Jump to content


Sprint Eagle - Bojan681



5489 replies to this topic

#5361 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 March 2017 - 06:41

Čeeekaj dečko, sezona je tek počela, HE mora da se uvek šarafi :)

#5362 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 March 2017 - 12:36

Auuu Boki....pa ti letiš bokte e...131kmh je brzina za svaki respekt!!! Ali i pored svega toga, jedva me tamo dobiješ na dragu, jedva jedva.... :)
HE je opasna sprava, kako pucaju delovi neverovatno....iskren da budem mene strah kad gledam ovolike obrtaje i brzine!!

#5363 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 March 2017 - 13:53

evo napukle flandje, ne znam kolko tu moze pustati al je kupljena nova i nadam se da ce skuter uskoro biti na putu, lepo je vreme ovih dana..
Posted Image

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5364 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 March 2017 - 10:20

Pih sta sve rade vibracije, HE je čudo.

#5365 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 March 2017 - 23:14

Vibracije seku kao žilet... neverovatno je gde sve pucaju delovi...

Ježim se od tih vibracija više, i pucanja!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5366 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 April 2017 - 23:58

Raskupusao sam komplet motor da nadjem koji je uzrok sto gubim snagu kad se motor zagreje.. Motkr se ne pregreva, temp je oko 55 stepeni a cak sam skinuo cilindar da vidim da nije opala kompresija al je zazor na karici 0,35mm sto moze jos dugo da sljaka al cu ipak zameniti..

Jedina stvar koja ostaje jeste da je problem ovaj naraku 30 karb da naliva, od prvog dana mi je cudan jer trazi iglu skoro skroz podignutu dok sam na starom karbu sa istim diznama i istom iglom vozio iglu skoro skroz spustenu. Ako na ovom 30mm naraku karbu spustim iglu samo 1 zub pocinje da se gusi a ako smanjim diznu glavnu pregreva se i oseti se da muce na dodavanje gasa i da fali goriva.

Na karbu sam primetio jednu anomaliju a to je mala greska u odlivku i par razlika u odnosu na stari karb al ne znam jel to moze biti razlog.. Inace sve sam pokusao, i natezanje kvacila i podloski dal ima al jednostavno nista ne pomaze..Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5367 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 April 2017 - 23:16

Hmmm nisam siguran šta bih ti rekao....a što ne voziš stari karburator onda?

#5368 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 April 2017 - 05:36

Baš sam hteo da pitam, imaš sve elemente u starom karburstoru koji je nosio pobede na takmičenju, zašto ne vratiš te postavke za probu

#5369 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 April 2017 - 13:57

povadio sam sve dizne pa ne znam tacno sta je bilo u njemu al cu vratiti stari karb sada za probu jer nema druge..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5370 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 April 2017 - 15:05



View Postbojan681, on 28 April 2017 - 23:58, said:

Jedina stvar koja ostaje jeste da je problem ovaj naraku 30 karb da naliva, od prvog dana mi je cudan jer trazi iglu skoro skroz podignutu dok sam na starom karbu sa istim diznama i istom iglom vozio iglu skoro skroz spustenu.

Zasto poredis dva različita karburatora i po proizvodjačima i po prečnicima. Kako bi mogli da rade na istim diznama?

#5371 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 April 2017 - 16:15

ne ne poredim dizne ni precnike nego samo principe rada i unutrasnje delove jer mi stari funkcionisao a ovaj naraku 30mm je nesto cudan jer trazi uvek skoro do kraja podignutu iglu inace se gusi..

A zagrejan motor stalno gubi snagu a igla ne moze da se spusta a ni glavna dizna..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

#5372 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 April 2017 - 16:56

Pa ok, osvrni se na skolsko podešavanje bilo kog karba, ako trazi podignutu iglu, ili je igla previse tupog konusa, dakle treba neka tanjeg prečnika ili ostrijeg konusa koja ce dati vise goriva, ili treba veća glavna dizna?

#5373 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 April 2017 - 17:58

Pisao sam igla ista ko u starom karbu, JJN npr koja je medju najostrijim i neda ispod 4 zuba ako zube brojis odozgo na dole. Dok je u starom ista ta bila na drugom zubu a i kod Pite mislim da je tu negde. Dizna ne moze ni gore ni dole jednostavno mora ova koja je u karbu jer na pwk na full gasu nista osim glavne ne utice, nije kao na 19-kama kad spustis iglu prigusio si malo i glavnu diznu pa ona mora da se poveca..

Jednostavno sve sam pokusao pre skidanja cilindra, i pilotke i powerke i dizne i skoro sve igle iz seta..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5374 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 May 2017 - 07:28

Jel postoji neki interval zamene semeringa? Motor mi non stop gubi snagu kad se zagreje i padne mi na pamet da ove zime nisam radio generalnu ko inace pa su mozda semerinzi vec otisli, jel mogu biti za zamenu?

Kad mi sad stigne karika i sve novo svakako cu proveriti dal drze blokovi, laknulo bi mi kad bi resio to gubljenje snage, do karba i prenosa 90% nije pa ako nekom padne na pamet nek pise sta bi moglo biti..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5375 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 08:02

Samo karika, nista drugo.

#5376 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 May 2017 - 08:09

Ali nije do toga, motor mi je rasklopljen vec mesec dana karika je skinuta ali nije do nje.. Zazor u cilindru je 0,36-0,38 i po meni bi to trebalo jos doosta da moze da tera al sam ipak porucio novu.. Porucio sam i nove usisne lamelice za tisinarri i set dihtunga odma da sve izmenjam..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5377 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 May 2017 - 08:18

Po fabrici se menja na 0,45. To je trkački cilindar sa klipom sa 1 tankom karikom, nista nije kao serisko. Čim je povišen zazor, nema više šta da drži pritisak.

Koja je tu karika, 1mm kao na mom mhru ili 0,8?

#5378 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 May 2017 - 08:23

1mm je karika.. Nije tolko osetljivo, znam da mi Mario pricao da je terao do 0,5mm na motovillu (tako nesto) i da se rizikuje da se zalomi karika al opet njegov motkor je imao jako dobro vreme, ako ne i najbolje tako da mislim da kod mene nije bilo tolko strasno al svakako cu zameniti kariku, trebala bi oskoro stici kad je sad vec sve rasklopljeno..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5379 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 May 2017 - 12:39

Krene da osciluje i odvali ležište u klipu... što se snage tiče ima faktora ali nije sad to tako kardinalno da kažemo da se motor nešto guši... ja sam sa tom postavkom izvukao najbolju krajnju

#5380 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 May 2017 - 18:01

provereni blokovi pod pritiskom, stavio sam cilindar bez karike cisto da bi video jel blok negde pusta al pritisak ne opada ni malo posle kontrole sa pumpicom, znaci blokovi i dalje zaptivaju savrseno na svim spojevima..

Al ovako mi gore neg da je blok pustao, ne znam gde bi jos mogao biti problem jer je sad vec apsolutno sve testirano i ostaje jedino da je negde do novog karba anomalija al mi je to jako cudno? Probacu jos sa starim karbom kako se ponasa cim mi stigne karika.Posted Image

Sent from my SM-G925F using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users