Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#481
Posted 25 December 2013 - 01:06
#482
Posted 25 December 2013 - 01:14
Pa mjenjao si njih dok i lezaje.
Jel su neki lošiji bili?
A svjecicu si u početku 9-tku vozio ako se sjećam?
#483
Posted 25 December 2013 - 01:20
na GP dvotaktasima ne vidim razlog da se i na malossi klipu ne uradi-par rupica od 0.6-0.7mm bas na delu klipa koji prolazi preko kobilice...ovo je slika od nsr 250..
http://edetuckracing...haust-port.html
A ovakvo topljenje topljenje klipa prvi put vidim
edit -korisni linkovi...
https://www.google.r...iw=1024&bih=600
#484
Posted 25 December 2013 - 01:57
Cvele: da, video sam to bušenje klipa na mestu kobilice...moglo bi pomoći, mislim da nemam nikakav rizik da to uradim...razmisliću, hvala..
#485
Posted 25 December 2013 - 02:05
stepen kompresije treba da je oko 16:1 kako je malossi preporučio, a to bi moralo biti prema squish zazoru isto ili slično sa vrednosti koju su propisali...
što se temperature tiče, moguće je da je prevelika temperatura bila uzrok nekih drugih faktora, sad je već sigurno da nije od prevelikog stepena kompresije
#486
Posted 25 December 2013 - 02:09
Nova karika ima zazor tačno 0.15mm koliko i propisuje Malossi..biće dobro..Inače evo šta piše u malenom uputstvu koje možda dosta ljudi i ne pogleda..Kažu da treba ručno obraditi karike i doterati zazor ukoliko je potrebno...pritome dodajem i ovo uputstvo iz Malossi knjižice za MHR Team cilndar gde vele da ivice karika treba oboriti za 45stepeni...
1jpb.jpg 58.95K 13 downloads wwxw.JPG 930.88K 13 downloads
vmw4.jpg 967.04K 12 downloads x04p.jpg 959.47K 12 downloads
#487
Posted 25 December 2013 - 02:13
malo je tu nejasno kada su oni prešli na team2 projekte i kako su implementirali isti klip koji se koristio ranije u slulaju tvog tipa cilindra
#488
Posted 25 December 2013 - 02:25
#489
Posted 25 December 2013 - 10:14
ne smemo zaboraviti da su ti stubovi na ovim cilindrma ručno pomereni još u minus u odnosu na košuljicu, čak se i vidi na novom cilindru kako je brušen nikasil, a to je upravo iz ovog razloga, jer se računalo na povišenu dilataciju materijala koji nema hlađenje sa zadnje strane...
#490
Posted 25 December 2013 - 15:11
#491
Posted 25 December 2013 - 18:56
#492
Posted 25 December 2013 - 20:34
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
#493
Posted 25 December 2013 - 21:11
Edit-...ove polu-rupe si isto ok ali na delovima klipa koje prelaze preko onih "stubova" izmedju boosta i izmedju prelivnih kanala jer je tu kontakt karike sa cilindrom na maloj povrsini pa malo vise podmazivanja tih delova ne moze da skodi..
#494
Posted 25 December 2013 - 21:12
EDIT:evo Cvele u isto vreme napisao isto sto i ja. Udubljenja ne piju vodu kod pregrade!
Edited by tuningfanatic, 25 December 2013 - 21:15.
#495
Posted 26 December 2013 - 00:50
E sad ne mogu ja biti miran jer vidim još puno potencijala u ovom cilindru... Evo je stock analiza:
Snaga: 25 konja (-25% realno oko 18.75 konja)
Obrtaji: 13.100 rpm
Pritisak: 178 psi
Uglovi: izduvni 188.9 prelivni u lepezu 125.5 i 126.9
y4an.jpg 298.59K 17 downloads
A evo i moje radinosti koje Mario treba da sprovede u delo Povišen izduv za 0.5mm pa je nešto veći ugao i površina i takođe površina izduva dobijena s donje strane izduva..aux prelivni prošireni za 1mm u stranu...
uradio sam jedno 15tak analiza i ovo je najbolji rezultat ako želim da se zadržim u donekle normalnim obrtajima...
Snaga: 27 konja (-25% realno oko 20,25 konja)
Obrtaji: 13.600 rpm
Pritisak: 184 psi
Uglovi: izduvni 191.8 prelivni u lepezu 125.5 i 126.9
1n5l.jpg 485.86K 18 downloads
#496
Posted 28 December 2013 - 01:53
Nije me mrzelo da proverim protok električnih pumpi koje imam..Bio sam ubeđen da popularna Bosch ima veći protok od Motoforce pumpe...i gle čuda...
Motoforce el. pumpa - 8.80lit / min. (tako je i po katalogu 8.5-9lit /min deklarišu)
Bosch el. pumpa - 8.10lit / min (polovna Bojanova)
qnz6.jpg 29.72K 11 downloads
Ajd nije neka velika razlika, ali fora je što sam ja bio uporan sa Bosch pumpom misleći da ima veći protok...Idemo dalje u provere celog sistema!
#497
Posted 28 December 2013 - 13:15
E a sad mi palo na pamet, taj protok jel si izmerio na akumulatoru koji nije bio prikljucen na punjac, znam da meni napon ide do 14v kad je motor upaljen, mozda su zato napisali da vrti malo vise vode..?
Edited by bojan681, 28 December 2013 - 13:17.
#498
Posted 28 December 2013 - 15:18
http://www.aliexpres...1374764521.html
#499
Posted 28 December 2013 - 15:49
Merio sam na akumulatoru koji je friško napunjen, znači na oko 13V. Vedru vode i obeležio koliko litara treba da posrčem, štoperica u ruci i meri...
Znam cvele da moram, to mi je glavni problem...nadam se najboljem...Ove kineske varijante ne bih uzimao, sve je to ok ali na ovom setupu sam se već opekao da jeftinije ne prolazi...mora biti sve suvi kvalitet ako hoćeš da radi kako treba...Ne kažem da su ove kineske loše ali jednostavno ne mogu da rizikujem...Ima Malossi high energy pumpa da se kupi, deklarišu 13.5lit/min što je drastično više od ovih...e sad, treba novaca... videćemo ako ima neka alternativa...
#500
Posted 28 December 2013 - 15:49
Vrijedi probat, pa makar da se preventivno mjenja svakih nekoliko radnih sati.
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users