ona je izgledala ovako


posle skidanja nosača i vizira, skinuti su i poklopci ventilacionih otvora, prebrusena je obicnom smirglom gradacije 320, zatim pregitovana Body bumper gitom (za plastiku). Posle sušenja gita, visak je izbrušen prvo običnom šmirglom gradacije 400, a zatim i uglacan vodenom šmirglom 600 i 800.
to mu dođe ovako

Vidi se da su gitom popunjene samo ogrebotine i risevi, visak je uklonjen
Skoro sam naleteo na neki univerzalni primer spray, reko ajde da probam. pre prskanja uradjena je zaštita papir trakom i papirom površina koje nisam želeo da farbam, kaciga je odmascena antisil razređivačem Body 771 (ima i 770, 771 je onaj koji se brze suši). Odnešena u "komoru" - podrum i palo je prskanje. Ona posle izgleda ovako

posle sušenja primera, usledilo je brušenje, ovog puta sa većim gradacijama da bi se dobila fina površina. Opet odmašćivanje i prskanje koje je bilo "po volji" u raspolozivim bojama (kenda color akrilni spray-evi) i prema umetničkoj slobodi (koja mi nikada nije bila jača strana). posle sušenja predjeno je sa dve ruke providnim lakom, kao da se zaštiti i dobije sjaj i to smatram greškom, dovoljna je jedna ruka ili da se čeka da se osuši prvi sloj pa onda posle 2-3 sata pređe još jednom, ja sam išao dva sloja jedan za drugim, i dobio matiranu završnu površinu kojom iskreno nisam zadovoljan. No kako je kaciga namenjena prodaji (uradjeni radovi ne podižu cenu ponuđenu u oglasu, ostaje ista), a ogrebane i oštećene površine su sanirane, novi vlasnik bi imao da investira u fino brušenje, zaštitu i
umetničku slobodu kako bi dao svoj lični pečat.
Na kraju kaciga izgleda ovako




Isti postupak je primenjiv i za popravke plastika.