

#5321
Posted 24 October 2016 - 15:45
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5322
Posted 24 October 2016 - 17:41
#5323
Posted 24 October 2016 - 19:29
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5324
Posted 27 October 2016 - 22:57



Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5325
Posted 28 October 2016 - 16:10
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5326
Posted 28 October 2016 - 16:25
#5327
Posted 28 October 2016 - 20:01
#5328
Posted 28 October 2016 - 21:00
Cini mi se da nije povukao nosac masine neg napred ram vrv. Smorilo me ovo, treci put vec skidam i stavljam vile i plastike, cimam caleta, drugove da pomazu. Mislio sam da je samo do te racve al izgleda da nije.
Ostalo je sutra da uspem goriva pa da probam kolko vuce al mislim da nece biti dobro.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5329
Posted 01 November 2016 - 21:45




Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5330
Posted 02 November 2016 - 22:47

#5331
Posted 03 November 2016 - 10:49
Ne znam sta raditi za plastike, prednji blatobran, kadicu, stop svetlo i jos tu neke ukrasne plastike. Od pada su se izlomile sve usice kojima se pricvrscuje kadica i iste nisam uspeo naci. Blatobran sam vec krpio i opet je pukao tako da mislim da ne vredi. Treba cekati sprint da dobiju sve te plastike pa onda sve pofarbati nazad u matt crno. Boja bar mislim da nece biti skupa, prajmer vec imam a matt crna mislim da ce mi biti dovoljno oko 0,5l a to mi za akrilnu dodje oko 1500-2000dn..
#5332
Posted 18 November 2016 - 23:29




Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5333
Posted 19 November 2016 - 08:04
#5334
Posted 19 November 2016 - 19:57
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5335
Posted 19 November 2016 - 20:05
One brojke su zapravo podesavanje koliko ti je rucka daleko, znaci moze da se priblizi ili odalji i samim tim imas slabiji stisak ako ti je rucka npr daleko.


Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5336
Posted 28 December 2016 - 18:39
Kad se ubode pilotka srafic vazduha treba biti na 2 kruga odvtnut. Prosle godine mi karb nije bio dobro podesen, na naglo dodavanje gasa je imao zadrsku.
#5337
Posted 28 December 2016 - 20:12
bojan681, on 28 December 2016 - 18:39, said:
Kad se ubode pilotka srafic vazduha treba biti na 2 kruga odvtnut. Prosle godine mi karb nije bio dobro podesen, na naglo dodavanje gasa je imao zadrsku.
Boki, izvini al ne kapiram te..
Kad se ubode pilotka.....a kako znaš da si ubo pilotku??
I šta onda radiš kad si pretpostavio da si ubo pilotku, odvrneš šrafić na 2 kruga i to je to??
_____
Slažem se da za početak treba naći odgovarajuću pilotku, ali šrafić ti u tome može pomoći jer ukoliko on ne reaguje jasno ti je da li treba manja ili veća pilotka!!
Šrafić ne mora striktno biti odvrnut na toliko i toliko krugova!!! Bitno je da ga pronađeš u rasponu do 3 odvrnuta kruga, pa će se javiti ili na 1/2 kruga ili na 2 i po kruga, ili na 2 nebitno....kada treba da podigne obrtaje najviše!!
U tom uputstvu piše da šrafić možeš naći i do 1 kruga i preko 2 kruga pa možeš da doteraš pilotku manju ili veću..Autor je ustvari hteo da kaže da gađa neku idealnu poziciju šrafića koja je na 1.5 krug odvrnutog šrafa sa pravilno setovanom pilot diznom jel??
Kako god, bitno je da uklaviriš i da čuješ motor na pravi način...a za to moraš da se igraš sa podešavanjem i da slušaš motor kako reaguje...papir i olovka su uvek poželjni pored tebe pri ovakvim štelovanjima!!
#5338
Posted 28 December 2016 - 21:12
Ne znam eto koji je razlog al tako pise. Ja znam da sam za SM tako podesavao motor i dobio sam ga sa pilotkom 55 al je zato motor isao identicno i kad dodje do blage primene vazduha i nije gubio performanse..
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5339
Posted 02 January 2017 - 15:56
Ako bas ne moze sa postojecom da se nasteluje i slabo reaguje na saraf , onda mora manja ili veca , pa se proba ...nema pravila - cilj je dobiti stabilan ler i dobar odziv , sve prema osecaju ...
#5340
Posted 23 February 2017 - 18:15
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users