Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#901 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2015 - 23:37

Da, na ac bas utice spoljna i stvarno treba biti majstor. Ti si na vreme dobro odradio sa davacem pa imas neku povratnu informaciju.

Elem, ima jedna stara trkacka fora a i bata Cvele je rado koristio. Kada idelno nasetujes karb i dovedes sve pod konac a napolju je na primer 25-30 stepeni, probusis burgijom 5mm airbox i zalepis preko rupe neku bolju foliju ili traku. Kasnije, kada temperatura skoci 35+, samo odlepis traku i dobijes malko vise vazduha, taman da se nadoknadi..

#902 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 August 2015 - 16:57

Interesantna fora. Mogao bih probati tako sledece sezone. :)

#903 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 August 2015 - 22:16

Naši 2T ljubimci itekako reaguju na promenu temperature...i uglavnom svi drže seting karburatora na malo jače, pa kad zaladi onda motor vrisne jer mu taman toliko treba ka idealnoj smeši....
Motor i treba da je prgav i živčan, tačno se oseti ta situacija i to je ono blizu dobrog štela!!

Za saug nemoj da te čudi...recimo kod mene na Srki je ista situacija...čim sam ga ostavio na 20 min ugašenog ne mogu da upalim bez sauga!!

#904 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 August 2015 - 08:09

Nenormalno idu skuteri sada na 25° u usporedbi sa 35°. Koliko vise momenta i prgavosti ima, to je moje vrijeme kada najvise uzivam. :)

#905 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 August 2015 - 20:22

Tacno tako, a i vozacu vise prija kada je 25C nego 35C :)

#906 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 14:53

To važi za karb, dok PJ ide bolje što je toplije.

#907 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 August 2015 - 19:34

Sto znaci da je siromasan kada je hladnije vreme.

#908 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 August 2015 - 19:50

@Nesa BG
Boja svjecice pokazuje odgovarajucu smjesu, ista kao i na prethodno okacenim slikama. Kontrolisao sam i po nizim temperaturama...

#909 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 August 2015 - 20:40

Nesa je mislio na Gogijev PJ.
Ti si Lauda van konkurencije po pitanju boje svecice.

#910 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 August 2015 - 20:44

Aaa...izvinjavam se Neso, nisam dobro protumacio poruku :)

#911 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 August 2015 - 22:09

:)

#912 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 22:19

Da, PJ je siromašniji po defaultu, ali sa pojačanjem smese pojačavaju se i performanse, do određene granice. Karb mora biti precizno podešen da bi radio pravilno, jer bi siromašnija smesa uzrokovala lepljenje klipa, PJ to toleriše zbog mnogo boljeg podmazivanja čistim uljem bez prisustva benzina. Jedino što svećica mora biti hladnija kod PJeta da se ne pregrije i otopi bočnu elektrodu, dok ako se obogati smesa, PJ traži topliju svećicu.

Ali PJ ide bolje kad je toplije čak i kad je bogatija smesa, naravno, ne sme se preterati, onda zalije svećicu i ćao.

#913 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 August 2015 - 22:40

Citao sam malo stare analize cilindara i naletio sam na ovaj post:

View Postcvele, on 09 December 2013 - 23:30, said:

Odlican gus :0takoje: u praksi su obicno potrebni obrtaji za 10-15% veci,e sad ne znam kao je to kod masina sa ubrizgavanjem i koliko ce Trek da uradi poso...
http://forum.pyrothe...dpost__p__47704

Ako je tacno to sto je Cvele napisao, onda ja po Mariovoj analizi sport-a treba da ciljam obrtaje u praksi na oko 9k - 9.5k, jer je analiza pokazala da moj cilindar ima najbolju uskladjenost na 8200 obrtaja?

Edit: Valjda se stelovanje orijentise po auspuhu odnosno obrtajima gdje auspuh ima najvecu snagu...? Mariov kalkulator rezonantne duzine mi je dao rezultat da bi motor trebao imati najvecu snagu na nekih 8600 obrtaja sto potvrdjuje i dijagram Trek-a po snazi.

Edited by Lauda, 28 August 2015 - 22:45.


#914 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 August 2015 - 00:39

Koja je tvoja muka, jel ti se u praksi pokazalo drugacije?

#915 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2015 - 08:55

To bar nije problem ustanoviti, dobio si prstenove za blokadu sa multivarom, zakucaj ga sa jednim i prati porast obrtaja i ponasanje masine, kada remen vise ne izlazi..

Vozi se malo i variraj po gasu, moze tacno da se oseti gde je powerband

#916 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 August 2015 - 13:02

Lauda moras ga ubost izmedju 8500 i 9500rpm, trebao bi ga provozat kroz to podrucje i osjetiti ces gdje je najjaci.
Minarelli gus LC sa base auspuhom ima najvecu snagu na nekih 9200rpm.



#917 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 August 2015 - 23:24

Mozda ja nisam najbolje formulisao pitanje...Mislio sam konkretno na vezu teorija - praksa i naveo Cveletov citat. Jbg zao mi je sto Cvele vise nije sa nama, jer sam siguran da bi on odmah dao odgovor sta je tacno mislio sa njegovim postom.
Mene je samo zbunilo "10%-15% veci obrtaji u praksi" u analizi...ili je Cvele mozda mislio tih 10-15% vecih obrtaja da se poklopi rezona base auspuha.

Nije mi uopste problem stelovati po osjecaju kao sto sam do sada radio. Imam svu potrebnu opremu ali bih volio da usko povezem teoriju i praksu, pa recimo ako kalkulator rezonantne duzine kaze da na 8600 ima spic rezone onda da to i potvrdim u praksi. Nadam se da me kontate sada :)

@dajteh
Da nije malo puno za Trek-a da ima najvecu snagu preko 9k obrtaja? Sa kojim auspuhom si dobio takve rezultate?

@Mario
Uz Multivar sam dobio samo jednu podlosku debljine od 2mm koja se trenutno nalazi iza multivara (po uputstvu). Ne znam da li cu dobiti efekat o kojem ti pricas ako prebacim tu podlosku ispred bolcne?

@AcaPostar
Moja je muka sto konstantno pokusavam povezati teoriju sa praksom i prestati stelovati po osjecaju, a krenuti po grafikonima :)

#918 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2015 - 23:56

Mislio sam na plasticni prsten kao blokada...

Praksa zavisi veoma od srednje temperature gasova koju ne mozemo da izmerimo vec samo da nagadjamo... a ona opet zavisi od mnogo drugih faktora...

#919 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 August 2015 - 23:28

Nece biti problem treku da izvrti 9k, meni na 50cc izvrti i do 9800 ali je tu ugao izduva mnogo veci nego na malossi sportu, tako da je ogranicenje zapravo cilindar a ne spuh, u ovom slucaju. Moj savet je da uvek stelojes prema osecaju i stvarnom stanju, grafikoni pomazu kao naka smernica ili pocetna tacka.

#920 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 31 August 2015 - 00:08

Cvele je vozio replicu pa mu je odgovaralo 10-15% veci obrtaji od onih sa analize. Za treka nece trebati.





20 user(s) are reading this topic

0 members, 20 guests, 0 anonymous users