Edited by mrgood, 24 October 2012 - 22:47.
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
#81
Posted 24 October 2012 - 22:46
#82
Posted 24 October 2012 - 23:02
#83
Posted 24 October 2012 - 23:19
#84
Posted 24 October 2012 - 23:26
#85
Posted 24 October 2012 - 23:27
#86
Posted 24 October 2012 - 23:36
Ja sam imao isto neku (pre)pravljenu rezonu. To je bio original spuh od keewaya, onaj sto lici na rezonu. E kad se iz njega sve povadi, i napravi se nazad caura sa 16mm na 11mm, poseku se slepa creva dobije se prava rezona.
Kad sam kupio TREK, nju sam dao ortaku sa Free-jem. On je zavario isto kao ti taj tvoj, grana mu je isto bila do kraja ventilatora, pa je tek onda pocinjao konus, bas kao kod tebe. I on je imao isti problem kao ti, na startu hoce na zadnji i onda se samo umrtvi, a motor kao da vrti u prazno.
Pricao sam mu neko vreme da je grana predugacka, ali nije mi verovao, pa sam na kraju ja dosao i odseko mu to i na kraju smo zavarili kako Bog zapoveda.
Kad je probao imao je onaj poznati osmeh na licu, kad nesto uspe.. poznato vam je..
#87
Posted 24 October 2012 - 23:37
#88
Posted 24 October 2012 - 23:42
Boza, on 24 October 2012 - 23:36, said:
Ja sam imao isto neku (pre)pravljenu rezonu. To je bio original spuh od keewaya, onaj sto lici na rezonu. E kad se iz njega sve povadi, i napravi se nazad caura sa 16mm na 11mm, poseku se slepa creva dobije se prava rezona.
Kad sam kupio TREK, nju sam dao ortaku sa Free-jem. On je zavario isto kao ti taj tvoj, grana mu je isto bila do kraja ventilatora, pa je tek onda pocinjao konus, bas kao kod tebe. I on je imao isti problem kao ti, na startu hoce na zadnji i onda se samo umrtvi, a motor kao da vrti u prazno.
Pricao sam mu neko vreme da je grana predugacka, ali nije mi verovao, pa sam na kraju ja dosao i odseko mu to i na kraju smo zavarili kako Bog zapoveda.
Kad je probao imao je onaj poznati osmeh na licu, kad nesto uspe.. poznato vam je..
E svaka cast, to te ja pitam ! Sutra cu prvo smanjiti stinger na nekih 12 mm (ili 15 savijeni) a ovu svoju granu cu morati preraditi tako da ide direktno na cilindar. Moram ju opet rezati, ali morati cu rezati i konuse, zbog kuta, jer cu ih morati savijati. Ali podrudit cu se da zavoji budu cim blazi.
Edit: Ili da ovu svoju granu skroz izbacim, sta mislite ? To bi mi bilo puno jednostavnije, znaci zavarim flandzu direktno na pocetak konusa.
Edited by mrgood, 24 October 2012 - 23:52.
#89
Posted 24 October 2012 - 23:49
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/Z/PP/2PkPikWD/001salenextr.jpg)
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/1F/3U/3eZjMlXX/002salenextr.jpg)
#90
Posted 24 October 2012 - 23:54
Inace nisam pohvalio, ali auspuh odlicno izgleda, mislim na varove..
#92
Posted 25 October 2012 - 00:24
#93
Posted 25 October 2012 - 00:29
#94
Posted 25 October 2012 - 00:31
Zbilja su zakomplicirali taj tecnigas, ali to im sluzi necemu, usporava protok pa se time moguce dobija ljepsi vanjski oblik tj. skladniji.
Edited by mrgood, 25 October 2012 - 00:37.
#95
Posted 25 October 2012 - 01:30
#96
Posted 25 October 2012 - 12:08
Boza, on 24 October 2012 - 23:54, said:
Inace nisam pohvalio, ali auspuh odlicno izgleda, mislim na varove..
@mrgud napravi novu prirubnicu a granu savij ovako kao sto je na slici. Znaci samo usecas fleksom i zavaris. Centralni deo ne diraj jer ce na kraju ipak ispasti dobro posto je maksimalna snaga nize nego sto smo mislili.
![Posted Image](http://s19.postimage.org/wufzc61oz/image.jpg)
![Posted Image](http://s19.postimage.org/77ttiwcnn/fotografija0918v.jpg)
Prirubnicu pravi prema zaptivacu.
![Posted Image](http://s19.postimage.org/je08nx8gj/DSCN6633.jpg)
Edited by tuningfanatic, 25 October 2012 - 12:10.
#97
Posted 25 October 2012 - 17:44
Situacija je slijedeca: Start je jos bolji, i motor puno bolje razvrtava, ali sa odgodom, znaci ja nabijem gas, a motor digne okretaje tek nakon par sekundi. Ovo mi govori da bi vjerojatno trebale ici lakse rolice.
Uglavnom, tocno se osjeti kada auspuh da svoj "sut".
Da, i zaboravih reci, na nekoj prosjecnoj uzbrdici, znaci nekakva srednja uzbrdica, motor uopce ne moze prebacit u "drugu", nego se dere u "prvoj", i ide 25 kmh dok je sa starim original auspuhom isao na toj istoj uzbrdici 40 kmh. Jednostavno ne zeli razvrtit. Po ravnom je puno bolje nego jucer.
Edited by mrgood, 25 October 2012 - 17:57.
#98
Posted 25 October 2012 - 21:48
#99
Posted 25 October 2012 - 23:27
Edit: Gledam malo duljinu Leovince ZX od prvog zavoja na grani do zavoja na stingeru. Njegova duljina je 690 mm, dok je moj auspuh dulji za nekih 6-7 cm. To je taman onaj visak u sredini...
Edited by mrgood, 25 October 2012 - 23:39.
#100
Posted 25 October 2012 - 23:40
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users