#81
Posted 22 November 2013 - 00:24
#82
Posted 22 November 2013 - 03:19
#84
Posted 24 November 2013 - 01:02
s6 sa 6ccm ulja...
s6 vs malossi...
Jedino je BAS vidljiva razlika u visini cela klipa pa tako s6 klip ima oko 2mm a malossi oko 2.5mm i tu je ta razlika koja se javlja u potrebnom sqwishu za optimalnu vrednost kompresiong odnosa...za s6 je to oko 1.1-1.2mm a kod gusa ne treba ici ispod 1.5- -[fabr. vrednost je oko 1.8mm] ...
#85
Posted 24 November 2013 - 01:05
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
#86
Posted 24 November 2013 - 01:11
Pita, on 24 November 2013 - 01:05, said:
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
#87
Posted 24 November 2013 - 18:57
#88
Posted 25 November 2013 - 00:26
#89
Posted 25 November 2013 - 13:59
Stage6 Sport PRO
Pollini Sport
DR EVO
Stage6 Sport PRO = 7 ccm
Pollini Sport = 5,5 ccm
DR EVO = 6,3 ccm
i posle sam se upustio u merenje opet u ove Stage6 glave
gde je ona = 7 ccm
zapremina tela svećice = 0,2-0,5 ccm
usledila je i Cvele-tova metoda, gde se dno glave namaže sa nekom tovatnom masti i u otvor svećice sipa ulje..
Stage6 je do prvog navoja zaista 6 ccm-a
međutim ako pogledamo kada je naliveno sa 7 ccm-a koliko je to višlje videćemo
da je to svega dve tri loze višlje, odnosno tačno 8mm od ivice, mada ja možda ne bih bio kompetentan jer je u glavi biksna, to je Krsta uništio već jednom pa smo je reparirali, u svakom sličaju biksna je izdignula šubler za 1mm
pa bi to možda bilo 7mm a ne 8mm, odnosno ovoliko
najpreciznije je ipak meriti sa pleksijem, ali evo može i ovako uz malo kalibracija
#90
Posted 25 November 2013 - 16:33
Quote
#91
Posted 26 November 2013 - 02:03
Znači pripaziti koliko loza se prekriva uljem (ukoliko koristimo cveletovu metodu) i to je to...
#92
Posted 29 November 2013 - 16:12
На крају степен компресије је 13:1.
Screenshot from 2013-11-29 14:20:24.png 67.69K 56 downloads
#94
Posted 30 November 2013 - 01:19
zabrinut zbog tih silnih lepljenja ja bih svakako nove komplete ostavio ispod 12:1
#95
Posted 30 November 2013 - 01:33
Mario, on 30 November 2013 - 01:19, said:
zabrinut zbog tih silnih lepljenja ja bih svakako nove komplete ostavio ispod 12:1
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users