Verzija koju imam je crne boje mada može da se nadje i u plavoj, crvenoj i zelenoj varijanti.
Težina: preko 90 kg
Nosivost: 150 kg
Kapacitet rezervoara: 5.5 l
Max snaga: 5 KW 4T
Pneumatici: napred 120/70-13, nazad 130/70-13
Potrošnja: oko 3l na 100 km
Skut sam kupio sa popustom od nekih 50€ tako da me je izneo manje od 1000€. Kupljen je 2010god. Blokade nije imao (koliko je meni poznato). Dati model postoji i u verziji od 49cc i razlika je u komandnoj tabli, veličini točkova i zadnjem amortizeru tj 125 poseduje 2 komada. A i čini mi se da je 125 malo veći jer sam imao prilike da stavim pored jednog od 49cc i nekako je izgledao 125 veći. Posle prvog startovanja oduševio me je zvuk koji je dolazio iz izduva crne boje. E tu su se Kinezi dosetili pa su na njegov standardni auspuh koji ima lulicu na dole stavili oklop da ima žešći izduv sa time da su donji deo oklopa (auspuh) izbušili i napravili izlaz sa lulicu od “pravog” auspuha. Onaj koji ne zna može da drži ruku u pravcu pružanja oklopa u cilju da oseti duvanje i tako provede duže vreme ne osećajući ništa. Ali ako se ruka stavi ispod “oklopa” auspuha osetiće se duvanje. Ok ovo nije loše jer je ovde bitan vizuelni doživljaj. Ok videli smo šta je i kako je sedamo na motor sedište je kao udobno i krećemo. Gas pun ne sme dok ne predje nekih 1500km i to poštujemo. Izlazimo iz garaže prodavnice i tu nas čeka prvo iznenadjenje. Zadnji amortizeri su užasno tvrdi i bubrezi dolaze do pluća. Ok malo neka boli nije strašno. Lepo vuče, drži lepo brzinu sve ok i mala neravnina odoše bubrezi ponovo. Stajem da pogledam i vidim zašto je to prva mana. Amortizeri nemaju štelovanje. Vratim se i pitam šta da radim i dobijam odgovor da će vremenom da popusti i biće udobniji. Ok šta da se radimo idemo dalje. Palo mi je na pamet da kupim druge amortizere ali nećemo ništa za sada da menjamo. Ok vozimo se nekih 100km i naravno idemo na prvi servis. Problema nema 1600din je koštao stavi se ulje itd. Prelazimo još 1000km idemo na drugi servis problema nema. Zamena ula u motoru i menjaču. Naravno standardne provere svetla i ostalog se podrazumevaju. Zadovoljan izlazim jer ništa ne fali. Cena 1700din. Ok. Idemo nekih 5km i vidim da mi je sijalica koja osvetljava tablicu ispala iz ležišta. Guma se negde izgubila i ne mogu bez nje da je namestim. Ok uzimam neku kesu i pravim foru kao što što su nekada zapušavali rezervoare od automobila. Sijalica je posle nekog vremena crkla ali baš me i briga za istu. Bitna su mi svetla i pokazivači pravaca. Ono što me je oduševilo na ovom motoru je potrošnja goriva u gradskim uslovima koja iznosi 400din na 110km. Znači znalo se oštrije voziti a i normalno. Mislim da je to jedan veliki plus. Najduža relacija koju sam od jednom prešao je bilo nekih 40km i motor nije pokazivao znake slabosti i tome slično. Predneno 2000km i pravac servis na promenu ulja i tome slilno cena oko 1600din. Amortizeri su se malo opustili tako da je sada mnogo udobnije voziti ovo čudo ili je pak meni sedeći deo utrnuo pa više ništa ne osečam.
E sada malo zapažanja i testiranja. Potrošnja znači oko 3l na 100km. Mislimd a to nije loše sa obzirom na težinu i kubikažu. Ok max brzina koju sam probao ali samo na kratko jer nisam hteo da ga mučim je nekih 93km/h. možda može i više ali nisam hteo ja a i vetar je duvao direktno. Sa dva putnika ukupne težine nekih 180kg on ide bez problema 70km/h i mislim da ima mesta za još ubrzavanja. Može da se naginje prilikom skretanja ali ne treba preterivati. Kočnice rade dobro posao iako je pozzadi doboš. Za sada su se uvek zaustavile na vreme. Zimi pali i na -15 ali mora da se koristi kurbla.
E sada idu zamerke kojih nema mnogo.
1. udobnost(promena amortizera rešava problem odmah)
2. možda koji kW više mada meni ne smeta ali neki kažu da bi trebalo da ima barem 8
3. možda i samo možda zadnji disk ali bi verovatno onda cena bila veća
To bi bile mane po meni kojih i da nema a za te pare koje se daju za njega pruža mnoogo više. Registracija prva za isti je oko 8k din a svaka sledeća po 5k din.
slike su na
http://forum.pyrothe...x-125-by-venom/
e sada novi info
motor je prešao 10k km.uradjen je onaj veći servis koji je koštao oko 5k din.znači kaiš koji nije trebao da se menja jer je u veoma doborm stanju ali nema veze neče stari da se baci, svećica, rolnice sa onim okvirom zaboravio sam kako se zove, ulje i slično. rolnice skroz izedene motor glasan na 50 a urla na 70 do 80 jedva dodje a sada priča druga.
za 10k km sledeći kvarovi
1. svetlo za tablicu
2.kurbla prezubila ali je nameštena tako da pali bez problema
3.osigurač kod akumulatora crko i zamenjen stavljen jači.
4.crkla sijalica kratkog svetla.
5.taster za sat se malo otkinuo tako da sada jedan ima drugog nema
6. neko mi je drpio onaj čep za retrovizor
i to bi bilo to
redivno održavan motor ide kao podmazan...a i jeste
potrošnja oko 3l u gradu
toliko za sada.