Sprint MaxX 125 je možda jedan od lepših skutera u toj klasi koji dolazi iz Kine. Gledao sam na šta on najviše liči i došao do nekog zaključka da bi to mogla da bude Hondina AirBlade. Sličnost je očigledna mada nije potpuna. Za sada sam ovaj skut video pod imenom Yamasaki YM125T.
Verzija koju imam je crne boje mada može da se nadje i u plavoj, crvenoj i zelenoj varijanti.
Težina: preko 90 kg
Nosivost: 150 kg
Kapacitet rezervoara: 5.5 l
Max snaga: 5 KW 4T
Pneumatici: napred 120/70-13, nazad 130/70-13
Potrošnja: oko 3l na 100 km
Skut sam kupio sa popustom od nekih 50€ tako da me je izneo manje od 1000€. Kupljen je 2010god. Blokade nije imao (koliko je meni poznato). Dati model postoji i u verziji od 49cc i razlika je u komandnoj tabli, veličini točkova i zadnjem amortizeru tj 125 poseduje 2 komada. A i čini mi se da je 125 malo veći jer sam imao prilike da stavim pored jednog od 49cc i nekako je izgledao 125 veći. Posle prvog startovanja oduševio me je zvuk koji je dolazio iz izduva crne boje. E tu su se Kinezi dosetili pa su na njegov standardni auspuh koji ima lulicu na dole stavili oklop da ima žešći izduv sa time da su donji deo oklopa (auspuh) izbušili i napravili izlaz sa lulicu od “pravog” auspuha. Onaj koji ne zna može da drži ruku u pravcu pružanja oklopa u cilju da oseti duvanje i tako provede duže vreme ne osećajući ništa. Ali ako se ruka stavi ispod “oklopa” auspuha osetiće se duvanje. Ok ovo nije loše jer je ovde bitan vizuelni doživljaj. Ok videli smo šta je i kako je sedamo na motor sedište je kao udobno i krećemo. Gas pun ne sme dok ne predje nekih 1500km i to poštujemo. Izlazimo iz garaže prodavnice i tu nas čeka prvo iznenadjenje. Zadnji amortizeri su užasno tvrdi i bubrezi dolaze do pluća. Ok malo neka boli nije strašno. Lepo vuče, drži lepo brzinu sve ok i mala neravnina odoše bubrezi ponovo. Stajem da pogledam i vidim zašto je to prva mana. Amortizeri nemaju štelovanje. Vratim se i pitam šta da radim i dobijam odgovor da će vremenom da popusti i biće udobniji. Ok šta da se radimo idemo dalje. Palo mi je na pamet da kupim druge amortizere ali nećemo ništa za sada da menjamo. Ok vozimo se nekih 100km i naravno idemo na prvi servis. Problema nema 1600din je koštao stavi se ulje itd. Prelazimo još 1000km idemo na drugi servis problema nema. Zamena ula u motoru i menjaču. Naravno standardne provere svetla i ostalog se podrazumevaju. Zadovoljan izlazim jer ništa ne fali. Cena 1700din. Ok. Idemo nekih 5km i vidim da mi je sijalica koja osvetljava tablicu ispala iz ležišta. Guma se negde izgubila i ne mogu bez nje da je namestim. Ok uzimam neku kesu i pravim foru kao što što su nekada zapušavali rezervoare od automobila. Sijalica je posle nekog vremena crkla ali baš me i briga za istu. Bitna su mi svetla i pokazivači pravaca. Ono što me je oduševilo na ovom motoru je potrošnja goriva u gradskim uslovima koja iznosi 400din na 110km. Znači znalo se oštrije voziti a i normalno. Mislim da je to jedan veliki plus. Najduža relacija koju sam od jednom prešao je bilo nekih 40km i motor nije pokazivao znake slabosti i tome slično. Predneno 2000km i pravac servis na promenu ulja i tome slilno cena oko 1600din. Amortizeri su se malo opustili tako da je sada mnogo udobnije voziti ovo čudo ili je pak meni sedeći deo utrnuo pa više ništa ne osečam.
E sada malo zapažanja i testiranja. Potrošnja znači oko 3l na 100km. Mislimd a to nije loše sa obzirom na težinu i kubikažu. Ok max brzina koju sam probao ali samo na kratko jer nisam hteo da ga mučim je nekih 93km/h. možda može i više ali nisam hteo ja a i vetar je duvao direktno. Sa dva putnika ukupne težine nekih 180kg on ide bez problema 70km/h i mislim da ima mesta za još ubrzavanja. Može da se naginje prilikom skretanja ali ne treba preterivati. Kočnice rade dobro posao iako je pozzadi doboš. Za sada su se uvek zaustavile na vreme. Zimi pali i na -15 ali mora da se koristi kurbla.
E sada idu zamerke kojih nema mnogo.
1. udobnost(promena amortizera rešava problem odmah)
2. možda koji kW više mada meni ne smeta ali neki kažu da bi trebalo da ima barem 8
3. možda i samo možda zadnji disk ali bi verovatno onda cena bila veća
To bi bile mane po meni kojih i da nema a za te pare koje se daju za njega pruža mnoogo više. Registracija prva za isti je oko 8k din a svaka sledeća po 5k din.
slike su na
http://forum.pyrothe...x-125-by-venom/
e sada novi info
motor je prešao 10k km.uradjen je onaj veći servis koji je koštao oko 5k din.znači kaiš koji nije trebao da se menja jer je u veoma doborm stanju ali nema veze neče stari da se baci, svećica, rolnice sa onim okvirom zaboravio sam kako se zove, ulje i slično. rolnice skroz izedene motor glasan na 50 a urla na 70 do 80 jedva dodje a sada priča druga.
za 10k km sledeći kvarovi
1. svetlo za tablicu
2.kurbla prezubila ali je nameštena tako da pali bez problema
3.osigurač kod akumulatora crko i zamenjen stavljen jači.
4.crkla sijalica kratkog svetla.
5.taster za sat se malo otkinuo tako da sada jedan ima drugog nema
6. neko mi je drpio onaj čep za retrovizor
i to bi bilo to
redivno održavan motor ide kao podmazan...a i jeste
potrošnja oko 3l u gradu
toliko za sada.
0
6 replies to this topic
#1
Posted 23 August 2012 - 22:47
#2
Posted 26 August 2012 - 11:15
Odlicno i detaljno predstavljanje,svaka cast!
Po opisu rekao bih da se za relativno male pare dobija pouzdan motor,videcemo kako ce te sluziti dalje..10k je nista ali i nesto, a mane koje si naveo i nedostatke su zanemarljivi..
Po opisu rekao bih da se za relativno male pare dobija pouzdan motor,videcemo kako ce te sluziti dalje..10k je nista ali i nesto, a mane koje si naveo i nedostatke su zanemarljivi..
#3
Posted 16 September 2012 - 12:11
Da ne zaboravim te kapice za retrovizore sam ja nabavio u NS,njihov servis,svratio nešto da se raspitam o skutu kod njih i pitam da li imaju da prodaju a oni mi dadoše za dž obe gumice.Probaj kod njih.
Vozim isti model već drugu sezonu.Ja sam moj platio 900E+reg izašao me oko 1.000E ali pošto je kupljen na 12 rata,PIKA kartica,bez kamate izašao me je još jeftinije.
Koliko sam para dao za njega - prezadovoljan sa onim što sam dobio.
Potrošnju nisam do sad kontrolisao jer uvek zaboravim da proverim kilometražu pre sipanja.
Brzina mu je oko 82km/h merena GPS-om.Meni dosta za po gradu.
Sa suvozačem je malo tromiji,fali mu koji KW,ali nas dvoje imamo 190kg.Treba to vući.Sa nas dvoje navuče 75km/h.
Za blokade sam pitao u njihovom servisu u NS i reče mi majstor da ima jednu u aupuhu tj na početku one cevke koja kreće od glave .Ja to nisam hteo da čačkam i proveravam meni je dovoljno i ovo koliko ide za grad.
Išao 3 puta,sunce upeklo, do NS u komadu bez stajanja i nije pregrejao niti negde stao.
Za sve ovo vreme uvek je upalio iz prve i nikad nije bilo problema.
Ima malo slabije kočnice,trde zadnje amortizere ali koliko para toliko i muzike sve se to može srediti ako neko želi da uloži pare u njega.
Od drugara koji radi sa kineskim skuterima saznao sam da ovaj agregat,ako se normalno vozi i održava propisno,prelazi 30Kkm
Od kvarova je pronađen samo jedan i to na redovnom servisu.Remenica na torque drive-u dobila malo korozije i te rupice koje su ostale počele da stružu kaiš.Sve zamenjeno novim delovima i stavljen nov kaiš.
Jedan savet koji sam ja platio,bar kod mene,je da mu merač goriva laže kad padne ispod pola.Ja sam se 2 puta pravio pametan i kao ima još goriva a bilo je nešto kad mrdnem skut i ostadoh bez goriva.Znači neće da povuče do dna.Ja sad čim padne ispod pola odmah punim pun.
ZAKLJUČAK - za te pare koliko sam dao ja sam se slatko navozao ove dve sezone ,nek ostane tako još koju i ja neću imati šta da mu zamerim.
Vozim isti model već drugu sezonu.Ja sam moj platio 900E+reg izašao me oko 1.000E ali pošto je kupljen na 12 rata,PIKA kartica,bez kamate izašao me je još jeftinije.
Koliko sam para dao za njega - prezadovoljan sa onim što sam dobio.
Potrošnju nisam do sad kontrolisao jer uvek zaboravim da proverim kilometražu pre sipanja.
Brzina mu je oko 82km/h merena GPS-om.Meni dosta za po gradu.
Sa suvozačem je malo tromiji,fali mu koji KW,ali nas dvoje imamo 190kg.Treba to vući.Sa nas dvoje navuče 75km/h.
Za blokade sam pitao u njihovom servisu u NS i reče mi majstor da ima jednu u aupuhu tj na početku one cevke koja kreće od glave .Ja to nisam hteo da čačkam i proveravam meni je dovoljno i ovo koliko ide za grad.
Išao 3 puta,sunce upeklo, do NS u komadu bez stajanja i nije pregrejao niti negde stao.
Za sve ovo vreme uvek je upalio iz prve i nikad nije bilo problema.
Ima malo slabije kočnice,trde zadnje amortizere ali koliko para toliko i muzike sve se to može srediti ako neko želi da uloži pare u njega.
Od drugara koji radi sa kineskim skuterima saznao sam da ovaj agregat,ako se normalno vozi i održava propisno,prelazi 30Kkm
Od kvarova je pronađen samo jedan i to na redovnom servisu.Remenica na torque drive-u dobila malo korozije i te rupice koje su ostale počele da stružu kaiš.Sve zamenjeno novim delovima i stavljen nov kaiš.
Jedan savet koji sam ja platio,bar kod mene,je da mu merač goriva laže kad padne ispod pola.Ja sam se 2 puta pravio pametan i kao ima još goriva a bilo je nešto kad mrdnem skut i ostadoh bez goriva.Znači neće da povuče do dna.Ja sad čim padne ispod pola odmah punim pun.
ZAKLJUČAK - za te pare koliko sam dao ja sam se slatko navozao ove dve sezone ,nek ostane tako još koju i ja neću imati šta da mu zamerim.
Edited by ZEMZEM, 16 September 2012 - 12:15.
#4
Posted 17 March 2013 - 23:19
posle zimskog sna došlo vreme za budjenje...zadnja guma ispustila...akumulator vraćen...ajde na kurblu...neće....ajde na taster...verglaj...neće...aj na kurblu...neće.-..sj na taster....malo malo malo...i upali....mislim da jedno 5 meseci nije paljen...
i danas je pao prvi krug...nisam imao fantomku tako da sam se malo smrzo ali...zar je bitno....
i još jedna stvar...mislim da bi uskoro trebao da dodje treći član porodice...koji je možda malo jači...
i danas je pao prvi krug...nisam imao fantomku tako da sam se malo smrzo ali...zar je bitno....
i još jedna stvar...mislim da bi uskoro trebao da dodje treći član porodice...koji je možda malo jači...
#5
Posted 18 March 2013 - 00:30
Sta je u planu?
#6
Posted 18 March 2013 - 17:15
nešto "deblje"...
#7
Posted 26 June 2013 - 21:07
i posle 11145km došao je prvi ozbiljni kvar..ok može da se vozi i ovako ali je morao deo d ase zameni
dakle crko je regler i sa njime osigurač.
skut može da radi bez njega ali nemam svetlo žmigavce i još po nešto
popravka sa rukom novim reglerom i osiguračem je celih 3 crvene...
motor kao nov...
dakle crko je regler i sa njime osigurač.
skut može da radi bez njega ali nemam svetlo žmigavce i još po nešto
popravka sa rukom novim reglerom i osiguračem je celih 3 crvene...
motor kao nov...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users