Jump to content


.::Peugeot Vivacity LC Project::.



191 replies to this topic

#1 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 14:38

Kupljen 2004. godine kao poklon od babe i dede... Blokade skinute na 5000 km i posle skidanja u ovlascenom servisu (tada jos nista nisam znao oko motora) isao je ravno 80 kmh uz poprilicno lepo ubrzanje za serijalu. Takav je i ostao pune 4 godine i onda sam se poceo zanimati kako bi ga malo sredio. Dosao 18. rodj i tu se nakupim para i prvo kupim auspuh Giannelli Extra Chrom po ceni od 150 evra ili kako letos bese negde oko 11400 din. Zatim narucen BGM Supertune multivar za koji nikad nisam ni cuo ali isti je kao malossi multivar tako da ako neko naidje i ima priliku da ga kupi nece pogresiti, Hebo remen itd... Karburator je serijski sa red spongom i diznom 60 uz minimalno preradjen airbox .. Zatim Motoforce Evolution kvacilo i Motoforce Wingbell sa kojim sam prezadovoljan. U planu je malossi sport 70cc koji bi trebao uzeti kroz par meseci... Maximalna je oko 90-92kmh.

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

U planu je bilo neko turpijanje cilindra i stavljanje veceg karba i danas odlucim to odraditi... Evo puno slika...
Posto je cilindar aluminijumski nisam smeo mnogo turpijati tako da sam samo ispolirao izduv koji je bio stvarno poprilicno zatvoren od cadji...
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image
Kasnije je stavljen Dellorto 17,5 ID, dizna 75 i igla skroz dignuta. Uspeo sam ga upaliti i radio je par minuta ali nisam ga probao voziti jer ne znam kako da resim airbox.
Izvadio sam lulicu i malo poturpijao da otvor na airboxu bude taman da stane na karb, ali kad predje onaj zarez onda ima lufta..

Preko karba jedva nekako prevucena zagrejana guma dosta manja od otvora pa sam se posteno namucio da je navucem, onda isturpijan otvor na airboxu taman na knap i onda sve nabijeno i jos zadihtovano crvenim silikonom. Nema sanse da vuce fals...
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Ali ima jedan mali problem... Ubrzanje je bolje, sa 1/3 gasa bez problema 70 kmh, ali start me sad zeza. Malo trokira i kao da nema snage da povuce. Isti je osecaj kao kad su slabi federi, a dobri su sto posto posto je sve bilo super dok je bio stari karb. Ide lose do 30 i onda se bas razvrti dosta vise nego sto se pre vrtio. Mozda je to sto sam malo sredjivao izduv pa je sad otvoreniji...? Krajnja bednih 85 uz jak vetar u prsa...

#2 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 14:51

Resen problem oko gusenja..
Stavio diznu 65 i ulaz u airbox koji je bio R=20mm smanjio sam na 14mm tako sto sam stavio ispred jedan nastavak sa manjom rupom i malo sve postelovao na sraf i sad je otprilike kao pre dok je bio stari karb, ima dosta manje snage u odnosu na diznu 75 ali sta je tu je, samo neka ide...
Posted Image

Snimci ubrzanja:
1) 6.7g
2) 3x6 i 3x6.7 (6.35g)




Zatim na red dolazi farbanje felni:
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Kit Malossi Sport 70:


Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

U karburatoru je sada dizna 85, igla na sredini, otvor na airboxu 20mm. Maximalna brzina 97-98km/h sa serijskim kratkim primarom.

#3 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 15:37

Zatim na red dolazi zamena primarnog prenosa.. Ovoga puta u pitanju je Stage 6 primar 13/41 koji daje 11% produzenje u odnosu na serijski AC primar.. U to porucene su jos neke sitnice :)
Karburator je promenjen u Motoforce Racing 17,5mm Piaggio model koji ima A7 iglu koja je oblikom puno povoljnija za otvoreniji filter (u mom slucaju Malossi E5). Dizna 90, igla na sredini, na serijskom preradjenom usisu odlicno funkcionise. Snage ima mnogo vise u odnosu na airbox i uz produzenje prenosa maximalna brzina iznosi 103-104km/h po satu naravno.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#4 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 15:45

Evo spremio sam vam malu hronologiju..
Prvo - cista serijala sa k&n filterom zalepljenim izolirom da ne vuce puno vazduha (kao da sam ja onda znao za dizne i stelovanje :)).. Uglavnom isao je 80, na snimku se malo gusio zato je isao nesto manje :)

http://www.youtube.com/v/pJPZKKnSNes

Giannelli Extra i rolnice 6g koje sam dobio uz njega...
http://www.youtube.com/v/xO-9N6Hs1vM

Serijski cilindar, Giannelli, Motoforce kvacilo i zvono, BGM variomat, Hebo remen i Dell 17.5...
http://www.youtube.com/v/YmSQ6oK7vsg

I evo malopre mi bio drug i doneo na fonu snimak od subote. U tolikoj zurbi sam prekinuo snimak na nekih 90-95 jbg...
Uglavnom sad sam ga uporedjivao sa Pitinim! 0-80 nekih 11.5-12 sec, njemu je nekih 11.5sec, jedino je krajnja manja od njegove za nekih 5 kmh..
Uglavnom ja bio ubedjen da je to sve tako lose, ali kad se uporedi sa njegovim rezultatima rekao bi da je to sasvim ok!
Evo snimak..
http://www.youtube.com/v/H16ZFHSAy5Y
Krajnja je tu skoro ravno dole do te vertikalne linije :)

Na kraju setup je bio sledeci:

Malossi Sport 70cc
Giannelli Extra
Stage 6 usis
Motoforce Racing 17,5mm karburator
Malossi E5 filter
BGM variomat
Stage 6 remen
Motoforce Evolution kvacilo
Motoforce Wingbell zvono
Stage 6 primar 13/41
Svecica platina B9HVX

#5 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 21:05

Naravno sve to vremenom postane slabo pa sam odlucio sloziti jaci setup:

Blokovi Peugeot 2003 Tuned
Athena Sport 70cc alu kit 1 karika
Motoforce Racing radilica + Stage 6 HQ iglicasti + SKF lezajevi i Corteco semerinzi
Yasuni R auspuh
Stage 6 Big Valve intake
Stage 6 19mm karburator
Stage 6 remen
Stage 6 korpa kvacila
Stage 6 CNC racing polutka variomata
Motoforce Evoluion kvacilo
BGM Supertune variomat
Malossi airfilter
Malossi zuta centralna opruga
Primar od LC-a 12/34 +20% produzenje

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#6 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 21:07

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Izlaznost remena.. Do vrha 1-1,5mm.
Posted Image

Snimak ubrzanja:


#7 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 January 2011 - 21:31

Posto volim duze voznje i konstantnu brzinu preko 80km/h odluka pada da slozim vodeno hladnje.
Ostatak setupa ostaje isti, samo se cilindar menja u Malossi MHR Replica 70cc LC.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Prvo paljenje:



Za snimak ubzanja ceka se lepse vreme :)

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 13 January 2011 - 23:10

nedostaju uglovi vertikalnog uprskavanja primarnih i sekundarnih kanala kao ni boost-a, a nedostaje i vertikalni uglao aux izduvnih kanala... mmm nije to dobro kalkulisano

#9 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 15 January 2011 - 14:03

Da i meni se odmah ucinilo previse za Replicu.. Odmah sam kontao da su projectovali taj cilindar za toliko velike obrtaje sigurno bi fabricki stavili klip sa jednom karikom..

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 January 2011 - 14:24

da kad uneseš parametre uglova sve bude potpuno drugačije

#11 Miloš

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 68 posts
  • MestoBeograd
  • VozimFree

Posted 15 January 2011 - 21:08

Svaka čast brale, koliko li si samo keša utopio u njega ali verujem da je izraz na licu vozača kog si oduvao na semaforu neprocenjiv :)

#12 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 16 January 2011 - 16:52

View PostMiloš, on 15 January 2011 - 21:08, said:

Svaka čast brale, koliko li si samo keša utopio u njega ali verujem da je izraz na licu vozača kog si oduvao na semaforu neprocenjiv Posted Image
Ugrubo sracunato, otislo je sigurno 1000e.
Izraz lica kad zavrnes gas - neprocenjivo ;)

#13 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 17 January 2011 - 15:11

Nakon prve test voznje utisci i vise nego zadovoljavajuci.. Motor je podivljao u odnosu na pre, iz mesta na gas dize prednji tocak par cm. Ubrzanje do 90 dok ne zatvori variomat predobr, dalje ga nisam terao posto dalje krece u prevrtavanje, a prvi put ga vozim posle montaze tako da ipak treba malo sacekati da sve legne kako treba.
Jedino sto mi se bas nije svidelo je konstantna temperatura izmedju 80 i 85 stepeni. Jedan od razloga definitivno je mogao biti taj tanji dihtung ispod cilindra, jer sa smanjenjem squisha detonacija postaje jaca, a samim tim i veca temperatura se oslobadja.

Danas sam ispod cilindra vratio fabricki dihtung od 0.5mm i izvadio sam termostat cisto da vidim kako ce se ponasati.
U ovom slucaju bez termostata prednost je sto je lakse sistem ozraciti, odnosno nije potrebno cekati da se termostat otvori da bi sistem poceo cirkulisati :)
Cini mi se da se puno manje greje.. Nisam ga vozio ali nakon 10 min turaze nije presao 65c i temperatura se puno sporije penje.. Mislim da ce biti super.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#14 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 17 January 2011 - 15:15

A sinko sta radi LC si vido.

#15 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 17 January 2011 - 15:17

Nista bez LC-a :)

#16 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 17 January 2011 - 15:37

Kako bi mu lego sad jedan PRO...

#17 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 17 January 2011 - 15:39

Ma kakvi.. Ne idem dalje sa tuningom.
Mogao sam nabaviti PRO za 70e ali odustao sam. Ovo je sasvim dovoljno :)

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 17 January 2011 - 15:43

ehh to isto kao kad qrva kaže ti si mi drugi, tuning dok ne pukne ram negde od snage .. jes LC jači sve stoji, nema ventilatora

#19 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 17 January 2011 - 15:55

Rade, gledaj da ga namestis sa termostatom, nije uputno da radi bez, njemu je radna temp 80-85, msm da na termostatu pise da se otvara na 65

#20 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 January 2011 - 15:59

View PostMario, on 17 January 2011 - 15:43, said:

ehh to isto kao kad qrva kaže ti si mi drugi, tuning dok ne pukne ram negde od snage .. jes LC jači sve stoji, nema ventilatora
:) More nije samo ventilator...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users