#1
Posted 13 January 2011 - 14:38
U planu je bilo neko turpijanje cilindra i stavljanje veceg karba i danas odlucim to odraditi... Evo puno slika...
Posto je cilindar aluminijumski nisam smeo mnogo turpijati tako da sam samo ispolirao izduv koji je bio stvarno poprilicno zatvoren od cadji...
Kasnije je stavljen Dellorto 17,5 ID, dizna 75 i igla skroz dignuta. Uspeo sam ga upaliti i radio je par minuta ali nisam ga probao voziti jer ne znam kako da resim airbox.
Izvadio sam lulicu i malo poturpijao da otvor na airboxu bude taman da stane na karb, ali kad predje onaj zarez onda ima lufta..
Preko karba jedva nekako prevucena zagrejana guma dosta manja od otvora pa sam se posteno namucio da je navucem, onda isturpijan otvor na airboxu taman na knap i onda sve nabijeno i jos zadihtovano crvenim silikonom. Nema sanse da vuce fals...
Ali ima jedan mali problem... Ubrzanje je bolje, sa 1/3 gasa bez problema 70 kmh, ali start me sad zeza. Malo trokira i kao da nema snage da povuce. Isti je osecaj kao kad su slabi federi, a dobri su sto posto posto je sve bilo super dok je bio stari karb. Ide lose do 30 i onda se bas razvrti dosta vise nego sto se pre vrtio. Mozda je to sto sam malo sredjivao izduv pa je sad otvoreniji...? Krajnja bednih 85 uz jak vetar u prsa...
#2
Posted 13 January 2011 - 14:51
Stavio diznu 65 i ulaz u airbox koji je bio R=20mm smanjio sam na 14mm tako sto sam stavio ispred jedan nastavak sa manjom rupom i malo sve postelovao na sraf i sad je otprilike kao pre dok je bio stari karb, ima dosta manje snage u odnosu na diznu 75 ali sta je tu je, samo neka ide...
Snimci ubrzanja:
1) 6.7g
2) 3x6 i 3x6.7 (6.35g)
Zatim na red dolazi farbanje felni:
Kit Malossi Sport 70:
U karburatoru je sada dizna 85, igla na sredini, otvor na airboxu 20mm. Maximalna brzina 97-98km/h sa serijskim kratkim primarom.
#3
Posted 13 January 2011 - 15:37
Karburator je promenjen u Motoforce Racing 17,5mm Piaggio model koji ima A7 iglu koja je oblikom puno povoljnija za otvoreniji filter (u mom slucaju Malossi E5). Dizna 90, igla na sredini, na serijskom preradjenom usisu odlicno funkcionise. Snage ima mnogo vise u odnosu na airbox i uz produzenje prenosa maximalna brzina iznosi 103-104km/h po satu naravno.
#4
Posted 13 January 2011 - 15:45
Prvo - cista serijala sa k&n filterom zalepljenim izolirom da ne vuce puno vazduha (kao da sam ja onda znao za dizne i stelovanje ).. Uglavnom isao je 80, na snimku se malo gusio zato je isao nesto manje
http://www.youtube.com/v/pJPZKKnSNes
Giannelli Extra i rolnice 6g koje sam dobio uz njega...
http://www.youtube.com/v/xO-9N6Hs1vM
Serijski cilindar, Giannelli, Motoforce kvacilo i zvono, BGM variomat, Hebo remen i Dell 17.5...
http://www.youtube.com/v/YmSQ6oK7vsg
I evo malopre mi bio drug i doneo na fonu snimak od subote. U tolikoj zurbi sam prekinuo snimak na nekih 90-95 jbg...
Uglavnom sad sam ga uporedjivao sa Pitinim! 0-80 nekih 11.5-12 sec, njemu je nekih 11.5sec, jedino je krajnja manja od njegove za nekih 5 kmh..
Uglavnom ja bio ubedjen da je to sve tako lose, ali kad se uporedi sa njegovim rezultatima rekao bi da je to sasvim ok!
Evo snimak..
http://www.youtube.com/v/H16ZFHSAy5Y
Krajnja je tu skoro ravno dole do te vertikalne linije
Na kraju setup je bio sledeci:
Malossi Sport 70cc
Giannelli Extra
Stage 6 usis
Motoforce Racing 17,5mm karburator
Malossi E5 filter
BGM variomat
Stage 6 remen
Motoforce Evolution kvacilo
Motoforce Wingbell zvono
Stage 6 primar 13/41
Svecica platina B9HVX
#5
Posted 13 January 2011 - 21:05
Blokovi Peugeot 2003 Tuned
Athena Sport 70cc alu kit 1 karika
Motoforce Racing radilica + Stage 6 HQ iglicasti + SKF lezajevi i Corteco semerinzi
Yasuni R auspuh
Stage 6 Big Valve intake
Stage 6 19mm karburator
Stage 6 remen
Stage 6 korpa kvacila
Stage 6 CNC racing polutka variomata
Motoforce Evoluion kvacilo
BGM Supertune variomat
Malossi airfilter
Malossi zuta centralna opruga
Primar od LC-a 12/34 +20% produzenje
#8
Posted 13 January 2011 - 23:10
#9
Posted 15 January 2011 - 14:03
#10
Posted 15 January 2011 - 14:24
#11
Posted 15 January 2011 - 21:08
#13
Posted 17 January 2011 - 15:11
Jedino sto mi se bas nije svidelo je konstantna temperatura izmedju 80 i 85 stepeni. Jedan od razloga definitivno je mogao biti taj tanji dihtung ispod cilindra, jer sa smanjenjem squisha detonacija postaje jaca, a samim tim i veca temperatura se oslobadja.
Danas sam ispod cilindra vratio fabricki dihtung od 0.5mm i izvadio sam termostat cisto da vidim kako ce se ponasati.
U ovom slucaju bez termostata prednost je sto je lakse sistem ozraciti, odnosno nije potrebno cekati da se termostat otvori da bi sistem poceo cirkulisati
Cini mi se da se puno manje greje.. Nisam ga vozio ali nakon 10 min turaze nije presao 65c i temperatura se puno sporije penje.. Mislim da ce biti super.
#14
Posted 17 January 2011 - 15:15
#15
Posted 17 January 2011 - 15:17
#16
Posted 17 January 2011 - 15:37
#17
Posted 17 January 2011 - 15:39
Mogao sam nabaviti PRO za 70e ali odustao sam. Ovo je sasvim dovoljno
#18
Posted 17 January 2011 - 15:43
#19
Posted 17 January 2011 - 15:55
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users