Naime radi se o tome, da se snabdevamo reparacionim delovima koje možemo kod nas na tržištu da dobijemo, i u tom kontekstu radimo sa pakovanjima RMS vodene pumpe, manjim ili većim, u manjim se dobija radno kolo plastični propeler sa osovinom, dva malena ležaja, semering, i jedan ili dva osigurača, dok se u veće dobija i beli plastični pogonski točak koji nailazi na štiftove magneta...
problem koji se javlja je da RMS pakuje duple semeringe u zadnje vreme, koji fizički u malu deklicu ne mogu da stanu.. Zapravo ako ih montiramo gornji deo viri iz deklice previše i dodiruje se u plastično radno kolo (propeler) što u prvom pogledu ne smeta, jer je cela osovina za toliko duža i može da se nategne kod sklapanja...
međutim posle samo par sati rada, taj gumeni prsten semeringa istopi plastiku radnog kola, i ceo propeler počinje da proklizava na osovini, i pumpa više ne radi...
ovako izgleda stari i novi tip semeringa koji pakuju

očigledne su razlike u visini

najjednostavnije rešenje je odseći taj gornji kraj, i tako prepraviti da bude običan jednostrani semering

sada je moguće montirati ga na oba načina, logično bi bilo da opruga bude sa unutrašnje strane jer je tada na "suvom" međutim, pošto je osovina na delu koji klizi po semeringu malo proširena, a zaptivanje ovako montiranog semeringa skroz pri dnu, ja sam odlučio da montiram semering naopako, jer je tako 100% da će prošireni deo biti baš po delu koji zaptiva, a naravno po cenu toga da će opruga vremenom da oksidira i semering ovako biti kraćeg veka trajanja..


i u to ime dobija i nešto tavatne masti u delu gde se nalazi opruga

sada osovina može da dođe do kraja i vidimo da je propeler radnog kola na 1mm od samog kućišta, a to je tačno koliko proširenje na osovini dolazi do samog ležaja

e sad pošto je sama osovina malo duža, i može da se šeta 1-1,5mm dole gore, ne bi bilo loše kada bi iskoristili jedan seger osigurač, recimo stari, da fiksiramo osovinu u najdubljem položaju

gde kasnije savršeno staje i bolcna i beli pokretački točak



to je to...
