaja na startu - prilikom davanja gasa i samog kretanja obrtaji skoce na 8100 - 8200 obrtaja prvih metar - dva i onda padnu na 7700 obrtaja, gdje ih drzi i pomalo povecava kroz ubrzanje. Ima jos jedan mali pad obrtaja (oko 100-200) gdje torq prebaci ugao...Rolnice bi mogle biti malo lakse ako bih bas ganjao spic rezone Treka ali i na ovih 7700 obrtaja je vec u rezoni i cupa.
I da, zajebao sam kmh sat...kazaljka nece da ide preko 30km/h, jako sporo se penje, a i sporo se vraca. Moram to rasklopiti da vidim sta bi mogao biti uzorok ali kako god vidim ne gine mi kupovina novog...Sad je malo glupo sto uopste nemam informaciju grube brzine kretanja, a bas me interesovalo koliko bi izgurao po satu. GPS-om jos nisam nista mjerio, velike guzve u gradu pa i nema prostora.
Edit: Zaboravih napomenuti mozda i najjaci utisak od danas - 2 puta sam proklizao prednjim tockom ali docekao sam se na noge oba puta...hladan asfalt i kineske gume su "dobitna" kombinacija

Kupovina novih guma je sad pod obavezna za ovu sezonu...
Edited by Lauda, 10 April 2015 - 19:19.
#624
Posted 17 April 2015 - 15:34
I juce je stigao poruceni proizvod - Landport 12V 6Ah




Eto sada ima rjesenje da se ubaci akumulator veceg kapaciteta bez straha da nece biti mjesta...jedino sto sam primjetio jeste da je tezi nego akumulator od 4Ah, sto je i logicno.
Cijena 2772din...ako me ovaj posluzi kao stari landport, bicu i vise nego zadovoljan

#625
Posted 17 April 2015 - 19:39

#626
Posted 17 April 2015 - 23:17
Sad obavezno lakse rolnice da ispeglam razliku u tezini

Edited by Lauda, 17 April 2015 - 23:18.
#627
Posted 30 April 2015 - 19:11
Sadrzaj paketa - Malossi Sport 70cc AC (12mm bolcna Keeway/CPI)
- Cilindar
- Glava
- Klip
- 2 gusane karike (47x1.5mm)
- Bolcna 12mm
- 2 seger C osiguraca (12x1mm)
- Malossi carbonit lamelice (0.35mm)
- O-ring gumica (za glavu)
- Dihtung donji
- Dihtung auspuha (prstenasti)
- Par Malossi naljepnica
- Upustvo
Ono sto je vazno napomenuti da za Keeway/CPI ne dolazi iglicasti lezaj u Malossi Sport pakovanju!
Ja sam kupio posebno Malossi MHR iglicasti dimenzija 12x16x16mm.
Evo i par slika:













Neki su mozda odmah primjetili na 2. slici da je glava busena malo u donjem desnom cosku. To sam zamolio Marija da mi uradi kao sto je uradio na Fact-u kojeg je radio. Odlicno je izbusio i obradio rupu za LC senzor temperature da se montira. Buduci da imam jedan koji sam dobio uz Stage6 multimetar, red je da se iskoristi, jer ovde sigurno ne bi mogao da se uglavi AC senzor (prsten oko svjecice) zbog same konstrukcije glave, odnosno peraja za hladjenje.


Hvala jos jednom Mario!
Dalje slijedi moja mala analiza cilindra i neka mjerenja...
Iglicasti lezaj 12x16x16 savrseno odgovara. To mi je inace rekao pokojni Cvele, legenda, da kupim ovih dimenzija lezaj.





Vidi se kad pomjerim iglicasti skroz u jednu stranu, da na drugoj ima oko 1mm lufta. Nema puno mjesta da proseta. Po mom misljenju ovo je super...jer sam se bojao da ce zahtjevati laganu obradu klipa ukoliko bude tijesno.
Ovde se vidi debljina carbonit lamelica koje standardno dolaze u pakovanju. U upustvu Malossi insistira da se uradi zamjena usisnih lamelica ukoliko su metalne.
S tim sto sam ja vec davno kupio Malossi MHR carbon lamelice isto debljine 0.35mm. Ove carbonit necu stavljati odmah (nisu se bas nesto pokazale) ali ce sluziti kao rezerva ukoliko druge puknu.

Debljina karika:

Obe karike su istih dimenzija i nema razlika. Tako da, pretpostavljam, nema ni nekog posebnog pravila prilikom montaze karika na klip.
A evo i tezine alu klipa - 70.63g

Onako bezveze sam slikao tezinu iglicastog i bolnce...pa eto neka ostane ukoliko nekoga bude bas interesovalo


A ovde se vide i upustva da ispod glave ne ide nikakav dihtung osim o-ring gumice i da je maksimalna sila stezanja glave 1.2Kgm odnosno, kada se konvertuje, 12Nm.

Edited by Lauda, 30 April 2015 - 19:18.
#628
Posted 30 April 2015 - 19:12
Link: http://forum.pyrothe...9969#entry89969
Ja cu ostaviti samo ovu sliku ovde iz analize:

Dalje, uz Malossi Sport stiglo je jos par sitnica.
- 4 pilot dizne za dell 19mm (35, 38, 40 i 42)
- Crijevo za ulje/vakum
- x2 Malossi MHR seger osiguraca (12x1.0mm)
- Malossi MHR iglicasti lezaj (pisano o njemu iznad vec)




Ne znam kakav je 101Octane proizvodjac ali nadam se da su pilotke uradjene precizno. Ako budu pravile problema, trazicu original dellorto da kupim.
Toliko za sada. Nadam se da cu uskoro imati vremena da montiram cilindar i pripremim sve za razradu, jer sam skroz tanak sa vremenom zbog faksa.
Cilindar ne planiram cackati uopste, nego voziti u stock stanju i siguran sam da ce me uz pravilnu razradu i stelovanje sluziti dugo.
Jedino sto cu uraditi na cilindru, a to mi je Pita predlozio danas, jeste ispolirati izduv da se ne zadrzava garez tu.
Sto se tice ostalih kanala, Malossi je to vec super precizno odradio. A mislim da ce i ovaj novi tip glave poboljsati hladjenje.
I jedna za kraj...ono sto bi svaki karburator trebao da ima

Ako ga sad ne budem nastelovao da radi dobro, sa ovom opremom...ispisujem se sa foruma!

Jos jednom, veliko hvala i pohvala za skuter mrezu!
Edited by Lauda, 30 April 2015 - 19:20.
#629
Posted 30 April 2015 - 19:20

#630
Posted 30 April 2015 - 19:25
Lepo si se opremio, najvise mi se svidja bogata oprema za karburator, dobro se potkuj teorijom i samo napred pratim projekat!

Montiraj sto pre cekam rezultate!

#631
Posted 30 April 2015 - 19:53
Samo bih dodao sto se tice nedoumica oko pilotki ili dizni uopsteno, bitno je da sve pilotke koje nameravas da koristis budu od istog proizvodjaca, sad koliko su one priblizne originalnim dell je manje bitno, bitno je da si siguran da je razmak izmedju njih pravilan. Ako ti i zafali jos koja, opet uzmi 101 octane i ne brigaj..
samo napred, dugooo cekamo da vidimo sklopljen setup

#632
Posted 30 April 2015 - 20:07
Diskutovacemo jos o pocetnoj postavci karburatora...imam vec neke sheme u glavi.
@AcaPostar
Sutra je tacno 3 godine od kako sam na forumu (odnosno 4 godine gdje sam pratio rad clanova na nekom drugom forumu), s tim sto prvu godinu nisam skoro nista pisao posebno nego sam citao druge projekte i teoriju...tu sam naucio sve sto znam. Kada sam se tek uclanio nisam znao da skuter ima remen ako mi vjerujes

A mogu reci da sam zadnju godinu dana polako isplanirao i sakupio sve dijelove za base setup. Volim kad imam sve proracunato, ispitano i znam da nece biti gresaka kod izbora.
Ostaje mi jos samo da ga posteno razradim bez gresaka (cega se najvise i bojim...neke gluposti) pa da onda krenem u fino stelovanje. Samo da je malo vise slobodnog vremena...
Edited by Lauda, 30 April 2015 - 20:19.
#633
Posted 30 April 2015 - 23:14
dell se šteluje obrnuto od ostalih, znaš verovatno da šraf radi regulaciju goriva na pilotki umesto vazduha
#634
Posted 30 April 2015 - 23:17

Danas sam bas o tome pricao sa Pitom, znam da se kod mene regulise ekstra gorivo umjesto vazduha. On mi rece da nema razlike kod stelovanja, da se isto posmatraju obrtaji i sluh kada se steluje sarafic na dell-u?
Mada ja se nesto sjecam iz njegove JetForce teme da je on tu imao problema kod stelovanja pilotke, konkretno sarafica.
Edited by Lauda, 30 April 2015 - 23:28.
#635
Posted 30 April 2015 - 23:36

Poznavajuci tebe i dosadasnje radove, vjerujem da ce to da bude uredno spakovano i da ces da se navozes sa njim bez ikakvih problema

Nego ajde sad da pitam, jest da nije moja tema, ali ajde... Odakle poceti sa srafom pilotke? Gdje ga postaviti za pocetak? Krenuti od skroz zavrnutog, pa odvrtati i pratiti obrtaje ili negdje drugo?
#636
Posted 30 April 2015 - 23:42
u jednom trenutku će obrtaji porastiti i nakon toga će daljim odvrtanjem početi da obara
kod pite je bio problem i uglavnom je problem prejaka pilotka, pa se taj proces koji sam gore opisao završi u celih pola kruga, što je malo oštro i neprecizno
#637
Posted 30 April 2015 - 23:59
Evo kad vec pisemo o karburatoru, da napisem postavku sa kojom planiram uraditi prvo paljenje:
- Fabricki airbox sa 2 lulice po 14mm (ukupno 28mm), Malossi red sponge filter
- Glavna dizna 85
- Igla W9 (srednji zarez)
- Kod pilotke se dvoumim da li da stavim 40 ili 42 za razradu? Sa 35 i 38 cu ganjati finese posle razrade.
Ono sto me brine jeste da mu ne bude malo goriva kad ga upalim, jer trebam cekati da motor postigne radnu temperaturu da bih stelovao sarafic iz zavrnutog stadijuma?
E sad, ova postavka nije fiksna. Sa njom samo planiram uraditi prvo paljenje pa sacekati da odradi x2 po 20 min u leru. Posle toga bih vec gledao odziv na gas i stelovao dalje.
Sto se tice ostatka razrade, prenos planiram opteretiti sa rolnicama od 9g za multivar. To ne bi trebalo da ide u obrtaje, a ako bude islo onda cu da nastimam gramazu na pavesama pa njih voziti kroz razradu.
Drugo pitanje, s obzirom da imam najtvrdje oprugice na kvacilu koje hvata na 5000 - 5500 obrtaja, da li da stavljam mekse za razradu ili moze ovako da prodje u kombinaciji sa teskim rolnicama?
#638
Posted 01 May 2015 - 00:39
#639
Posted 01 May 2015 - 00:40

#640
Posted 01 May 2015 - 00:45

9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users