Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#81 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 22:46

Ja nemam pojma na koliko okretaja je maksimalna snaga motora. Uglavnom, sutra cu prvo stinger zamijeniti sa savijenim stingerom manjeg promjera. Vjerujem da ce tada ici bolje. Nakon toga kratim granu koliko god budem mogao. Ako ni tada ne bude nekog znacajnog poboljsanja, skracujem i srednji dio prema izracunu kojeg sam izvrsio prije, usporedbom volumena srednjeg ravnog dijela (formula za volumen valjka) poznatih asupuha (leovince zx i tt, kao i neki iz teme o auspusima na ovom forumu) i to sa 150 mm koliko je sada na 74 mm duljine, da bi dobio isti volumen tog srednjeg ravnog dijela.

Edited by mrgood, 24 October 2012 - 22:47.


#82 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 23:02

Jel to fabricki cilindar?

#83 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 23:19

Je, sve je serijski, piaggio 2000. godiste.

#84 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 October 2012 - 23:26

Sa tim uglom izduva najveca snaga je oko 8000ob...

#85 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 23:27

Na kraju krajeva, ako sve padne u vodu, napravim lako zx-a, jer je motanje ovih valjaka jednostavno... Ili tecnigas trek, njega bi najvise volio slozit. Uglavnom, vidjet cemo sutra sta ce biti nakon preinaka.

#86 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 23:36

Ono parce grane odmah ispod ventilatora ti ne treba, zbog njega ti je snaga samo u niskim obrtajima.
Ja sam imao isto neku (pre)pravljenu rezonu. To je bio original spuh od keewaya, onaj sto lici na rezonu. E kad se iz njega sve povadi, i napravi se nazad caura sa 16mm na 11mm, poseku se slepa creva dobije se prava rezona.
Kad sam kupio TREK, nju sam dao ortaku sa Free-jem. On je zavario isto kao ti taj tvoj, grana mu je isto bila do kraja ventilatora, pa je tek onda pocinjao konus, bas kao kod tebe. I on je imao isti problem kao ti, na startu hoce na zadnji i onda se samo umrtvi, a motor kao da vrti u prazno.
Pricao sam mu neko vreme da je grana predugacka, ali nije mi verovao, pa sam na kraju ja dosao i odseko mu to i na kraju smo zavarili kako Bog zapoveda.
Kad je probao imao je onaj poznati osmeh na licu, kad nesto uspe.. poznato vam je..

#87 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 23:37

TREK kao i ZX su tezi za kopiranje jer unutra imaju jos jedan protiv konus, objasnio ti je Mario na predhodnoj strani.

#88 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 23:42

View PostBoza, on 24 October 2012 - 23:36, said:

Ono parce grane odmah ispod ventilatora ti ne treba, zbog njega ti je snaga samo u niskim obrtajima.
Ja sam imao isto neku (pre)pravljenu rezonu. To je bio original spuh od keewaya, onaj sto lici na rezonu. E kad se iz njega sve povadi, i napravi se nazad caura sa 16mm na 11mm, poseku se slepa creva dobije se prava rezona.
Kad sam kupio TREK, nju sam dao ortaku sa Free-jem. On je zavario isto kao ti taj tvoj, grana mu je isto bila do kraja ventilatora, pa je tek onda pocinjao konus, bas kao kod tebe. I on je imao isti problem kao ti, na startu hoce na zadnji i onda se samo umrtvi, a motor kao da vrti u prazno.
Pricao sam mu neko vreme da je grana predugacka, ali nije mi verovao, pa sam na kraju ja dosao i odseko mu to i na kraju smo zavarili kako Bog zapoveda.
Kad je probao imao je onaj poznati osmeh na licu, kad nesto uspe.. poznato vam je..

E svaka cast, to te ja pitam ! Sutra cu prvo smanjiti stinger na nekih 12 mm (ili 15 savijeni) a ovu svoju granu cu morati preraditi tako da ide direktno na cilindar. Moram ju opet rezati, ali morati cu rezati i konuse, zbog kuta, jer cu ih morati savijati. Ali podrudit cu se da zavoji budu cim blazi.

Edit: Ili da ovu svoju granu skroz izbacim, sta mislite ? To bi mi bilo puno jednostavnije, znaci zavarim flandzu direktno na pocetak konusa.

Edited by mrgood, 24 October 2012 - 23:52.


#89 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 October 2012 - 23:49

Posted Image

Posted Image

#90 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 23:54

Ako skroz skines tvoju granu, mislim da ce biti prekratak. Nego samo izbaci parce ispod ventilatora, i lonac direktno zavari na fabricku granu. To je mnogo lakse i manja je steta ako pogresis. Posle kad uhvatis koja je duzina idealna mozes napravit svoju granu.
Inace nisam pohvalio, ali auspuh odlicno izgleda, mislim na varove..

#91 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 October 2012 - 00:07

Mario ovo je taj dio sa rupicama sta si pricao ?

Boza, mislis ovako:

Posted Image

Hvala na pohvalama, ipak sam ja bravar sa 12 godina iskustva, tako da znam ponesto :)

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 October 2012 - 00:24

da da to je unutrašnjost tecnigas next-r auspuha.. dakle unutra je još jedan protivkonus sa rupicama

#93 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 October 2012 - 00:29

Da, taj deo skini.

#94 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 October 2012 - 00:31

Odlicno, to mi nije nikakav problem, jedino cu morati opet sjeci nosace, ali nema veze.

Zbilja su zakomplicirali taj tecnigas, ali to im sluzi necemu, usporava protok pa se time moguce dobija ljepsi vanjski oblik tj. skladniji.

Edited by mrgood, 25 October 2012 - 00:37.


#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 October 2012 - 01:30

time dobijaju širu i dužu rezonanciju

#96 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 October 2012 - 12:08

View PostBoza, on 24 October 2012 - 23:54, said:

Ako skroz skines tvoju granu, mislim da ce biti prekratak. Nego samo izbaci parce ispod ventilatora, i lonac direktno zavari na fabricku granu. To je mnogo lakse i manja je steta ako pogresis. Posle kad uhvatis koja je duzina idealna mozes napravit svoju granu.
Inace nisam pohvalio, ali auspuh odlicno izgleda, mislim na varove..
Ne moze tako zato sto je grana konusna, na jednom kraju 25mm a na drugom 41mm. Ako odsece taj deo onda ce morati da vari 2 cevi promera 25 i recimo 35mm, ceo centimetar razlike.

@mrgud napravi novu prirubnicu a granu savij ovako kao sto je na slici. Znaci samo usecas fleksom i zavaris. Centralni deo ne diraj jer ce na kraju ipak ispasti dobro posto je maksimalna snaga nize nego sto smo mislili.

Posted Image
Posted Image
Prirubnicu pravi prema zaptivacu.
Posted Image

Edited by tuningfanatic, 25 October 2012 - 12:10.


#97 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 October 2012 - 17:44

Ma auspuh je preradjen i na motoru je.Znaci skracena je grana, tj. izbacio sam onaj dio ispod ventilatora. Malo je bio problem kako zavariti sve to na flandzu ali sam ubacio komadic uze cijevi. Stinger je takodjer smanjen, sada je cijev na kraju promjera 16 mm. Trebalo mi je nekih 3 sata za to.
Situacija je slijedeca: Start je jos bolji, i motor puno bolje razvrtava, ali sa odgodom, znaci ja nabijem gas, a motor digne okretaje tek nakon par sekundi. Ovo mi govori da bi vjerojatno trebale ici lakse rolice.
Uglavnom, tocno se osjeti kada auspuh da svoj "sut".

Da, i zaboravih reci, na nekoj prosjecnoj uzbrdici, znaci nekakva srednja uzbrdica, motor uopce ne moze prebacit u "drugu", nego se dere u "prvoj", i ide 25 kmh dok je sa starim original auspuhom isao na toj istoj uzbrdici 40 kmh. Jednostavno ne zeli razvrtit. Po ravnom je puno bolje nego jucer.

Edited by mrgood, 25 October 2012 - 17:57.


#98 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 October 2012 - 21:48

Sad treba nastelovati kvacilo i ubosti tezinu rolnica. Stavi neki snimak ubrzanja da cujemo i vidimo kako radi. Jesi li stavio 2-3 broja vecu diznu?

#99 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 October 2012 - 23:27

Da,trebao sam to snimiti da cujete i vidite,mozda sutra ako ne bude kise. U svakom slucaju,ja jos uvijek mislim da je centralni dio predug,jer auspuh rezonira vec na malim okretajima. Doduse,svakako trebaju lakse rolice. Mislim da su originalne 6.5 grama,pa racunam da bi 4.5 bilo ok. Ne znam kakva su vasa iskustva po tom pitanju. Diznu nisam dirao,trenutno je 63 unutra,a igla je na drugom zubu odozgo,sve original,nista dirano.

Edit: Gledam malo duljinu Leovince ZX od prvog zavoja na grani do zavoja na stingeru. Njegova duljina je 690 mm, dok je moj auspuh dulji za nekih 6-7 cm. To je taman onaj visak u sredini...

Edited by mrgood, 25 October 2012 - 23:39.


#100 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 October 2012 - 23:40

Pazi da ne zalepi.Prati boju svecice.Rezone obicno traze par brojeva vecu diznu.





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users