

33 replies to this topic
#21
Posted 27 October 2012 - 14:09
Zivot sam pise reziju! Taman sam sve pozavrsavao, juce uvece umrla komsinica, kuca do servisa , pa , ajd` , kako red nalaze , odem da izjavim saucesce, malo se zadrzim , otresem dve rajke, vidim kuda to vodi - ili ce se piti , ili ce se raditi...u zadnjem trenutku svesne volje resim da radim , prekinem sa picem , taman lako spricovan , cula su mi ostra , voljan sam za rad , nista vise me ne moze spreciti , pocinjem ...squt je na kanalu, uslovi za rad su odlicni , niko me ne presuje , vikend je predamnom ...
Ono sto planiram da uradim je sledece:
Zamena termogrupe - sve je spremno ...
Otezati rolnice - u pavese ubaciti jos valjcica da ne prevrtava...negde na oko 5 gr...
Popustiti kvacilo da na startu krece pod manjim gasom ...
Zameniti karb - TK 16 mm, za TNT 19 mm, na dizni 80-85 , zbog boljeg internog hladjenja...i podici iglu za jedan zub zbog masnije mesavine na srednjem spektru...
Preduzeti mere protiv povecenja temperature- ostaviti svecicu 9 -ku...
Dodatnih 2% ulja u rezervoar...
Razrada prvih 15-20 minuta na leru, pa malo hladjenja , pa onda voznjica do oko pola gasa na oko 6000 RPM uz ubrzanja i usporenja , sve zavisi kada zavrsim , ima tu dosta posla i ako kisa ne ljuljne, videcemo...ako budem u stanju da predjem pedesetak km ...
POCINJEM ...
Ono sto planiram da uradim je sledece:
Zamena termogrupe - sve je spremno ...
Otezati rolnice - u pavese ubaciti jos valjcica da ne prevrtava...negde na oko 5 gr...
Popustiti kvacilo da na startu krece pod manjim gasom ...
Zameniti karb - TK 16 mm, za TNT 19 mm, na dizni 80-85 , zbog boljeg internog hladjenja...i podici iglu za jedan zub zbog masnije mesavine na srednjem spektru...
Preduzeti mere protiv povecenja temperature- ostaviti svecicu 9 -ku...
Dodatnih 2% ulja u rezervoar...
Razrada prvih 15-20 minuta na leru, pa malo hladjenja , pa onda voznjica do oko pola gasa na oko 6000 RPM uz ubrzanja i usporenja , sve zavisi kada zavrsim , ima tu dosta posla i ako kisa ne ljuljne, videcemo...ako budem u stanju da predjem pedesetak km ...
POCINJEM ...
#22
Posted 27 October 2012 - 19:39
Prebacujem u MOJ SKUTER - ALIEN ( Motomania)
#23
Posted 30 May 2013 - 12:21
Danas se ponovio ...stiglo nesto Post Expresom...nove igracke ...nije to nesto novo na trzistu , ali smatram da treba to da imamo ovde ...o cemu se radi , sta je stiglo , i za koje pare ?
Kako mi je cela prosla godina bila obelezena nekim havarijama , s kraja jeseni sam porucio sa Kupinda najjeftiniji kineski cilindar set ( bez glave ) koji je bio na ceni od 5500,00 din. a, koji je uz minimalnu doradu u vidu male obrade kanala , optimizacije otvora i poliranje izduva i cela klipa dao neocekivano dobre rezultate...niskobudzetna komponenta iz koje sam izvukao koliko sam mogao i zadovoljan sam ...to je tada sa postarinom kostalo oko 6000,00 ...oko 55 evra, jeftino ...
Ali , kako rezerve nemam , a sklon sam havarijama, resio sam da nabavim rezervu, naravno opet niskobudzetnu , predrasuda nemam prema nemarkiranim delovima, ako korekno rade svoj posao ...pa i ovaj kinez se vrti na 10600 RPM, kud vise traziti od njega ? Sta se izdesavalo na trzistu pojma nemam , uglavnom na Kupindu sam nasao cilindar kit 70 ccm po ceni od 3000,00 din...? Minarelli AC...ima i gomila drugih po niskim cenama...
Posto je sve jeftino resio sam da uzmem jos ponesto...nece se baciti, rezerve ima , dao Bog da je nikad ne ugradio sebi, a ako je ugradim drugome cena ce biti puta dva...ovako, neka stoji na polici za sve pare, a ako mi bude dosadno na zimu , mozda cu se i igrati sa bjaksom , ko zna ?
Za sve pare uzeo sam sledece :
1. Cilindar set 70 ccm
2.dva klipa fi 47 ...
3.jedan klip fi 42
Evo kako to izgleda ...
cilindar kit , bez glave...
sta sam sve jos uzeo...
cilindar...
cilindar...
Klip fi 42 sam uzeo da bi popravio serijski cilindar koji je prosle sezone zaparan od komadica osiguraca i taj cilindar je neupotrebljiv ako se ne obradi...ovako, ili je za bacanje, ili da se obradi , pa da stoji ...kako najvise mrzim poluispravnosti, odlucio sam se za ovu drugu varijantu- neka stoji ispravno , nikad se ne zna kad ce ustrebati ...dva komada fi 47 neka stoje kao rezerva, novi su , kompletni...
Ovo je doslo sa druge strane sveta i kosta koliko kosta , a sasvim sam siguran da je krajnji prodavac , onaj koji je to prodao meni , najvise zaradio...pa , koliko to kosta ( i gde ) tamo gde je on to nabavio ? Ovo sve zajedno, cilindar set i tri klipa je kostalo 5700,00 din.sa postarinom 6270,00, to je oko 57 evra...prethodni set kupljen u novembru 2012 je kostao 5500,00 + PTToko 6000,00...eto koliko su cene pale...Kinezi razbijaju trziste jeftinim delovima...siguran sam da nece proci dugo dok se po slicnoj ceni ne pojavi nikasil cilindar, e taj je onda moj ! Samo da Kinezi to dobro iskopiraju nekog markiranog !
Kako mi je cela prosla godina bila obelezena nekim havarijama , s kraja jeseni sam porucio sa Kupinda najjeftiniji kineski cilindar set ( bez glave ) koji je bio na ceni od 5500,00 din. a, koji je uz minimalnu doradu u vidu male obrade kanala , optimizacije otvora i poliranje izduva i cela klipa dao neocekivano dobre rezultate...niskobudzetna komponenta iz koje sam izvukao koliko sam mogao i zadovoljan sam ...to je tada sa postarinom kostalo oko 6000,00 ...oko 55 evra, jeftino ...
Ali , kako rezerve nemam , a sklon sam havarijama, resio sam da nabavim rezervu, naravno opet niskobudzetnu , predrasuda nemam prema nemarkiranim delovima, ako korekno rade svoj posao ...pa i ovaj kinez se vrti na 10600 RPM, kud vise traziti od njega ? Sta se izdesavalo na trzistu pojma nemam , uglavnom na Kupindu sam nasao cilindar kit 70 ccm po ceni od 3000,00 din...? Minarelli AC...ima i gomila drugih po niskim cenama...
Posto je sve jeftino resio sam da uzmem jos ponesto...nece se baciti, rezerve ima , dao Bog da je nikad ne ugradio sebi, a ako je ugradim drugome cena ce biti puta dva...ovako, neka stoji na polici za sve pare, a ako mi bude dosadno na zimu , mozda cu se i igrati sa bjaksom , ko zna ?
Za sve pare uzeo sam sledece :
1. Cilindar set 70 ccm
2.dva klipa fi 47 ...
3.jedan klip fi 42
Evo kako to izgleda ...




Klip fi 42 sam uzeo da bi popravio serijski cilindar koji je prosle sezone zaparan od komadica osiguraca i taj cilindar je neupotrebljiv ako se ne obradi...ovako, ili je za bacanje, ili da se obradi , pa da stoji ...kako najvise mrzim poluispravnosti, odlucio sam se za ovu drugu varijantu- neka stoji ispravno , nikad se ne zna kad ce ustrebati ...dva komada fi 47 neka stoje kao rezerva, novi su , kompletni...
Ovo je doslo sa druge strane sveta i kosta koliko kosta , a sasvim sam siguran da je krajnji prodavac , onaj koji je to prodao meni , najvise zaradio...pa , koliko to kosta ( i gde ) tamo gde je on to nabavio ? Ovo sve zajedno, cilindar set i tri klipa je kostalo 5700,00 din.sa postarinom 6270,00, to je oko 57 evra...prethodni set kupljen u novembru 2012 je kostao 5500,00 + PTToko 6000,00...eto koliko su cene pale...Kinezi razbijaju trziste jeftinim delovima...siguran sam da nece proci dugo dok se po slicnoj ceni ne pojavi nikasil cilindar, e taj je onda moj ! Samo da Kinezi to dobro iskopiraju nekog markiranog !
#24
Posted 30 May 2013 - 14:41
Odlican base cilindra za pocetnike pa i one "druge"
cak mi i klipovi deluju kvalitetno ...ajd opali jos neku sliku cilindra iznutra,klipa izbliza...
a mogo bi i port mapu da mu uradis pa da znamo koje su mu "mogucnosti" ...

a mogo bi i port mapu da mu uradis pa da znamo koje su mu "mogucnosti" ...

#25
Posted 30 May 2013 - 17:20
Taj kit treba kupiti makar za rezervu, meni je malo falilo da uzmem isti taj al covek nije imao sa 12mm bolcnom a i ja sam poceo da kalkulisem o prelasku na lc, samo ako naleti povoljno neki jaci kit ja izlazim iz AC druzine, pogotovo ako zlajox nabavi jos onih narda...
Neg treba proveriti odakle taj nabavlja sve te stvari i bog zna kolko ih placa kad ih prodaje za te smesne pare, ja sam 3000din platio samo klip neki kvalitetniji za serijalu, da sam znao za ovo preko kupinda verovatno sad nebi vozio ovaj sport pro....

#26
Posted 30 May 2013 - 17:36
Jes` video ? Ja mislim da za te pare nasi strugari ne bi uradili ni klip od hrasta luznjaka , onaj drveni , sto sluzi kao pampur na buretu za vino ili rakiju...ja sretan ko dete kad dobije igracku , za male pare kupio gomilu delova , bice igranja svakako...sad sam se zapalio , pa cu javiti coveku da ako dobije neki alu- nikasil 70 ccm po dobroj ceni da mi javi...jbg, ovo opet vodi kud ne treba , kazem ja , skup ce biti ovaj sport...
Cim uhvatim vremana , najkasnije za vikenda , poslikacu cilindar i klipove za malo podrobniju analizu ...
Cim uhvatim vremana , najkasnije za vikenda , poslikacu cilindar i klipove za malo podrobniju analizu ...
#27
Posted 30 May 2013 - 19:33
Neverovatne cene..jos pritom sve to izgleda sasvim korektno i kvalitetno..Ja se za te pare isto ne bih dvoumio na tvom mestu..ajde cekamo i malo bolje slike da vidimo..
#28
Posted 30 May 2013 - 20:54
Neg gledao sam nesto njegove oglase i nema lc kiteve, ja bas hteo drugu da nabavim jedan posto mu stari cilindar za bacanje al nista....
Nisam napisao da drug ima minarelli masinu, mislim da sam kod njega video neke lc al za pijadjo il neki drugi tip.....
Nisam napisao da drug ima minarelli masinu, mislim da sam kod njega video neke lc al za pijadjo il neki drugi tip.....
Edited by bojan681, 30 May 2013 - 20:55.
#29
Posted 31 May 2013 - 12:38
Bojane, evo ti broj coveka , on je vas novosadjanin , pa se dogovori sa njim da vam nabavi...065/9177788...covek je skroz OK , imao sam sa njim intenzivnu prepisku dok se nismo sve dogovorili i poslao mi je tacno sve kako treba...
Nije imao ni ovo sto sam ja porucio , pa mi je nabavio , verovatno da moze i to za vas...
Nije imao ni ovo sto sam ja porucio , pa mi je nabavio , verovatno da moze i to za vas...
#30
Posted 03 June 2013 - 19:36
Evo jos nekih slika ove kineske termogrupe...


cilindar spolja deluje sasvim OK, cak mi se cini da je odlivak nesto bolji od onog koji sada koristim...
iznutra je uredno ishonovan


klip na celu nije povrsinski obradjen na glatko
to ce se morati ispolirati

zaptivac ispod cilindra je 0,5 mm, a ono sto mi se svidja je aluminijumski zaptivac glave od svega 0,3 mm...

Na kutijici u kojoj su spakovane karike pise da su proizvedene po najnovijoj tehnologiji sa smanjenom frikcijom i visokom otpornoscu na temperaturu uz primenu aluminijum - oksidnih delica , ma sta to znacilo...

na slici su dali i presek karike, sastoji se od tri sloja ...

Cak su dali i uputstvo kako se navlace na klip ( koji ludaci ? ) ...

Obe su iste debljine , a manje mi se svidja sto je debljina 1,5 mm...bolje bi bilo da su 1,2 mm, ili cak 1 mm...kinez se debljinom osigurao da dobro zaptiva...
I na kraju evo i PORTMAPE cilindra za analizu...

Gornja ivica izduva je dosta visoko , na 22 mm, svega 1 mm nize od cuvene CORSE, pa obecava neku ostrinu , ...
Kvalitet gusa deluje dobro, kanali bi se mogli malo popraviti, honovanje je dobro odradjeno ...klip sa cela nije radjen na glatko , ne znam zasto su to ostavili tako... to se mora ispolirati...osiguraci bolcne su jednostruki G , dobro je, samo kad nisu C ...ti klipovi kupljeni pojedinacno , kostaju svega 900,00din...
Karike deluju sasvim OK, hromirane su sa antifrikcionom legurom prevucene + ono sto pise oplemenjene AL oksidom...jedino debljina...ali i METEOR radi karike u istoj debljini...
Bilo kako bilo, sada imam cilindre od tri kineska proizvodjaca + serijski koji ce na obradu, nisam se zalio ni na jedan od njih, a pogotovo na ovaj koji se trenutno vozi i koji je sposoban da izvrti preko 10500 RPM uz vrlo malu obradu...Pa, gde vise traziti od njih ?Jedino ne znam kako izgleda voznja sa markiranim , ja za bolje i ne znam od ovoga...ali , sklon sam da verujem da su kinezi iskopirali nekoga ...samo da pocnu da kopiraju alu- nikasil cilindre...za male pare...bice valjda i to ...


cilindar spolja deluje sasvim OK, cak mi se cini da je odlivak nesto bolji od onog koji sada koristim...






zaptivac ispod cilindra je 0,5 mm, a ono sto mi se svidja je aluminijumski zaptivac glave od svega 0,3 mm...

Na kutijici u kojoj su spakovane karike pise da su proizvedene po najnovijoj tehnologiji sa smanjenom frikcijom i visokom otpornoscu na temperaturu uz primenu aluminijum - oksidnih delica , ma sta to znacilo...

na slici su dali i presek karike, sastoji se od tri sloja ...

Cak su dali i uputstvo kako se navlace na klip ( koji ludaci ? ) ...

Obe su iste debljine , a manje mi se svidja sto je debljina 1,5 mm...bolje bi bilo da su 1,2 mm, ili cak 1 mm...kinez se debljinom osigurao da dobro zaptiva...
I na kraju evo i PORTMAPE cilindra za analizu...

Gornja ivica izduva je dosta visoko , na 22 mm, svega 1 mm nize od cuvene CORSE, pa obecava neku ostrinu , ...
Kvalitet gusa deluje dobro, kanali bi se mogli malo popraviti, honovanje je dobro odradjeno ...klip sa cela nije radjen na glatko , ne znam zasto su to ostavili tako... to se mora ispolirati...osiguraci bolcne su jednostruki G , dobro je, samo kad nisu C ...ti klipovi kupljeni pojedinacno , kostaju svega 900,00din...
Karike deluju sasvim OK, hromirane su sa antifrikcionom legurom prevucene + ono sto pise oplemenjene AL oksidom...jedino debljina...ali i METEOR radi karike u istoj debljini...
Bilo kako bilo, sada imam cilindre od tri kineska proizvodjaca + serijski koji ce na obradu, nisam se zalio ni na jedan od njih, a pogotovo na ovaj koji se trenutno vozi i koji je sposoban da izvrti preko 10500 RPM uz vrlo malu obradu...Pa, gde vise traziti od njih ?Jedino ne znam kako izgleda voznja sa markiranim , ja za bolje i ne znam od ovoga...ali , sklon sam da verujem da su kinezi iskopirali nekoga ...samo da pocnu da kopiraju alu- nikasil cilindre...za male pare...bice valjda i to ...
#31
Posted 03 June 2013 - 20:25
Uz malo biaxa i obrada ivica i cela klipa ispao bi odlican gus cilindar sa dobrim uglovima svih kanala. Po snazi je bar 10-15% jaci od base razvikanih guseva tipa malossi,polini...jos i karike sa novim "space" materijalima

#32
Posted 03 June 2013 - 21:30
ja bi ove prelivne odma sredio necim, ne mora sve bijaksom, video sam one male turpijice koje koriste strugari da obore ivice u prelivnim na cilindru, verujem da konkretno rade posao a i imas manje prostora da napravis gresku jer sporo skidaju materijal.. Ja bi poravnao celo klipa pa bi ga ispolirao, istu stvar bi uradio i sa izduvom... U svakom slucaju super kit za male pare, jedino sto se ne dobija glava pa moraju da se rade proracuni kompresije....

#33
Posted 03 June 2013 - 23:02
Završna obrada cilindra je skroz prolazna...uz malo obrade biće bombona...ajd sad klip su s vrha sfušarili ali to je isto 15 min posla do perfektonog...Šta reći, za te pare Odličan 5!!!!
#34
Posted 05 June 2013 - 10:47
Uporedna analiza cilindara
Sva tri kineska cilindra su od razlicitih proizvodjaca…I medju njima ima razlike…evo njihovih portmapa da bi se uporedili…
MXM cilindar, prvi koji sam vozio...
SHENG- E, na kome trenutno vozim...
DURABLE, rezerva koja ce stajati u kutiji do daljnjeg
MXM je prvi cilaindar kit koji sam imao, uz njega je dosla I glava…Sheng – E je Taiwanac na kome trenutno vozim , a DURABLE je ona rezerva koja trenutno stoji u kutiji…Razlike medju njima postoje…
IZDUVNI KANAL
MXM SHENG –E DURABLE
23 gornja ivica 22 22
41.5 donja ivica 40 40
33.5 sirina 35 32
USISNI KANAL
MXM SHENG –E DURABLE
32 gornja ivica 32,5 32
43 donja ivica 40 40
17 sirina 18 17
PRELIVNI
MXM SHENG - E DURABLE
30 gornja ivica 32 32.5
40 donja ivica 40 41
14+13 sirina 19+12 17+11
BOOST
MXM SHENG-E DURABLE
58.5 gornja ivica 62.5 62
80 donja ivica 75 76
20 sirina 27 34
Sve portmape ce u arhivu i cuvace se...
Sva tri kineska cilindra su od razlicitih proizvodjaca…I medju njima ima razlike…evo njihovih portmapa da bi se uporedili…



MXM je prvi cilaindar kit koji sam imao, uz njega je dosla I glava…Sheng – E je Taiwanac na kome trenutno vozim , a DURABLE je ona rezerva koja trenutno stoji u kutiji…Razlike medju njima postoje…
IZDUVNI KANAL
MXM SHENG –E DURABLE
23 gornja ivica 22 22
41.5 donja ivica 40 40
33.5 sirina 35 32
USISNI KANAL
MXM SHENG –E DURABLE
32 gornja ivica 32,5 32
43 donja ivica 40 40
17 sirina 18 17
PRELIVNI
MXM SHENG - E DURABLE
30 gornja ivica 32 32.5
40 donja ivica 40 41
14+13 sirina 19+12 17+11
BOOST
MXM SHENG-E DURABLE
58.5 gornja ivica 62.5 62
80 donja ivica 75 76
20 sirina 27 34
Sve portmape ce u arhivu i cuvace se...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users