

#5241
Posted 15 August 2016 - 09:38
Sad možda su ove finese u tvojoj situaciji drugačije, pa mašina iztoleriše kada nema opterećenje ove greške... svakako to kvačilo treba da ti je kao kod Pite, da uhvati tik u početak rezonance, i da mašina pogura onako svojski na odvrtanje gasa... Neminovno je da će i sa klizanjem biti neki dobar rezultat, ali ne dovoljan, i kvačilo naravno strada ultra brzo...
Što se tiče tih obrtaja, ja mislim da to moraš testirati... gde je najbolji udarac, ok je da je cilindar malo poturpijan i da će najbolje radiliti gore, ali njegov ciljani powerband prvenstveno diktira auspuh, u tvom slučaju C21 koji je dužinom centriran na 13500, ali pošto ima produženo delovanje zbog tog duplog protivkonusa i izvrti se do 15000, ume to malo da zavara.. dakle detaljna analiza powerband-a i najjačeg udarca je neophodna..
Što se karba tiče, tu već znaš, ili ćeš malo nalivati ili ćeš biti na knedlici, pa u zavisnosti od temperature motora možeš da se igraš dole-gore, mislim da je najbolje ovo što je pita sad imao, pilotka tek tek naliva, a igla je već oštra, i na punom gasu ne manjka goriva...
sve u svemu, mislim da je cilindar jači od pitinog, samo moraš da ga dovedeš sa isporukom pod konac.. juče je pita jednom lošije startovao, ti si jednom lošije startovao, i jednom ste imalo uspešan start, i bili ste na vlo bliski na cilju.. ja sam sa jačim cilindrom uvek zaostao od pite na startu, jer je veća i težina koju pokreće, ali sam ga kasnije sustizao...
čestitke na osvojenom prvom mestu, broji se prvi start i bez obzira na one stote u razlikama, zaista potrudio si se da sklopiš dobar HE, i mislim da je to za tvoj uzrast već impozantno... sad da ne kudim, uvek može i bolje, kod tebe tek sledi finesa, pa navali...
#5242
Posted 15 August 2016 - 09:58
Mislim da kajis/kvacilo ne klizi jer mi iz mesta digne na 12k obrtaja i odma zatim uleti u 14,5k.
Na igli je malo bogatiji jer je na drugom zubu odozgo a nisam hteo bas skroz da je spustim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5243
Posted 16 August 2016 - 12:00
Etanola se trosi oko 20-30% vise jer ima slabiju energiju pri sagorevanju al su krajnji rezultati vece performanse, bolje hladjenje motora i manje sanse za nastanak neke havarije.
Ne znam da li se moze kupiti na nekoj pumpi kod nas ali se moze napraviti koriscenjem 100% medicinskog alkohola i dodavanjem nekog visoko oktanskog benzina da se dobije. Razmera 85:15
Ko sam pravi gorivo izaslo bi ga izmedju 200 i 250din litra a ima preko u Madjarskoj da se uzme za oko 150din litra.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5244
Posted 16 August 2016 - 12:23
bojan681, on 14 August 2016 - 19:18, said:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sto se tice motora i prikazanog, ja mogu da dodam da sam prvi put ove sazone kroz druzenje i pricu sa tobom za vreme takmicenja cuo iskrene reci o setovanju i problemima i iz toga izvodim zakljucak da je to tvoj najveci napredak. Svima je jasno da imas potencijal i da ces nekom drugom prilikom prikazati nastelovan prenos do perfekcije.
Postoji snimak sa Pitine kacige vase prve voznje gde se jasno cuje moj komentar na startu vezano za remen koji lupa u praznom hodu, i zao mi je sto sam bio u pravu. Zato sam ti kasnije i rekao da se ne trkas vise, da stegnes do kuce...
Jos jednom, iskrene cestitke!
#5245
Posted 16 August 2016 - 20:44
bojan681, on 16 August 2016 - 12:00, said:
Etanola se trosi oko 20-30% vise jer ima slabiju energiju pri sagorevanju al su krajnji rezultati vece performanse, bolje hladjenje motora i manje sanse za nastanak neke havarije.
Ne znam da li se moze kupiti na nekoj pumpi kod nas ali se moze napraviti koriscenjem 100% medicinskog alkohola i dodavanjem nekog visoko oktanskog benzina da se dobije. Razmera 85:15
Ko sam pravi gorivo izaslo bi ga izmedju 200 i 250din litra a ima preko u Madjarskoj da se uzme za oko 150din litra.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Etanol dosta privlacu vlagu (vodu), higroskopsko je kao tekucina (ulje) od kocnica. Dosta cesto ostaviti se traga na sistemu ubrizgavanja, odnosno karburator i na ostalim metalnim dijelovima, a zna biti veselo i tokom paljenja ako je benzin "upio" vodu.
Sa tako velikim procentom etanola u benzinu, ja bih bio jako oprezan pri koriscenju i dobro se zapitao sta dobijem, a sta gubim upotrebom.
Da ne dodje do zabune, etanol pomesan sa vodom ostavlja trag specificne korozije koja se jako tesko skida sa aluminijuma i ostalih metala. Koliko znam, dolazi do hemijske rekacije pri cemu se stvara praskasta materija - zink oksid.
Takodje dolazi do ubrzanog habanja i ostecenja svih gumenih vodova za gorivo, jer je etanol u sustini alkohol koji svojim dejstvom isusuje gumu. Dakle, treba tu dobro razmisliti koliko je pametno koristiti takav premix.
Po meni je mozda ok za trku koristiti i da se sipa na stazi ali nakon toga obavezno ispiranje kompletnog sistema.
Evo jedna za kraj

#5246
Posted 16 August 2016 - 23:00
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5247
Posted 16 August 2016 - 23:24
Nisam pisao o kvalitetu pod kojim se prodaje na pumpama, striktno sam pisao o osobinama o kojima treba povesti racuna.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#5248
Posted 30 August 2016 - 12:13

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5249
Posted 30 August 2016 - 16:07
#5250
Posted 30 August 2016 - 16:58
na 14-14500rpm je motor ranije malo prevrtava a sad mislim da ce biti ok kad namotam traku + cu moyda po potrebi da nategnem kvacilo.
#5251
Posted 30 August 2016 - 19:05


Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5252
Posted 30 August 2016 - 19:32
#5253
Posted 30 August 2016 - 19:36
Sad me bas zamina koliko sam podigao spic rezonance da znam oce raditi na 14500rpm kolko sam ranije vozio ili trebam da ga gadjam na vecim..
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5254
Posted 30 August 2016 - 19:51
Sve imas, i uglobe cilindra i duzinu spuha, samo treba da premeris temperaturu izduvnih gasova.
Dok to ne uradis, lep estetski detalj, kao i moja prirubnica za phbg

#5255
Posted 31 August 2016 - 15:30
#5256
Posted 14 September 2016 - 00:21







Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#5257
Posted 14 September 2016 - 05:51
Sad mogao je ovaj da se zakuca sa sve devojkom pa da bude i telesnih povreda...
Ne znam stvarno kako da tu situaciju postavim. Recimo dođe drug i kaže, daj krug ili daj samo devojku da odbacim, a ti mu kažeš, može nije problem, radilicu sam platio 250e, za nju štedio 2-3 meseca i to je samo jedna osmina ovog što bi ti uzeo na jedan krug.. Imaš li ti slobodnih godinu dana da radiš za moje delove ako se bilo šta desi..
i tu još nisam spomenuo moć uklapanja i sinhronizacije svih komponenata gde su greške 50-50% , pa eto sad si uspeo, sledeći put nisi itd...
kada je Mišina supruga tražila jedan krug, ja sam učinio dobro delo, humano, kada joj nisam dao, valda je to sad već transparentno jasno....
#5258
Posted 14 September 2016 - 07:17
Jel taj prijatelj ikada ranije vozio skuter?
Sve sto je Mario rekao je korektno i tacno. Ja nikome ne dam ni Focusa koji je base i ne toliko jak, za HE ne bih mogao ni pomisliti dati nekome ko nema slican ili jaci setup.
Ajde, valjda ces uspjeti sve srediti, a prijatelj da pomogne oko troskova!
#5259
Posted 14 September 2016 - 07:47
#5260
Posted 14 September 2016 - 08:09
Ja sam iz prvog posta i slike, ovako sanjiv mislio da je agregat u pitanju, puj, puj, daleko bilo.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users