#21
Posted 05 January 2011 - 11:12
Pazi po prici Cveletoj igla W8 je malo bogatije od W9 zbog donjeg konusa ali samo malo,ali dosta siromasnija od W16.Sad se pitam dali da nju vratim i stavim diznu 100 pa da vidim sta se desava.Sad mogu da se zezam sa osiguracima posto ima ih kozna koliko onaj serviser gde sam ih nasao.
Sutra mora da pishem sve kombinacije da nebi ponovio koju opet.Samo znam da nemoze igla W8 na manju crtu od zadnje od nadole,barem to znam za ostalo videcemo.
#22
Posted 05 January 2011 - 11:21
cvele19& said:
Jbg tu vec i Pita i ja mozemo da ti pomognemo jer smo probali i uspeli ''relativno'' lako da ga resimo,a za ser.airbox
sva muka se sastoji u ubacivanju cecice za vazduh oko 20-21mm mesto postojece,iglu tu w8 na drugi zub[za pocetak],diznu od 75-80 i resen problem...posle ga malo prestelujes na ''idealno'' taman da mu udjes u stos...
I najvaznije kod pravilnog stela-pogodi mu prvo pun gas[glavnu diznu] a sve ostalo je na igli i sraficu za smesu...
Sutra prvo ide pokusaj dizne od 88 do 96 posto 100 mu je mnogo koliko vidim.Pa ako bog da da ubodem pravu diznu ostalo ce ici lakse.Pa ako nebude bilo islo stavljam serijski airbox pa onda kako si rekao iglu na drugu crtu i druge dizne stim sto imam samo 72 pa onda ide 80,82 izmedju 72 i 80 nemam nijednu tako da mi se bash i ne proba sa serijskim airbox-om.Al hajde da vishe ne pishem dok ne probam do sutra.
madness99& said:
Jel se to meni cini ili si poceo da kopiras moj nacin rada sa skuterom?
cvele19 said:
ima ja i ti da se takmicimo ko ce pre ili bolje reci kasnije da sedne i provoza svoj skut kako treba
nepredajem se nije on mene kupio vec ja njega ako ga je francuz konstruisao a kinez sklopio onda moze jedan shumadinac da ga sredi
kad budemo sredili nashe skutere ima da se nadjemo da popijem neko piche pa se smejemo nasim mukama
#23
Posted 05 January 2011 - 11:22
cvele19& said:
a onda nemoze ja skut ne ostavljam napolju i video je samo jednom mokar put.Skinuo sam mu zadnji blatobran i planiram prednji da vidim kako ce ispasti posto vozim samo po suvom vremenu.Poslacu ti sator 3.5x3x2.5m tako da mozes i tvoj i moj da radish ili cu nekome od vas da platim put i rucak da dodje do mene.Tako sam se naostrio da sutra ima da ga napravim da ide ko podmazan-stavicu mu malo ulja po tockovima
Pita said:
Ajde ti probaj dizne negde oko 85-90...gotovo sam ubeđen da ćeš biti na pravom putu!
saljem gajbu piva na adresu foruma da castim ako pogodim sutra stel.Ima da se obradi i ceo moj komsiluk da ga vishe ne palim do proleca ubia ih zvuk mortora
ali nisu svesni ako pogodim stel ima da ga vozim makar se smrzo
#24
Posted 05 January 2011 - 11:23
#25
Posted 05 January 2011 - 11:23
cvele19 said:
Pa nece dalje da primi gas ustvari nece da radi kako treba pa kao da preskace
Pita said:
Što se tiče štela, ne treba da preskače tj secka u gasu ni u jednom momentu...Kako na postepeno dodavanje gasa tako i na brzo odvrtanje ručice...
Kažeš secka ti na punom gasu, to znači još uvek je velika dizna pa probaj sa 88 pa i sa 85 ako treba...trebalo bi da eliminišeš to seckanje..
Trebaš da ga i osetiš da li to seckanje imaš i na sredini gasa pa ako imaš onda spuštaj iglu zub po zub dok ne bude dobro...
Znači Zox još jednom: seckanje - trokiranje - puno benzina (za ful gas manja dizna, za sredinu gasa igla dole)
gušenje - muuuukanje - malo benzina (sve obrnuto)
ajd pa javi šta si uradio!
javlam samo da malo odmorim prste ubi me ovo skidanje igle i vracanje.Izgleda da cu ti poslati moju W16 iglu posto mi je ova W8 taman.Ustvari sta ako turpijam kit i meni ce trebati W16,aaaaa neces ti mene prevariti pa da kazes ide moj skut bolji od tvog.Salim se samo da zavrsim sa stel i saljem ti iglu.
#26
Posted 05 January 2011 - 11:24
Pita& said:
a na crtu ćemo stati ako da bog ba da vidimo... :scooter
Pa valjda cemo se naci,videcu cu sa Saletom na prolece ili leto da napravimo neku turu po Srbiji pa da se nadjemo na pola puta ili kad bude bilo nesto na batajnici,zamolicu drugara koji ima kombi da spakuje nase skutere.Ko da vozi 190+190km da se ubijesh na skuteru.
#27
Posted 05 January 2011 - 11:24
#28
Posted 05 January 2011 - 11:25
Pita& said:
ne znam...
da nemaš ti neki drugi problem? jesi proveravao lamelice možda?
hajde kad dade tolike pare dacu i za taj karb ima ga u Motoboxu plus dizne nece izaci vishe od 4000dinara a za filter neznam koji cu mozda i ostavim onaj moj doppler.Koji je tvoj stavi sliku,ako imash
Pita& said:
moj Motoforce airbox je ovakav:
i meni je takav i sa njime cu sutra da pokusam pa ako nema rezultata pada drugi karb.
JBT sa svim diznama koje sam probao na ostro dodavanje gasa ugusi se samo sam uspeo sa diznom 90 donekle da radi.I nije bitna koja je bila dizna(88-102) sve radi kako treba kad mu drzim sauh.Pogledacu i lamelice sutra posto imam druge ako je to problem.
#29
Posted 05 January 2011 - 11:26
cvele19& said:
pa ljudi ja se patim barem mesec dana da pogodim setup za karburator i filter vazduha ja neznam sta nisam pokusao.Sutra ide onaj kurton od motoforce airbox sa setupom kao kod Pite kad ga je imao pa ako ni to ne ide onda stavljam fabricki airbox i ako to nemoze onda mu ne gine karb 17.5mm.
#30
Posted 05 January 2011 - 11:27
sad ide nabavka dizne 74-75-76 M6
#31
Posted 05 January 2011 - 11:29
Pita& said:
sutra stize dizna 75 i stavljam rolnice 7gr pa da vidimo sta ce biti.Javi mi sta se desava kod tebe sa ovom iglom W16,bas me interesuje jel moguce da je tolika razlika sa turpijanjem u celom setupu.Ti prakticno sada vozis MHR repliku sto daje 12ks samo ti fali YASUNI R
danas pala proba i sve sto sam uspeo je da nemam vishe trokiranja niti gusenja nagli davanjem gasa u mestu.Ali zato max.brzina samo 80km/h sto je totalno deprimirajuche.Posle voznje pod puni gasom neki 200 metara stanem da se okrenem nazad pa po punom gasu samo moze do 66km/h.Izgleda da pada nov karb. u ponedeljak nema od ovog nista.Bitno da sam pogodio diznu i polozaj igle i polozak srafova za ler i smeshu.Ali to sve pada u vodu kad bude bio drugi karb.
Pita& said:
Nemam ideju više šta bi moglo biti...Taj S6 black edition je baš lak za štelovanje što kaže Radomir, a ja sam se lično uverio u to...nema greške...
da ne odgovaram svima ponaosobno mislim da je karb u pitanju verovatno je napravljen sa vecim diznama u njemu kao sto je bila igla W16 koja je vec za race kit,sledi skidanje tih delova pa ako pishe nesto na njima videcu sa vama jel se to poklapa sa vama ili negde nema dobar protok goriva posto za vazduh tu i nema nekih problema.Ovaj karb je pravo cudo.Neznam ni dal da pokusam sa serijskim karb da mi nebi zalepio cilindar.Neka sve ovo malo prilegne pa da vidim sta se nalazi sve u njemu.U svakom slucaju stize mi Yasuni R spuh pa bi trebalo opet ceo stel pa sad neznam dal da pokusam nesto oko stela za sada ili da to uradim da se malo uvezdam opet lepo je vrema pa mi neda mira.Toliko muke ljudi moji da mi je neko reako da bash ovoliko biti problem sve ustelovati nebi mu verovao.Mora da mi ide 90km/h to je minimalno sto ocekujem od njega pa josh Yasuni spuh koji stize nema mu druge ili ide na staro(novo)gvozdje.
#32
Posted 05 January 2011 - 11:33
madness99 said:
nemoj da sumnjash u mene madeness odmah kad sam kupio skut isao sam da proverim dali ovaj digitalni sat laze sa gprs-om i nema odstupanja nikakvih do 50km/h dok mu nisam skunuo blokade pa onda opet posle skidanje blokade ista pricha mozda nekih 0.5km do 1km/h se nepoklapa ali to je to.Znaci kad budem imao snimak moje voznje to sto pishe to je to a ne kao neki sto mi pokazuju na njihovim skuterima sa analognim satovima kako im prelazi pun krug,pa mogu i ja da skinem pinjom i da ga vrtim(malo sale nije na odmet)
#33
Posted 05 January 2011 - 11:37
zoksi said:
Sva ta merenja su na stolu tako da to nemoj da uzimas za ozbiljno.
Mada su ti pisali da ti je i spuh problem na njega si zaboravio izgleda.
Za Hebo kit koji sam ja uzo pise 115km ako budem dobio uz Yasuni ili RS 90-95 bicu sretan kao malo dete.
ma meni mora da ide 90km/h pa neznam koji spuh da stavim trenutno mi je doppler S3R a stize mi Yasuni R.Znaci ovo sto je na stolu izmereno sa fabrickim karb. i fabrickim filterom mora meni da bude sa karb.19mm i sportski filterom
Rade said:
znam zato i hocu da vidim kad budem stavio fabricki karb.sta ce biti posto samo sumnjam na ovaj 19mm sto imam.Nacicu dizne 80-85 M6 pa da pokusam i stavicu fabricki airbox.
#34
Posted 05 January 2011 - 11:38
@Madness jesam uzeo drugi CDI ali ovaj sto sam narucio ide na SF2 i na Jetforce a ne za SF3 tako da nisam mogao da proverim da li ima neke razlike.Stim da mogu ovaj CDI da postavim samo ako znam koje dve zice iz dzeka da prespojim ali to zna SABY koji mi je to objasnjavao ali nisam bash toliko siguran da mogu to sam pa tako da ako je do blokade oticicu do ovog ovlascenog servisera i nek mi odblokira tu elek.blokadu.MAda iskreno receno sa nisam bash toliko potkovan sa znanjem oko obrtnog momenta(kad se bezi sa casova) i realno prenosa snage na zadnji tocak.Hocu reci da mi je skut izlazio i do 9500 o/min.dok mi je bila igla W16 sa diznom 88 ali nisam imao opet tu krajnu koja nije prelazila 80km/h ali opet sa 9500 o/min trebalo bi da prebaci 90km/h tako da i ako je blokiran CDI on je blokiran do 9500 ili 10000 o/min. sto opet mi je sasvim dovoljno jer ce tako duze i da mi traje kit i radilica Proveravao sa moj CDI na netu i nisam bash mogao da nadjem potpuno isti (oznake) ali uglavnom ta firma koja pravi CDI-jeve imaju blokadu do odredjenog broja obrtaja po zahtevu firme (Pezo ili recimo Kymco) koja ih trazi.Moj po tehnickom crtezu sa tog sajta ima blokadu na 10500 0/min ako je uopste ima.
Nista cekam sutra ili prekosutra izvestaj od Pite kako se kog njega ponasa moj karb posto imamo skoro isti setup.Sad iskreno neznam sta bi najvishe voleo da je u pitanju CDI ili karb.najeftinije mi CDI da odblokiram ali ...
#35
Posted 05 January 2011 - 11:38
radomir.g& said:
Ovaj je odblokiran za SF1 i 2. Isti je kao onaj sto su pakovali na Peugeote sa starim blokovima.
http://www.racing-planet.de/scootertuning-...676cce1edd91c29
ja sam uzeo ovaj
CDI
a fabricki mi je ovakav
CDI fabricki
#36
Posted 05 January 2011 - 11:40
#37
Posted 05 January 2011 - 11:40
#38
Posted 05 January 2011 - 11:41
Pita said:
evo prvog paljenja sa Zoxovim karbom...to sam ostao dužan..... naizgled sve radi kako treba ali kad se krene u vožnju onda je katastrofa!
#39
Posted 05 January 2011 - 11:42
Znaci ostace mi igla W8 i dizne za ler gas i za smesu sa poklopcem karb.kao rezervni delovi.A da i plovak.
#40
Posted 05 January 2011 - 11:42
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users