Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#921 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 August 2015 - 00:14

@Mario
Nisam dobio nikakav plasticni prsten za blokadu, samo onu metalnu, crnu, podlosku debljine 2mm. Da nije mozda Malossi zaboravio spakovati nesto hehe? Ja sam mislio da ce trik upaliti i ako vratim staru, serijsku, blokadu pa da testiram tako...

@AcaPostar
Tako sam i radio i kako vidim, tako cu i nastaviti raditi (stelovati). A za spajanje teorije i prakse i dokazivanje ko zna cega, ima jos vremena (godina) da utrosim u ovaj hobi dok ne pohvatam sve do najsitnijih detalja. :)

@Nesa BG
Hvala Neso na odgovoru, razjasnio si konfuziju koja me mucila!

#922 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 August 2015 - 08:58

Nekad su pakovali te prstene debljine 4-5mm kao blokada, naravno da ti mozes staviti fabricki prsten ako dimenzije dozvoljavaju

#923 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 August 2015 - 18:43

Mixereto mi je danas izmjerio duzinu izduvnog kanala u cilindru na njegovom Malossi Sport-u i srednja vrijednost duzine iznosi Lc = 34.5mm (39mm gornji dio, 30mm donji). Kada sam to propustio kroz kalkulator sa vrijednostima iz analize cilindra (ugao izduva 171.4, ugao preliva 116.3) i srednja temperatura gasova od 350C. Detalje o auspuhu sam kopirao iz Marijeve analize kada je radio isto ovo za onaj MF Alu Racing cilindar u Fact temi.

Posted Image

Ovo ce biti neko pocetno usmjerenje za fino stelovanje.

#924 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 August 2015 - 20:27

Nece taj sport vise od ovoga vrteti

#925 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 September 2015 - 20:52

Stiglo par sitnica danas sa RP-a, hvala skuter mrezi!

Posted Image

Slucajno je zalutala malossi zuta centralna od AcePostara kod mene, a moja ce da stigne za koji dan. :)
Konacno imam i Denso W27FSR (NGK 9-ka) za sledecu sezonu. Po hladnijem vremenu W24 radi posao.
Sledece na spisku kvacilo i zvono pa moze prenos da se sredjuje detaljno!

#926 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 September 2015 - 22:20

Sta ce Aci zuta malossi? Jedino ako planira je staviti na minarelli/china/morini.
Jesu ti ovo desno ventili?

#927 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 September 2015 - 22:25

View Postdajteh, on 04 September 2015 - 22:20, said:

Sta ce Aci zuta malossi? Jedino ako planira je staviti na minarelli/china/morini.
Jesu ti ovo desno ventili?
Ovo je malossi zuta 60% (kymco, gy6,honda) i probam je na zip-u

#928 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 September 2015 - 23:00

moja greška, pakovao sam umoran,.. žuto je žuto... :vidbudale:

#929 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 September 2015 - 23:11

Ma opusteno. Desava se, nije frka :)

@dajteh
Nisu ventili nego pipci (nastavci...ne znam kako bolje da ih nazovem) za crijevo. Pravim sebi pumpicu za testiranje blokova pa hocu na cep koji ide u prirubnicu da izbusim rupu i da uvrnem taj nastavak da mogu crijevo staviti na njega.

Edited by Lauda, 04 September 2015 - 23:13.


#930 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 September 2015 - 23:57

E to je zgodna stvarcica, ja sam sebi nabavio isto to ali pumpica mi ne drzi pritisak, a mrzi me traziti drugu :)

@aca bogami u pravu si, prava si enciklopedija :D A jesi vidio da ta zuta prakticki ista kao malossi plava za piaggio.

#931 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 September 2015 - 00:01

Nisam, sada sam porucio vise opruga pa cu ih probati. Zuta je specifikacije 60% a i plavu sam uzeo, ona je 102%.. idu redom, bela, zuta, zelena, ljubicasta, plava i crna. Za crnu nemam podatak za tvrdocu, pise samo mhr, i sve su duzine 90mm sem naravno bele koja je 110mm.

#932 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 September 2015 - 22:28

Stigla je i zuta centralna davno od Marija, hvala mu. Stigle su zamjenske LED sijalice od kineza (one o kojima sam davno pisao). Posto sam ocistio sve ispite na faksu pa trenutno radim na diplomskom, imao sam malo vremena otici kuci da pripremim skuter za zimu. Danas sam ga malo provozao. Neopisivo dobro ide na ovim nizim temperaturama, definitivno ce se morati poraditi na prenosu i na karbu za sledecu sezonu. Trek sam dobro naspricao sa WD40 i krpom presao svaki dio da sprijecim koliko-toliko koroziju lima, vjerovtno ce ici na farbanje sledece sezone. Akumulator sam izvadio i spakovao u kutiju gdje ce provesti zimu na sobnoj temperaturi. Izmjereni napon prije vadjenja iz skutera je 12.4V.

A danas sam ove nove zamjenske LED sijalice spojio direktno na akumulator da vidim koliko dobro rade i utvrdio sam da definitivno nisu predvidjene za AC napon. Radile su po pola sata svaka direktno na akumulatoru bez ikakvih problema. Griju se ali nista vise nego i obicne halogene sijalice.
Imaju dugo i kratko svjetlo. Na kratkom upola slabije sija nego na dugom ali je to sasvim dovoljno da osvijetle komplet sobu, dok trose svega 0.05A. Dugo svjetlo ubija koliko jako sija i potrosnja iznosi 0.55A po sijalici. Dakle oko 1A za obe sijalice sto je savrseno, jer ce moci da idu na akumulator bez problema.

Jednu usput koju sam napravio. Kamera mozda ne prenosi realnu sliku ali super sija. Socivo na vrhu obezbjedjuje jak i fokusiran snop.

Posted Image

E sad ovo ce biti malo vise off-topic ali da napisem i to...Danas prilikom pokusaja da izmjerim struju koju vuku sijalice u kolu sa multimetrom dobio sam sipak. Nakon sat vremena igranja utvrdio sam da je riknuo osigurac od 250mA. Medjutim ni tu nije kraj, pa sam onda jos naknadno utvrdio da je riknuo i osigurac od 10A u multimetru. :blink:

Nisam glup, znam kako se koristi uredjaj i kako se mjeri struja ali da izbijem 2 osiguraca odjednom to mi ne ide u glavu. Nema vidljivih tragova na osiguracima jer su oni "brzi" pa nisu providni da vidim da li je licna pregorila ili ne.
Takodje dok nisam utvrdio da su osiguraci u pitanju test za kontinuitet (buzzer) je stalno radio bez obzira da li dodirujem igle ili bilo sta drugo...opet mi nije jasno kako je to povezano al' eto.
Ispitivanjem otpornosti osiguraca pokazuje se prekid pa sam odlucio da napravim nesto cime bih mogao izmjeriti koliko sijalica vuce struje, iako nije bas najpametnije igrati se oko toga...


Posted Image

i to sam testirao na slican nacin...

Posted Image

Napravio sam svoje osigurace samo zbog sijalica, posle testiranja povadio sam sve da se ne bih zeznuo kasnije i izmjerio nesto pa spalio citav uredjaj.

I eto spalio sam 2 osiguraca danas ili mozda ranije nekada, a da i ne znam kako. Ajde vi iskusniji elektronicari odajte mi tajnu da li se ovaj osigurac na dnu od 10A treba odlemiti da se zamijeni posto ne vidim drugi nacin. Oticu i kupiti nove, to nije problem ali me nervira cinjenica da nemam pojma kako se kvar desio ili je to jednostavno do ove Mastech kineske marke.

#933 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 September 2015 - 23:44

Možda si na trenutak napravio kratak spoj na potrošaču prilikom merenja pa si tako automatski spržio osigurače, za to i služe. Zalemi nove i ne razmišljaj, dešava se.. Da si ledovke probao nekim slabijim ispravljačem umesto akumulatorom, to se nebi desilo, zato dupli oprez kad se tako nešto radi sa akumulatorom, struja kratkog spoja je prilično velika i topi čak i šrafciger, a kamoli osigurač.
PS Ajd kad namontiraš LEDovke u farove, slikaj nekako u mraku kako osvetljavaju put, to je najbitnije, ako služe samo kao DayLight onda nema leba od toga noću.

#934 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 September 2015 - 23:48

Kada god mjerim struju prvo krecem od 10A pa ako treba onda idem na nize tj. na port za 250mA. Ta kola bi trebala biti odvojena pa da sam recimo mjerio struju preko 250mA onda bi logicno riknuo taj osigurac ali meni ovako su riknula oba, to je ono sto me buni. Al' ajde, nije nista strasno. Moram samo kupiti set novih da imam i rezerve i radice ponovo ok.

#935 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 September 2015 - 08:30

a struju si merio tako što si instrument vezao u redno kolo merenja ?

#936 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 September 2015 - 12:54

Da, redno u granu cija se struja mjeri.

#937 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 September 2015 - 16:01

Jer moguce da ti je potrosac bio u kratkom spoju ?

#938 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 September 2015 - 18:16

Siguran sam da nije. Kako god skontam to je izgleda ranije fasovalo nekada kada nisam obracao paznju. Nasao sam i osigurace nove...trosak od 2eur i bice za rezervu.

Ono sto me raduje jeste da cu moci ove led sijalice prepraviti direktno na akumulator ali me ne raduje cinjenica sto moram prepravljati prekidace kratkog svjetla i pozicije, kao i prekidac za dugo. Volio bih kada bi mogao napraviti neko "unisex" rjesenje pa jednim prekidacem kontrolisati da li se napaja sa akumulator ili ide preko reglera...tj. da li je uopste izvodivo.

Edited by Lauda, 26 September 2015 - 18:20.


#939 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 September 2015 - 22:09

Pa jednostavno žicu koja dolazi ka prekidaču za kratko-dugo cvikneš pa spojiš na kontakt bravicu na +. Možeš i preko relea, tako da + dolazi tek kad namotaj relea dobije pobudu sa napajanja za kratko-dugo svetlo, naizmenično, tako ti se neće paliti LEDovke samo na davanje kontakta već tek kad startuješ motor. Ja bih bar tako spojio sebi.

#940 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 September 2015 - 01:36

Moze i tako Gogi ali ja sam vise za rjesenje koje ce imati istu funkcionalnost kao i serijski skuter. Vidicu pa sta bude vise izvodljivo.





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users