Kawasaki KLE 500 1996
#61
Posted 09 January 2014 - 17:46
#62
Posted 09 January 2014 - 18:07
#63
Posted 09 January 2014 - 22:54
#64
Posted 10 January 2014 - 01:18
Sredjuje se polako motor pa kad dodje sezona da se umanji sansa za % kvara ili da se jednostavno sredi sve sto je planirano i posle samo djirrrrr
#65
Posted 22 January 2014 - 22:33
U pitanju je model Oxford sport heated grips. Ima opcija i touring i adventure i ali mi duzina nije odgovarala.Konkretno ja sam hteo touring ali su one 120mm,meni treba minimum 123mm ili 125mm.Adventure su 132 mm,a ove Sport su 123mm.Idealno !
Mada svaka od njih moze da se trimuje,ali nisam hteo da se zamaram sa time.
Evo ih u kutijici kada su stigle i raspakovane spremne za ugradnju.
E sad ugradnja...
Nije bio problem skinuti Ariete ruchice,relativno nedavno su stavljene i nije koriscen lepak pa su fino sisle.Bio je problem sve ovo staviti da valja jer greske ne sme da bude.Razlog zasto ne sme da dodje do greske je taj sto u pakovanju osim rucica,kablova,nosaca kontrolera i srafova stize i super lepak koji specificno stize bas za lepljenje ruchica na korman.Sta vise u upustvu pise da ne odgovaraju za koriscenje drugog lepka osim ovog koji je dat u pakovanju.
Kapiram da je zbog toga sto je temperatura unutar ruckica sigurno za kojih 10+ stepeni veca nego sto se ispoljava na rukama pa verovatno neki lepkovi vremenom popuste.
U medjuvremenu sam podesio nosac tako da mi odgovara ugao kao i mesto polozaja . Potrebno je postaviti sve prema uputstvu koje je bilo malo zbunjujuce pa sam pogledao neke instalacije na ytube.Inace uz nosac se dobija i antivibraciona lepljiva podloga koja se lepi za nosac i za kontroler pa se sve to zasrafi jedno za drugo.
Postavljanje lepka nisam stigao slikati jer se moralo raditi brzo.
Ovo je bio plan.
1.Probati kako idu ruchice bez lepka i podesiti desnu ruchicu gasa da bude u odgovarajucem polozaju zbog davanja gasa kako se kabl ne bi kacio
2.Probati levu ruchicu takodje bez lepka i malo je ugrejati pre toga fenom (ide teze nego desna) i takodje namestiti polozaj da bude simetricna sa desnom.
Kada se to uradilo motor se prekrio sa peskirom kako super lepak ne bi kanuo.Zatim se nanese malo vise lepka da bi "lakse" islo i krene se navlacenjem,ali posto lepak jako brzo hvata kada zakoci najbolje je udariti sprski otvorenim dlanom i problem se resi.
Kada je to zavrseno uzete su vezice koje se inace dobijaju u paketu mada sam dokupio jos par komada i provucene su instalacije tako da idu sa fabrickim.Kako kacenje celog ovog sistema ide direktno na akumulator tako su instalacije i provucene,stim da sigurnosni osigurac je postavljen sa desne strane kod "kljuc varijante plastike" kako bi se lako pristupilo istom u slucaju nekog problema.
Razlog zasto ovaj sistem ide direktno na akumulator je taj sto kontroler koji inace ima manuelno paljenje i gasenje sa + i - opcijom ima i BSM MODE odnosno battery saving mode,koji se automatski ukljucuje ako napon padne ispod 11.5V ili ako nema dopune akumulatora u naredna 2 minuta.Tada se pali zelena lampica koja krece da blinka i gasi automatski grejace i nakon 5m gasi sve Led diode na kontroleru.
Ruchice jako lepo stoje na motoru i vraceni su i tegici,iako nije bas bilo sve plug and play,sta znam oko 3 sata posla da sve to bude kako treba vredelo je.Rucice jako brzo greju i isto tako se brzo i hlade.
Definitvno bestbuy ko hoce da vise ne brine oko hladnoce na prstima u prelaznim periodima i generalno.
#66
Posted 22 January 2014 - 22:52
#67
Posted 22 January 2014 - 23:17
#68
Posted 22 January 2014 - 23:32
#69
Posted 23 January 2014 - 00:20
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
#70
Posted 23 January 2014 - 00:25
#72
Posted 23 January 2014 - 01:28
#73
Posted 23 January 2014 - 01:36
#74
Posted 23 January 2014 - 01:40
#76
Posted 23 January 2014 - 02:08
#77
Posted 27 May 2014 - 23:42
Na motoru se svasta odradilo od febraura meseca.Konkretno bilo je u planu promeniti magnet tacnije proveriti da li je stari tip magneta i ukoliko jeste srediti pre nego sto dodje do havarije.
Dosta ljudi mi je pricalo kako to "mozda" nece da se desi itd,ali kako ja planiram da idem negde dalje nisam mogao da se oslonim na to mozda .
Bile su opcije da se naruci magnet od preko ali mi se nije dalo 200e nikako ... Tako sam cuo od Shokle i hvala mu na tome da moze da se napakuje od zzr600 magnet i da jedino sto treba da se uradi jeste da se prerade pikeri na samom magnetu.I naravno da postoje ljudi koji to rade u mm tacnosti.
Tako sam dobio informaciju da Sale iz Trstenika moze da mi to zavrsi i tako je pocela potraznja za magnetom od zzr600.
Magnet je pronadjen za 50e u odlicnom stanju i prerada samog m je izasla oko 30e,tako da sve zajedno sam potrosio oko 90e sa placanjem prevoza tamo vamo itd.
Takodje stari magnet sam prodao za slicne pare i samim tim dobio novi tip magneta besplatno.
Napomenuo bih da generalno magneti od zzr'a se krecu cenama od 80 do 110e ali eto desi se da moze da se nadje i za dosta manje.
Takodje je bilo zezanja oko dihtunga koji je morao da se pravi od klingerita sto ce moci da se vidi i na slikama.
Slike fabrickog stanja kada je skinuta dekla kao i same dekle pre ciscenja.Inace ja sam ispustio ulje kako bi mnogo lakse odradio ovu operaciju na stenderu.
Zatim pravljenje dihtunga od klingerita,napominjem paklen posao i zahvaljujuci mom ocu uspesno zavrsen.
I naravno stanje dekle i zavrsenog klingerita.
I sve to na motoru spakovano !!!!
Naravno bilo je tu problema konkretno polomio sam kajlicu zato sto duzina originalnog srafa je nesto kraca nego sto bi ovom magnetu odgovarala,tako da treba da se stavi podloska debljine oko 3mm i nece biti problema.Cisto ako neko drugi bude radio.
U medjuvremenu sam morao da sredim kofer,kako nisam hteo da uzimam drugi,a ovaj je bio malo "izlomljen" i vec nekako spreman za remont.Narucio sam nove macije oci kompletno kao i nove lajsne i kupio mat crnu boju Dupli color.Nemam neke slike da se vide ostecenja starog kofera ali videcete po slikama da je ovo sada fakticki nov kofer.Dakle sve moze da se sredi kada se hoce.
Nakon toga usledile su voznjice sto do Bg',sto do Novog Sada da bi u jednom momentu govno od anlasera zalepilo. Na sve zivo sam prvo posumnjao i gledao ali kako sam sve to drugo proverio pomirio sam se sa cinjenicom da je anlaser za remont...
Ne lezi vraze pola motora treba rasklopiti.
Napomenucu da je anlaser bio u toliko ocajnom stanju da se majstor krstio kada sam dosao da ga preuzmem.Sada je sve promenjeno od cetkica,kolektora,nekih rolnica kako se vec zovu nisam strucan tako da je sada miran bar 3-4 sezone pred sledeci servis po recima majstora.Cena je bila pisljivih 800 din,ali zato rasklopiti motor i sklopiti ...
Dakle idemo redom otpusti cep od ulja i ispusti se ulje,zatim se motor stavi na stender.Nakon toga se opet otpusta dekla gde stoji magnet i skida se polako da se dihtung ne otkine.Nakon toga se skida spaner koji dize lanac i skida se lanac i lancanik sa anlasera.
E kada to zavrsite skidate rezervoar sa motora i ne trudite se da skidate anlaser sa strane jedino ako bas ima neko malu ruku pa da moze da ga izvuce ja nisam mogao.Dakle skine se rezervoar,zatim se otpusti airbox tj ucvrscivac istog i onda se otpuste karbovi sa cilindra.Nakon toga mozete da podignete ceo sistem karbova sa airboxom da bi izvukli anlaser nakon sto ste ga pre toga otpustili sa srafova i otkacili "kleme".
Evo slika kako je to izgledalo.
I slike motora na stenderu od veceras sa Bobanovim sedistem.
Za jedno 20tak dana se ide za Temerin da se odrade sledece stvari.
1.Progresivne opruge i novo ulje u vilama
2.Zamena sijalica sa led diodama u kontrolnoj tabli i ucvscivanje iste da ne vibrira.(Led sijalice se narucuju i imaju opseg od 360)
3.Zamena antifriza i kocionog ulja
4.Montiranje HELL pancirnih creva.
5.Zavrsetak stelovanja na Dyno stolu sto je ostalo od zimus da se uradi kako bi se snaga ispeglala na svim obrtajima i motor maximalno ustelovao kako dolikuje.Tu ce se i videti da li treba nesto da se menja u vidu lanca bregaste ili mozda otvaranja dodatno airbox'a
6.Stavljanje automatskog podmazivaca lanca kod Iron'a u Zrenjaninu u povratku.
Bice sve poslikano pa koga god bude interesovalo sta sve moze da se uradi i kako to izgleda imace prilike da vidi ovde
#78
Posted 28 May 2014 - 00:13
Kazi mi sa kojim materijalom boban radi sedista, da li je kao neki skaj ili bas pravi ojacani materijal za sedista?? I koliko te je to kostalo?
#79
Posted 28 May 2014 - 00:18
Cena ovog sedista je 100e + sam ja doplatio za izradu natpisa.
Mada planiram da ubacim jos anatomske silikonske uloske u njega jer definitivno treba. Silikonski ulozak po jednom sedalnom mestu je 50e.Dakle za vozaca + suvozaca jos 100e doplate.
Ali definitivno pravi razliku.
Hvala za pohvalu
Znam da necu imati skorije pare za nesto bolje,tako da ce morati da se ulozi ovde da bih dobio to sto zelim od motora.Tako je kako je.
Naruceni su i srafovi koji ce zameniti ove dotrajale na plastikama tako da se radi i na toj "stilizaciji" motora.
Edited by Alexandar :D, 28 May 2014 - 00:19.
#80
Posted 28 May 2014 - 00:46
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users