

#141
Posted 28 August 2012 - 14:42
#142
Posted 28 August 2012 - 21:08
#143
Posted 28 August 2012 - 23:53
Milos'96, on 28 August 2012 - 12:22, said:
hvala Miloše....
dakle odgovor na moje pitanje na kojim obrtajima je motor najjači, se meri akcelerometrom, ili štopericom... tamo gde ti je najbolje ubrzanje to je najefikasniji radni obrtaj motora...
a to naravno zavisi od podešavanja, koja slede iz težine rolnica, širine remena, broja i debljine šajbica ispod ventivara, tvrdoće centralne opruge, i podešenosti potpunog zatvaranja kvačila....
dakle koliko je sekundi potrebno da motor pređe recimo 100m, (4s ili 6s ili 8s) najbolje vreme će pokazati najbolju podešenost....
stoga ne može da se uvrsti taj parametar u formulu za izračunavanje, to pokušavam da ti objasnim, al hajde valda ćeš i sam skontati... taj koji je napisao tu forumulu ne bi bilo loše da nam je pojasni, odakle je to porizveo, i kakvu je to matematičku zavisnost postavio...
#144
Posted 29 August 2012 - 11:52
#145
Posted 30 August 2012 - 12:31
#146
Posted 31 August 2012 - 18:05
EDIT: Da dodam da je motor zalepio sa ovim cilindrom i majstor ga nosio na honovanje al je na jednom mestu bio malo dublji urez tako da ne znam da li je to smelo da se radi i klip je ostavio stari samo zamenio karike al kad je tu donju stavio izgleda da se zaglavila. Jel bi pomogla zamena klipa za isti ovakav novi 43mm ili mora busenje ako je moguce na 47 ili neku manju dimenziju?
Edited by bojan681, 31 August 2012 - 18:10.
#147
Posted 31 August 2012 - 19:36

#148
Posted 01 September 2012 - 10:16
skoro svi muče muku u ovim topliom danima sa prenosom, i kada se ugreje onda ne kreće kako valja, jer se centralna opruga opusti... rešenje je nova centalna, ili malo lakše rolnice... pa dok je hladan malo vrti u prazno
što se cilindra tiče ako ti idee kako valja, onda još ne diraj... naravno da serijski ne može da se razbuši do 47, jer prelivni kanali ne dozvoljavaju, neki maksimum je 43 ako se ne varam... pa ako i ima jedan zarez nije to ništa strašno ako se motor ok ponaša, sad ako nemaš drugog izbora, onda moraš menjati i cilindar , recimo ako ti je sada na 43 i već ne radi kqako valja...
#149
Posted 01 September 2012 - 10:35
#150
Posted 01 September 2012 - 21:18
#151
Posted 02 September 2012 - 11:57
#153
Posted 02 September 2012 - 13:31
#154
Posted 02 September 2012 - 13:43
bojan681, on 02 September 2012 - 13:31, said:
#155
Posted 02 September 2012 - 14:06

#156
Posted 02 September 2012 - 14:12

#157
Posted 02 September 2012 - 14:32

#158
Posted 02 September 2012 - 14:39
#159
Posted 02 September 2012 - 14:50
#160
Posted 02 September 2012 - 15:01
bojan681, on 02 September 2012 - 14:50, said:

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users