Jump to content


Derbi Gp1 Racing



  • This topic is locked This topic is locked
197 replies to this topic

#61 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 20 May 2012 - 12:46

E ovako danas sam skinuo oba vakumska ventila i jedan mogu da kazem da radi ( Crni ventil) jer kada crevo koje sluzi za dovod goriva potopim u benzin i na crevu od vakuma vucem on izbacuje benzin na izlazu...A drugi koji ulazi u rezervoar kada potopim u benzin i vucem na mestu gde ide vakum ne desava se nista nema nikakvog pomeranja...Mada on propusta gorivo kada skinem mrezicu i sipam direktno gorivo izlazi na predvidjenom mestu....Takodje vazi i za crni ventil kada sipam gorivo na ulazu ono izlazi i na izlazu....Vrlo da je moguce da oba ventila ne rade....
Nikad nisam imao posla sa ovim stvarcicama pa jos ucim sta za sta sluzi i kako radi....
Posted Image
Posted Image

Edited by Stex3105, 20 May 2012 - 13:05.


#62 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 May 2012 - 13:14

unutra se nalazi jedna tanka membrana, koja kada od podpritiska vakuma podigne iglicu sa druge strane i teče gorivo, kada vakuma nema, ona se nekom malenom oprugom ili silom gume vrati u prvobitni položaj i zatvori ventil, neka iglica ili slično koja je u vezi sa drugom stranom te membrane, gde nema vakuma...

#63 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 21 May 2012 - 10:31

Koliko je bitno da se ima i jedan i drugi od ova dva ventila?

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 May 2012 - 13:35

nema logike da budu oba u liniji, jedan slobodno možeš da izbaciš..... meni se čini da u originalu ne idu oba...

#65 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 21 May 2012 - 18:24

Slabo imam vremena da se zezam oko ovoga posto radim zato se razvuklo to sve na ovoliko dana...Sad sam utvrdio da nisu definitivno vakum ventili jer sam prvo probao bez ovog sto ima sito i isti je bio problem onda sam spojio direktno iz rezervoara u karburator (naravno zapusio sve vakume) i dalje je isto...Znaci problem je u karburatoru....3 puta sam ga otvarao i sve je delovalo ok...sad cu opet da ga otvorim da proverim jos jednom i da ga izduvam na kompresoru....Sta mislite sta bi jos moglo da bude ako nije karburator....

#66 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 21 May 2012 - 20:16

Problem resen B)
I ne mogu da verujem koja je banalnost bila...Zapusila se ler dizna a sve se to desilo zato sto se u casici nalazilo neko trunje sitno skirveno :čiča: Sad radi super...Ja budala trazio problem na drugom mestu....Samo imam drugi problem poludeo mi brzinomer u voznji skace ko lud gore dole za 10 na sat....A kada radi na leru na stenderu isto ludi do nekih 25 na sat...Digitalni je pokazivac....Imao neko ovakav problem?

Edited by Stex3105, 21 May 2012 - 20:16.


#67 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 21 May 2012 - 20:31

Иначе се прво опере цео карб, па онда идеш даље. Али слдећи пут ћеш да знаш.

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 May 2012 - 21:55

vidi kako se meni gumica zaglavila ispred ventila u karburatoru.. meni se isto ponašao motor, na punom gasu posle nekog vremena počne da propada snaga... i ja sam isto sumnjao u sve i svašta, a vidiš lepo Boža kaže, prvo karburator u sve delove , raklopiti isprati izduvati kompresorom, pa posle idemo dalje...

Posted Image

#69 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 21 May 2012 - 22:42

Fora sto sam ja cistio karburator ali nisam primetio to trunje u casici koje se slabo vidi i kada sam sklopio zapusilo ler diznu i posle mi nije bilo logicno da je zapusio karburator jer sam ga skoro cistio...Ali dobro vazno da se resilo :band____: Mario cudo tako da pukne gumica ne trpi ona neko opterecenje....Da najlakse je da se karburator rastavi i lepo pregleda sve bar to ne oduzima puno vremena...

#70 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 June 2012 - 16:37

trenutno sam u fazi menjanja vodene pumpe bez otvaranja blokova...Veceras vam javljam dal sam uspeo :0takoje:

#71 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2012 - 16:39

View PostStex3105, on 15 June 2012 - 16:37, said:

trenutno sam u fazi menjanja vodene pumpe bez otvaranja blokova...Veceras vam javljam dal sam uspeo :0takoje:
To bese zaj**** na tvom bloku ??? Aj nek je sa srecom :D

#72 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 June 2012 - 19:14

Mnogo zajebano :D Ako ne uspem ovako onda pada rasturanje blokova...

#73 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2012 - 20:17

View PostStex3105, on 15 June 2012 - 19:14, said:

Mnogo zajebano Ako ne uspem ovako onda pada rasturanje blokova...
Evo ti podsetnik... :D autorska prava by 3alfa3 sa MS-a...
Postupak izmjene vodene pumpe i semeringa na Piaggiu:

1. ispustiti vodu, skinuti uljnu pumpu, remen vodene pumpe i zupcanik sa osovine vodene pumpe na strani variomata
2. skinuti magnet, struju, pickup i cijev na bloku ispod njega gdje ide voda
3. gedorom primiti maticu propelera vodene pumpe kroz tu rupu
4. klijestima primiti osovinu vodene pumpe na strani variomata
5. okretanjem u desno (jer je kontra navoj) gedorom odserafiti propeler pritom drzeci osovinu pumpe na strani variomata da se ne okrece
6. klijestima izvuci osovinu na strani variomata
7. alatom (kukicama) na donjim slikama iscupati semering vodene pumpe (izmjeriti sublerom koliko je duboko u bloku kako bi znali isto tako i novi staviti)
8. ocistiti blok na strani variomata gdje ide semering i vodena pumpa
9. Semering tanko namazati (na vanjskoj i unutarnjoj strani) litijevom masti i alatom na donjim slikama (cijev) PAZLJIVO staviti na dubinu kao sto je bio i originalni semering
10. staviti novu vodenu pumpu kroz taj semering i zaserafiti (kontra navoj - dakle, ulijevo se steze) na propeler kojeg i dalje drzi gedora sa druge strane (kod struje)
11. staviti zupcanik na osovinu pumpe
12. provjeriti da se stvar vrti bez prevelikog otpora (mali otpor je normalan jer je semering nov)
13. sloziti sve ostalo nazad, natociti rashladnu tekucinu, odzraciti sistem i nakon probne voznje pogledati da li semering drzi kako treba. Nakon voznje ne smije biti niti kapi vode oko osovine vodene pumpe.
14. Ponovo nakon 100-300 km provjeriti da li slini i ako je sve u redu, to bi bilo to.


Savjet:

Ne upresavati semering gedorom i sl. jer ona precvika ili gumu na semeringu ili njegov feder pa on pusta. Ili imati originalni alat, ili izraditi ovakav od cijevi kao sto sam ja napravio. Cijev mora uci u semering i biti jako tanka kako bi sve lagano islo i kako semering nebi bio ostecen.

Staviti Corteco plavi semering, a ne crni koji se dobije sa originalnom pumpom. Pokazao se trajnijim.



Slike alata za montazu/demontazu semeringa:

Posted Image Posted Image Posted Image


Slika ociscene rupe za vodenu pumpu (na kraju se vidi propeler za navojem u kojeg se zaserafljuje osovina pumpe):

Posted Image

http://www.mojskuter...pic,6697.0.html

#74 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 June 2012 - 21:02

Cvele hvala ti na ovome :D Zbog ovoga sam se i odlucio da menjam ovako vodenu...I sve bi bilo uredu da nije propeler propao tj onaj sraf se odovjio od plastike pa ce morati da se otvaraju blokovi...Danas sam samo skinuo masinu (nepitajte koliko je zajebano ) Sutra cu da se otvorim i da zamenim vodenu komplet...
Nego me sad muci nesto...Da li bi dihovalo kada bi stavio samo cilindar na blok bez dihtunga? Jer sad kada sam stavio novi dihtung rms squish mi je bio 2.2-2.3 otprilike (sto mislim da je previse i da ce sa tim kompresija biti smanjena)a kada ga izmerim bez dihtunga onda je 1.9-2.0...I sta bi dobio kada bi smenjio squish?

#75 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2012 - 21:23

Moze cilindar na blok bez dihtunga al uz diht masu da odstoji 18-24h ...samo ja bi pre stavio bilo kakav,moze i od papira jer temp. nisu strasne i drzace ko i klingerit..kod mene je od 0,3 od "masnog" papira...Mnogo bre to veliki sqwish...dobro bi bilo da se javi jos neko sa piaggio blokom da uporedite...

#76 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 June 2012 - 21:27

Od cega da uzmem taj masan :D papir? I ja bi voleo da mi kaze neko koliko bi trebalo da bude na fabrickom cilindru na piaggio masini...

#77 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2012 - 21:37

Od korica sveske,raznoraznih propag.materijala...gledas da bude tu 0.2-0.3 i de ces tanje od toga...

#78 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 15 June 2012 - 22:08

El ti znaci nesto sqvis na 70cc,ako znaci da sutra premerim,ali mislim da je to svakako mnogo veliki sqvis,kod mene je,cini mi se,bio oko 1.2mm ili tako nesto,ali je sigurno ispod 2mm,a imam alu dihtung,i to onaj deblji,nije onaj najtanji.

#79 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2012 - 22:34

View PostMilos'96, on 15 June 2012 - 22:08, said:

El ti znaci nesto sqvis na 70cc,ako znaci da sutra premerim,ali mislim da je to svakako mnogo veliki sqvis,kod mene je,cini mi se,bio oko 1.2mm ili tako nesto,ali je sigurno ispod 2mm,a imam alu dihtung,i to onaj deblji,nije onaj najtanji.
Nije Milose to isto...na 70cc i treba da je oko 1.2 al ovo kod njega je i za kinesku serijalu suvise...

#80 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 June 2012 - 22:36

kymco sa malossi cilindrom ima oko 2mm isto... tako je fabrika projektovala, i tako ima 12:1 kompesioni odnos... tako da to nije pravilo.... osim ako nije zbog drugog klipa toliki squish, proveri - uporedi visine sa originalnim... natakni na istu bolcnu i jedan i drugi i uporedi....





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users