Jump to content


.::Peugeot Vivacity LC Project::.



191 replies to this topic

#81 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 10 February 2011 - 23:54

vazi kao i za svaki cilindar.. ~75 stepeni neka drzi i to je super :)

#82 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 10 February 2011 - 23:56

Ne bih se slozio sa time bez da znam koje su fabricke info, nisu svi cilindri isti. :)

#83 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 10 February 2011 - 23:56

stavis dva u red i ima da radi ti temperatura uvek bude ispod 50 :)

#84 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 11 February 2011 - 05:28

Ja bih tu resetao unutrasnje plastike rupicama da izlazi topao vazduh...pa ako ni to ne pomogne,onda bi iso na elektricnu pumpu...mada bi prvo stavio termostat,barem sada da stoji kada su nize temperature...

#85 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2011 - 09:34

radna temperatura je najbolja kada je oko 60, neko mi je na MS-u spominjao da najbolje rezultate ima na oko 55, i meni se učinilo da preko 70 već nema tu eksplozivnost....

#86 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 12 February 2011 - 01:30

To samo Aprilia moze da drzi tu temperaturu :)
Napravio sam danas samo 200-300 metara sa ovim polozajem hladnjaka. Temperatura nije presla 74 stepena.
Videcemo kako ce se ponasati na duze staze...
Inace posto je hladnjak tako nisko postavljen topao vazduh prolazi izmedju podnice i donje plastike, tako da nema price o zadrzavanju toplog vazduha.
Lepo se sve uklopilo.. Na 3. slici se vidi koliko hladnjak viri sa unutrasnje strane. Sa druge strane je identicno + jos malo iseceno za crevo, ali takodje skoro neprimetno kao i ovo.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#87 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 12 February 2011 - 04:16

a da malo izresetas i unutrasnju plastiku, onda bi temperatura palo jos, imao bi jos bolje hladjenje...

#88 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 12 February 2011 - 08:51

drago mi je da si uspeo da spustis temp. ali se sad postavlja pitanje,jel mislis uopste voziti skuter po vlaznom putu?Jer ima da ti bude hladnjak skroz prljav.Ja svoj nevozim samo jer mi nepada na pamet da ga stalno cistim i plus otvoren filter koji se iovako brzo prlja na suvo.

#89 DuXy

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 12 February 2011 - 10:53

Rade extra si ga uklopio...svaka ti cast... http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sm225kx5.gif

#90 ivanm

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 97 posts
  • MestoZagreb

Posted 12 February 2011 - 11:46

odlično!!

#91 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 12 February 2011 - 12:51

View PostZox036, on 12 February 2011 - 08:51, said:

drago mi je da si uspeo da spustis temp. ali se sad postavlja pitanje,jel mislis uopste voziti skuter po vlaznom putu?Jer ima da ti bude hladnjak skroz prljav.Ja svoj nevozim samo jer mi nepada na pamet da ga stalno cistim i plus otvoren filter koji se iovako brzo prlja na suvo.
Upravo to.. Jos nemam zadnji blatobran pa cim naletim na manju lokvu ode sve po ledjima.
Kad je kisa tu je auto http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 February 2011 - 13:49

74C šta znam to mi deluje još i OK, mada kad dođe leto neće biti dovoljno, počni da razmišljaš o još nekim rešenjima....

#93 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 12 February 2011 - 20:54

Kao sto sam vec objavio na drugom forumu, problem sa hladjenjem je resen.
Nakon 10km punog gasa uspeo se popeti do 65 stepeni, cim stanem na semaforu spusta se na 58-59 stepeni.
Verujem da je novi polozaj hladnjaka dosta doprineo tome, ali kao sto je Zox rekao sistem nije bio dobro ozracen.. Posto znam kad sam prosli put turirao u mestu bez cepa na posudi antifriz je samo stajao u posudi, dok sad kad turiram pravi se vrtlog i antifriz cirkulise skroz do posude.
U svakom slucaju prezadovoljan sam :D

#94 MarkoBG

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Posted 12 February 2011 - 23:03

Jesi vratio termostat?
I kako odrzavas yasunija?

#95 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 12 February 2011 - 23:27

View PostRade, on 12 February 2011 - 20:54, said:

Kao sto sam vec objavio na drugom forumu, problem sa hladjenjem je resen.
Nakon 10km punog gasa uspeo se popeti do 65 stepeni, cim stanem na semaforu spusta se na 58-59 stepeni.
Verujem da je novi polozaj hladnjaka dosta doprineo tome, ali kao sto je Zox rekao sistem nije bio dobro ozracen.. Posto znam kad sam prosli put turirao u mestu bez cepa na posudi antifriz je samo stajao u posudi, dok sad kad turiram pravi se vrtlog i antifriz cirkulise skroz do posude.
U svakom slucaju prezadovoljan sam :D
Rade, ima nas koji ne čitamo drugi forum!
Drago mi je da si sredio problem, znači ipak je bilo i do ozračivanja

#96 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 12 February 2011 - 23:33

E sad ocemo YouTube :D

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 February 2011 - 23:39

eto dovodi ljude u zabludu, jedan forum drugi forum, pa potrudi se da postuješ istovremeno na oba, ja evo nisam u toku da nisi dobro ozračio, ... jesi vratio termostat ?

#98 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 February 2011 - 03:27

Zaboravio sam vratiti termostat jbg. Ok nema veze, imam zivaca duze da ga grejem. Svejedno motor ne vozim kad je ovako hladno, ove voznje prethodnih dana su bile samo malo za testiranje.

Marko - svakim desetak dana predjem ga sa WD-om i malo utrljam pamucnom krpom i to je to. Ne vozim po kisi i blatu tako da je lak jos uvek u punom sjaju B)

#99 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 February 2011 - 10:07

termostat je majka, kad je otvoren ima baš veliki otvor, možeš i proveriti koliko i kako radi na šporetu u toploj vodi...

#100 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 February 2011 - 13:08

Dobro je Rade da si spustio temp...i potrudi se da snimiš neki video čim pre, da vidimo kako ide replica!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users