Jump to content


Derbi Gp1 Racing



197 replies to this topic

#121 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 11 July 2014 - 01:37

hahahah :D :mmhappy3: i ja se lepo nasmejah :mmhappy3:

#122 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 28 April 2015 - 17:28

Posto sam derbija u poslednjih godinu dosta zapostavio nisam ga uopste vozio,resio sam ove sezone da ga malo vise exploatisem :)
Izvuko sam ga iz garaze,skinuo karubrator ocistio sve detaljno vratio nauljio malo cilindar prvo izverlao na prazno ocistio filter vazduha i sipao gorivo :D
Upaio super i ok ide i na leru radi ok. Ali imam jedan problem. Kada dam gas naprimer do kraja i vratim ga i odmah u istom trenutnku dam opet gas on ima zastoj od nekih pola sekunde-sekundu se ne desava nista i onda primi gas. to me jako nervira. Karubrator sam opet cistio i sve je na svom mestu osim gumice gore gde ulazi klipcic koja mi je bila malo sumljiva ali i to sam resio Plovak nema onaj limcic nego je skroz plastican nema tu sta da se pomeri. Dovog goriva je odlican vise puta sam proveravao vakum ventili pustaju dobro. Kuciste filtera ne vuce nigde fals vazduh crevo od filtera do karburatora je dobro. Sve sumljam na to da kao negde falsira. Jedino nisam semeringe proverio. Jel ima neko ideju sta bi moglo jos da bude? Iglica na karburatoru je na sredini sraf za smesu je na 1,5 krug. Glavna dizna 59 ler 32 sve je to fabricki.

#123 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 28 April 2015 - 17:31

evo i jedan snimak nadam se da moze da se provali




#124 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 April 2015 - 20:32

da vidi se i čuje jasno...Jel sajla gasa ima slobodan hod, da negde ne zapinje slučajno??
pošto mi ovo ne zvuči kao problem sa postavkom karburatora nego kao da jednostavno sajla gasa nije povukla klipić karburatora u momentu tvog odvrtanja ručice gasa!

#125 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 28 April 2015 - 21:20

Sajla radi super nema prazan hod klipcic prati svako povlacenje rucice. Skidao sam prirubnicu malopre spolja je kao malo ispucala ali nista nije doprelo od toga do unutrasnjosti rastezao sam je detaljno da vidim. i gledao sam semering sa strane varijatora i tu mi deluje da je sve sasvim suvo. kad nabavim alat skinucu magnet pa da pogledam i tu stranu moze biti da on zeza. Setio sam se malopre da je izmedju cilindra i bloka dihtung od onog masnog papira ali ne vidim nigde na spoju da je vlazno i masno,da je probilo pokazalo bi. Evo slika semeringa sa strane varijatora.

Posted Image

#126 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 April 2015 - 21:24

kod varijatora definitnvo ne vuče falš, mada ja ne bih po snimku ni sumnjao na falš..

#127 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 28 April 2015 - 22:41

sutra opet detaljno sve pregledam i novi snimak cu da nabacim lepse da se cuje. Naprimer sada kada krecem i dam gas skoro u fulu i vratim ga i opet dam on kao da prestane sa radom i posle poal sekunde primi gas. nije mi se do sad na ni jednom skuteru to desavalo.

#128 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 29 April 2015 - 19:13

Skidao sam magnet da pogledam i taj semering malo je vlazan ali se ne vidi nigde da je curelo nista. Bio sam kod krstenog majstora i on mi kaze da nije to nista strasno i da nije za zamenu jos moze da tera. evo jedna slika.

Posted Image

#129 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 29 April 2015 - 21:07

Mislim da sam nasao u cemu je problem,ali to za sad je u fazi testiranja nisam jos nista siguran. Sumljao sam u lamelice kao da ne prate sve kako treba. Posto imam kuci piaggio skipper 125 2t skinuo sma sa njega lamelice i stavio kod mene sve pasuje na sraf. I koliko sam za sad primetio da prima dosta ostrije gas i da nema onu knedlu kad dam gas i i pustim i opet dam. I ove sto su bile na skuteru ne zevajunigde kad gledam naspram svetlosti ali kad duvam u njih kao da dve lamelice nekako kasne sa otvaranjem. Sta to moze da se sjebe kod njih?

#130 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 April 2015 - 21:55

Verovatno su se zalepile od stajanja. Probaj da ocistis piramidu a lamelice isperi bezinom, ako ne zevaju i nisu slomljene moraju da rade..

#131 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 29 April 2015 - 22:24

Sad sam pregledao detaljno. Nisu zalepile rade normalno. Nego je nesto drugo verovatno problem. Deo piramide koji naleze na blok je nabubrio nekako i pocepao se verovatno tu ne dihtuje dobro i uvlaci fals vazduh,a na ovim od skipera je sve ok tu pa zato radi lepo sad.

Posted Image

Posted Image

#132 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 April 2015 - 23:01

Da da, definitivno to ne valja. Srecom zamenske nisu skupe i dobro su se pokazale ( rms ).
Gledajuci onaj snimak kako ga zavrces bilo bi dobro da razmislis o karbonskim lamelicama kad vec menjas piramidu. Neces nesto puno osetiti razliku na odzivu gasa, ali nema problema po motor ako puknu, dok metalne naprave havariju ako se otkine parce na onim obrtajima kao sa snimka ;)

#133 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 30 April 2015 - 02:07

Koliko sam video ima raznih debljina tih karbonskih? Koju debljinu trebam da uzmem za serijalu?

#134 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 April 2015 - 02:48

A recimo 0.35mm bi trebala biti optimalna sredina

#135 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 30 April 2015 - 11:35

ja na kitu vozim 0.30mm , najtanje bi trebale imat bolji odaziv.
iz znatizelje sam mjerio neki dan i one "0.40mm" jedna 0.4 druga 0.45 :D

#136 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 30 April 2015 - 12:50

a gde to da nabavim? :D

#137 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 April 2015 - 13:30

Skuter mreza, Pita, Mario. Karbon se kupuje na tablu (npr 20x20) pa rezes sebi za razne potrebe.. isplativije je nego kupovina piramide sa vec izrezanim lamelicama..

#138 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 30 April 2015 - 17:26

Nabavljena danas druga piramida sa karbonskim lamelicama od drugara 0.3 su lamelice. Sve sam to spakovao i izmerio sam kompresiju ali nisam stopovao izduv. Meren je sa izduvom i sa full gasom. Pokazivalo je 4.5 bara.Mislim da je to neka osrednja kompresija.

#139 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 April 2015 - 17:38

To je sve ok onda.. a cuje se i na snimku da zdravo zavrti. Samo cepaj :)

#140 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 30 April 2015 - 20:54

evo kako sad radi :)







10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users