

#441
Posted 26 May 2014 - 23:19
#442
Posted 27 May 2014 - 00:25
naredni parametri kreću od visine čela klipa.... i tako dobijaš koliki je kompresioni odnos...
eto vidiš ako si merio squish 1,3mm sa žicom za lemljenje i kalkulator ti kaže da bi treba biti 1,3mm onda je ok...
sad ako želiš da ideš na nešto više, onda koristiš gore ta tri polja za kalibraciju...
moram to prepraviti, zaista taj kalibrator treba da je na dnu, jer je to poslednja opcija koja se po potrebi radi.. al jbg, prvo sam napravio kalibrator pa posle kalkulator pa je tako ispao...
ne treba da prelaziš 12,5:1 Boža je u pravu, a nećeš ništa pogubiti ni ako ga ostaviš na 12,08
#443
Posted 31 May 2014 - 10:40
Masina upalila radi lepo cuju se taktovi nove kompresije

Trokira dosta ali neka ga tih privih 200 km...ubacio sam 6gr rolnice dok se ne razradi kasnije tek fini stel
Evo kako sam resio airbox...





#444
Posted 31 May 2014 - 11:49
#445
Posted 31 May 2014 - 11:53
#446
Posted 08 June 2014 - 11:15
za sada sa ne ustelovanim prenosom 81 gps-a...

#447
Posted 08 June 2014 - 12:05
Super je taj osecaj kad vozis i ispod imas snage sa izvoz... Pazljivo sa diznom, i nemoj da te prevari na igli
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#448
Posted 08 June 2014 - 12:17
#449
Posted 08 June 2014 - 12:31
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#450
Posted 08 June 2014 - 12:35
Imam zutu centralnu tvrdju i pavese 16x13 za njega pa ce biti stelovanja...
#451
Posted 08 June 2014 - 12:53
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#452
Posted 08 June 2014 - 13:34
edit -


#453
Posted 08 June 2014 - 16:04

#454
Posted 15 June 2014 - 14:08

#455
Posted 15 June 2014 - 20:39





#456
Posted 15 June 2014 - 21:06

#457
Posted 15 June 2014 - 21:42
#458
Posted 15 June 2014 - 22:10

#459
Posted 15 June 2014 - 22:10
#460
Posted 15 June 2014 - 22:29
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users