#1
Posted 05 October 2012 - 13:38
Naime radi se o tome, da se snabdevamo reparacionim delovima koje možemo kod nas na tržištu da dobijemo, i u tom kontekstu radimo sa pakovanjima RMS vodene pumpe, manjim ili većim, u manjim se dobija radno kolo plastični propeler sa osovinom, dva malena ležaja, semering, i jedan ili dva osigurača, dok se u veće dobija i beli plastični pogonski točak koji nailazi na štiftove magneta...
problem koji se javlja je da RMS pakuje duple semeringe u zadnje vreme, koji fizički u malu deklicu ne mogu da stanu.. Zapravo ako ih montiramo gornji deo viri iz deklice previše i dodiruje se u plastično radno kolo (propeler) što u prvom pogledu ne smeta, jer je cela osovina za toliko duža i može da se nategne kod sklapanja...
međutim posle samo par sati rada, taj gumeni prsten semeringa istopi plastiku radnog kola, i ceo propeler počinje da proklizava na osovini, i pumpa više ne radi...
ovako izgleda stari i novi tip semeringa koji pakuju
očigledne su razlike u visini
najjednostavnije rešenje je odseći taj gornji kraj, i tako prepraviti da bude običan jednostrani semering
sada je moguće montirati ga na oba načina, logično bi bilo da opruga bude sa unutrašnje strane jer je tada na "suvom" međutim, pošto je osovina na delu koji klizi po semeringu malo proširena, a zaptivanje ovako montiranog semeringa skroz pri dnu, ja sam odlučio da montiram semering naopako, jer je tako 100% da će prošireni deo biti baš po delu koji zaptiva, a naravno po cenu toga da će opruga vremenom da oksidira i semering ovako biti kraćeg veka trajanja..
i u to ime dobija i nešto tavatne masti u delu gde se nalazi opruga
sada osovina može da dođe do kraja i vidimo da je propeler radnog kola na 1mm od samog kućišta, a to je tačno koliko proširenje na osovini dolazi do samog ležaja
e sad pošto je sama osovina malo duža, i može da se šeta 1-1,5mm dole gore, ne bi bilo loše kada bi iskoristili jedan seger osigurač, recimo stari, da fiksiramo osovinu u najdubljem položaju
gde kasnije savršeno staje i bolcna i beli pokretački točak
to je to...
#2
Posted 05 October 2012 - 18:12
odličan 5..
#3
Posted 05 October 2012 - 21:00
#4
Posted 05 October 2012 - 22:04
Ovo secenje `viska` semeringa i ja primenjujem kad imam slican , sa dve zaptivne usne, a jedna smeta , sve jedno -ona prva je samo `prasinjara`, i tako nema oprugu...moze bez nje...meni veci problem predstavlja sto proizvodjaci semeringa ( za pumpe , ne za bubnjeve ) u zadnjih nekoliko godina proizvode semeringe sa dve zaptivne usne , ali bez opruge- oni nista ne valjaju , imaju kratak vek trajanja i nove pumpe brzo procure i zaribaju...to sam probao da im signaliziram , kao serviser i radnik sa terena sa povratnom informacijom , ali bez uspeha, oni teraju svoje ...na svu srecu , imam jednoga proizvodjaca koji pravi dobre semeringe sa oprugom...
#5
Posted 06 October 2012 - 12:33
možda je jednostavnije kupiti redovan corteco semering za to mesto, i samo izmenjati ležajeve i radno kolo, a taj rms semering baciti u đubre...
#6
Posted 12 March 2013 - 22:50
pa pošto sam već pri postavljanju ove teme posumnjao da ovo neće ovako valjati... a osovina je fiksirana dodatnim osiguračem, novi semering sam isto skratio, ali sam ga postavio na normalan način sa oprugom prema unutra (dakle na suvom) s tom razlikom da sam iz svoje satisfakcije ostavio semering nekih 0,5mm neukucan, ali 100% u ravni, kako bi usna semeringa bila oko 2mm od ležaja, i taman da ovaj drugi prvi osigurač i popusti malo, recimo do same bolcnice belog pokretača, široki deo ne može da ispadne iz usne, a ovamo gore tih 0,5mm ne smeta radnom kolu, koje je za još oko 1mm iznad...
videćemo da li ima inovacije po ovom pitanju....
#7
Posted 13 March 2013 - 01:09
#8
Posted 13 March 2013 - 11:02
aj videćemo te kyoto, ove rms su zaista promašene...
#9
Posted 14 March 2013 - 20:48
#10
Posted 15 March 2013 - 02:38
#11
Posted 06 April 2013 - 23:23
1.da li da otvaram pumpu na ona 3 imbusa
2.vidim da spominjete termostat kako se on kontrolise i gde se nalazi?jel to onaj deo na glavi motora sa onom zicom?
3.jel bi trebao da zamenim Paraflu,crveni je u njoj,to bih promenio? hvalaa
#12
Posted 07 April 2013 - 18:02
pre otvaranja pumpe daj da prvo raspravimo kakav problem imaš..Termostat ti se nalazi u glavi motora i ne može da se šteluje, on na određenoj temperaturi otvara i propušta vodu i to je to...može se desiti da je neispravan tj da ne otvara dobro...treba ga proveriti i zameniti po potrebi!
Šta ti je parafla?
#13
Posted 07 April 2013 - 19:12
takodje,sijalica za temperaturu svetli jako slabo pa sam mislio u jednom trenutku da mozda svetlo sa table ne zahvati sijalicin prostor,to jest da ga osvetli predpostavljajuci da sijalica treba jako i uocljivo da svetli.ali kad je pao mrak ipak sam se uverio da se sijalica za pregrevanje ukljucuje...
nije parafla nego PARAFLU ,ja se izvinjavam koristim naziv SELENIA antifriza koji koristim u autu pa mahinalno i ovde...
znaci termostat je na glavi predpostavljam da je to onaj sraf sa zicom,ili je to senzor za toplotu?
#14
Posted 07 April 2013 - 22:50
sad vidi, ako sumnjaš da je nešto neispravno, onda skini masku pa ga turiraj u mestu ,, i polako sačekaj da dobiješ tu lampicu...kada je ta lampica uključena voda bi po principu već trebala da kuva, i vidi se u posudici da je to već pritisak i da počinje da ključa...
ako nije tako onda je neispravan taj termoprekidač, a ako je termostat u kvaru onda ni hladnjak nije vruć-.... ovo što smo mi imali i što smo gore opisali je slučaj sa radnim kolom vodene pumpe, jednostavno posle određenog vremena počinje da proklizava i ne pokreće vodu, već ona kruži termosifonski lagano., ali svakako proključa...
sve jedno koji antifriz koristiš G11 plavi ili G12 crveni... tako da proveri te detalje....
#15
Posted 09 April 2013 - 16:20
izgleda da je u pitanju termoprekidac a sto se tice termostata ne znam dal ga uopste imam jer,i da ga provozam do prodavnice i nazad(otprilike 1 km) antifriz ce biti topao i u hladnjaku i u crevima kod pumpe.
antifriz bi zamenio jer kao kiselina da se vec stvara kad otvorim bocu...
#16
Posted 09 April 2013 - 20:06
#17
Posted 09 April 2013 - 20:40
#18
Posted 12 May 2013 - 19:31
#19
Posted 12 November 2014 - 23:13
#20
Posted 12 November 2014 - 23:51
Ali ako je blokiras sa jos jednim osiguracem izedju lezaja i poprecnog klina onda ne moze toliko da se mrda pa je sve ok
Sinclair research 1981©
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users