


#141
Posted 10 August 2011 - 03:54

#142
Posted 10 August 2011 - 08:06
vozi brže !! ne mogu jurimo čak 30, pa naravno kad ti je sin raskantao mašinu...
maratonci trče počasni... rade slabo se vidi, nisi nam rekao ima li neke razlike u krajnoj od kako je stage6 kvačilo ?
#143
Posted 10 August 2011 - 13:04


Nema razlike na krajnjoj, ali na startu je ogromna razlika.. Skoro pa postaje nemoguca misija krenuti sa vise od 1/3 gasa a da ne digne prednji tocak.
#144
Posted 10 August 2011 - 16:35
Ide Viva pegla samo tako..110kmh nije nimalo naivna brzina...Kakve kočnice imaš? možda razmisliti o nekom većem disku???

#145
Posted 10 August 2011 - 16:46
Zadnjih par dana sam bio zagrejan i dogovarao sam se sa covekom za zadnji disk sistem od SF-a WRC i taman mi sve odgovaralo - bela felna, crvena kociona celjust, polirana rucica... ali posto je covek ne odgovoran i ne da mu se poslati slike koje cekam vec 10 dana odustao sam od kupovine. To ce verovatno doci na red preko zime kad ne budem vozio motor pa da mogu polako sve da slozim kako valja.
#146
Posted 15 August 2011 - 18:30
#147
Posted 01 September 2011 - 23:26
Ispalo je bas kako sam hteo, karburator je pod dosta vecim uglom nego sto je sa fabrickom Stage 6 prirubnicom, sad je na nekih 40-ak stepeni.
Sutra moram jos uzeti malo duze tanko crevo od ulja posto je sad malo nategnuto, pa javljam ima li poboljsanja performansi.
Na redu je i stelovanje prenosa, mora da zakuca bar 80 za tih 100m na dragu









#148
Posted 01 September 2011 - 23:31

Ajd javi jel ima poboljšanja nekih!
#149
Posted 02 September 2011 - 07:59
@pita kasniš sine, šta se čeka

#151
Posted 18 September 2011 - 14:50
Rade, on 03 August 2011 - 11:33, said:
samo da ne zaboravim da prokomentarišem... davno davno ustanovili pita i ja da ovo motoforce evo kvačilo ne radi posao kako valja, i da uvek , gotovo uvek klizi čak i na serijali a kamoli sa primarom... pojašnjena sprega u temi kvačila..
da gušt bude veći ne da mi đavo mira nakopao sam da se isto motoforce kvačilo prodaje i za 105 i za 107mm tipove zvona, dakle stari i novi tip minarelija... počeo sam malo i da razmišljem ako je već identično za puga, piaggio, hondu, kymco i minareli zašto ne bi bilo isto to kvačilo štancovano i za 105 i 107 aplikacije sa samo različitim oprugama spakovanim prema potrebi.. dakle 103,5 je širina pakni koja treba da se razleti do 107...
ne nije ništa menjano iste su i oprugice spakovane, i jasno je da su one pretvrde za 107mm aplikaciju, a sada je tek jasno da se pakne neće utrošiti već da one naležu pod pogrešnim uglom jer su u prečniku značajno manje... da sad imamo 105 zvono i evo kvačilo pa da posle 4000km uporedimo koji je grip pakni bio sve bi bilo jasnije..
na žalost priča koja je plasirana u trgovini ovog tipa kvačila da je to sasvim normalno samo treba da se malo utroši ne pije vodu, jer ni sami nismo svesni.. da li treba da vozimo 10000km da bi se pakne utrošile do mere da naležu celom svojom površinom i da više ne klize, ili moramo malo ručno pre montaže obraditi nalegne povšine prema radijusu naleganja koliko se one razleću da bi za 107mm tipove zvona grip bio potpun ?
Rade je samo slikovito dokazao našu tvrdnju...
#153
Posted 22 September 2011 - 14:52
#155
Posted 22 September 2011 - 18:02
Ovo ti je najbitnije od svega što si uradio posle stavljanja kita..


#156
Posted 22 September 2011 - 20:07
#157
Posted 22 September 2011 - 22:39

#158
Posted 22 September 2011 - 22:44
Milos96, on 22 September 2011 - 22:39, said:

to se zove ljubav!

#159
Posted 22 September 2011 - 22:49

#160
Posted 22 September 2011 - 23:14

Inace evo bas je veceras okrenuo tacno 20 000km

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users