Jump to content


Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End

aprilia stealth 50cc 70cc MHR

960 replies to this topic

#481 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 December 2013 - 01:06

Nije zbog toga Bojane, drži nov dihtung nego sam i ja par puta skidao i vraćao glavu pa tada dihtung trpi...U pravu si, kod ovakvih setupa sve mora da se radi po ps-u i sve treba 3 puta proveriti i tek onda sklopiti...

#482 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 25 December 2013 - 01:14

Kako ti je vukao fals na semeringu?
Pa mjenjao si njih dok i lezaje.
Jel su neki lošiji bili?

A svjecicu si u početku 9-tku vozio ako se sjećam?

#483 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 25 December 2013 - 01:20

Jbg zaeban je HE,trazi mnogo al i mnogo pruza :D to lepljenje oko kobilice moze samo bolje hladjenje iste da resi...ako se to radi
na GP dvotaktasima ne vidim razlog da se i na malossi klipu ne uradi-par rupica od 0.6-0.7mm bas na delu klipa koji prolazi preko kobilice...ovo je slika od nsr 250..
http://edetuckracing...haust-port.html

Posted Image

A ovakvo topljenje topljenje klipa prvi put vidim :D
edit -korisni linkovi...
https://www.google.r...iw=1024&bih=600

#484 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 December 2013 - 01:57

Grale: jednostavno je zinuo malo..možda je do montaže ako je malo ukoso seo..Nisu bili loši, klasika plavi Corteco! Svećicu sam u početku vozio 9tku jer nisam nigde imao da kupim 10tku...

Cvele: da, video sam to bušenje klipa na mestu kobilice...moglo bi pomoći, mislim da nemam nikakav rizik da to uradim...razmisliću, hvala..

#485 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 December 2013 - 02:05

kako god, sada si bogatiji za jednu sezonu i mnoštvo pozitivnih i negativnih iskustava

stepen kompresije treba da je oko 16:1 kako je malossi preporučio, a to bi moralo biti prema squish zazoru isto ili slično sa vrednosti koju su propisali...

što se temperature tiče, moguće je da je prevelika temperatura bila uzrok nekih drugih faktora, sad je već sigurno da nije od prevelikog stepena kompresije

#486 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 December 2013 - 02:09

Sada vidim da je 1 sezona malo vremena da se čovek upozna sa High end-om...svakako, družim se sa istim setupom i sledeće sezone :)

Nova karika ima zazor tačno 0.15mm koliko i propisuje Malossi..biće dobro..Inače evo šta piše u malenom uputstvu koje možda dosta ljudi i ne pogleda..Kažu da treba ručno obraditi karike i doterati zazor ukoliko je potrebno...pritome dodajem i ovo uputstvo iz Malossi knjižice za MHR Team cilndar gde vele da ivice karika treba oboriti za 45stepeni...

Attached File  1jpb.jpg   58.95K   13 downloads Attached File  wwxw.JPG   930.88K   13 downloads

Attached File  vmw4.jpg   967.04K   12 downloads Attached File  x04p.jpg   959.47K   12 downloads

#487 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 December 2013 - 02:13

da 0,15 samo ti ne trebaš da pobrusiš ivice na 45 stepeni, to se odnosi na team2 cilindre koji imaju tri boost-a pa sastav trči preko punog kanala.. kod tebe sastav ide preko stuba između dva boost-a


malo je tu nejasno kada su oni prešli na team2 projekte i kako su implementirali isti klip koji se koristio ranije u slulaju tvog tipa cilindra

#488 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 December 2013 - 02:25

u pravu si ovo za obaranje ivica...izvađeno iz knjižice za MHR Team2 cilindre...neka ga...

#489 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 December 2013 - 10:14

pogledao sam malo ove linkove što je cvele postavio, i zaista je ok ideja da se buši klip u predelu stuba..., samo po mom mišljenju moraju biti manje rupice, jer se tu i gubi primarna kompresija ukoliko slučajno smeša prođe pored u auspuh..

ne smemo zaboraviti da su ti stubovi na ovim cilindrma ručno pomereni još u minus u odnosu na košuljicu, čak se i vidi na novom cilindru kako je brušen nikasil, a to je upravo iz ovog razloga, jer se računalo na povišenu dilataciju materijala koji nema hlađenje sa zadnje strane...

#490 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 December 2013 - 15:11

Мислим да није неопходно да се скроз пробуши клип, само овако као на слици. http://3.bp.blogspot...10515-00037.jpg

#491 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 December 2013 - 18:56

I ja mislim da ne treba da se buse rupe do kraja, treba da ima samo malo udubljenje kako bi se zadrzavalo ulja za podmazivanje...

#492 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 December 2013 - 20:34

Pa eto,zajednicki se uvek pre dodje do resenja..Kazem, mogao bi na novom klipu odraditi 2-3 rupice neprobusene do kraja..

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

#493 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 25 December 2013 - 21:11

Nece par udubljenja na klipu nista doprineti jer nije problem u podmazivanju vec u hladjenju -zato se i buse rupe da to radi smesa koja ide iz kartera.E sad je pitanje koji precnik rupa da bude ... u ovom slucaju je mozda i dve -tri rupice 0.5mm dovoljno,da se ne gubi primarna komp. ko sto Mario kaze...

Edit-...ove polu-rupe si isto ok ali na delovima klipa koje prelaze preko onih "stubova" izmedju boosta i izmedju prelivnih kanala jer je tu kontakt karike sa cilindrom na maloj povrsini pa malo vise podmazivanja tih delova ne moze da skodi..

#494 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 December 2013 - 21:12

Opet ce ribati jer pregradu ne hladi smesa direktno nego eventualno ulje koje se mozda zadrzi, a mozda i ne, na sta se ja licno ne bih oslonio. Bolje probusiti 2-3 rupice.

EDIT:evo Cvele u isto vreme napisao isto sto i ja. Udubljenja ne piju vodu kod pregrade!

Edited by tuningfanatic, 25 December 2013 - 21:15.


#495 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 December 2013 - 00:50

Videću još za bušenje šta ću...nisam još načisto...

E sad ne mogu ja biti miran jer vidim još puno potencijala u ovom cilindru... :) Evo je stock analiza:

Snaga: 25 konja (-25% realno oko 18.75 konja)
Obrtaji: 13.100 rpm
Pritisak: 178 psi
Uglovi: izduvni 188.9 prelivni u lepezu 125.5 i 126.9

Attached File  y4an.jpg   298.59K   17 downloads

A evo i moje radinosti koje Mario treba da sprovede u delo :) Povišen izduv za 0.5mm pa je nešto veći ugao i površina i takođe površina izduva dobijena s donje strane izduva..aux prelivni prošireni za 1mm u stranu...
uradio sam jedno 15tak analiza i ovo je najbolji rezultat ako želim da se zadržim u donekle normalnim obrtajima...

Snaga: 27 konja (-25% realno oko 20,25 konja)
Obrtaji: 13.600 rpm
Pritisak: 184 psi
Uglovi: izduvni 191.8 prelivni u lepezu 125.5 i 126.9

Attached File  1n5l.jpg   485.86K   18 downloads

#496 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 December 2013 - 01:53

Mućkam glavu ceo dan danas vezano za hlađenje i uopšte za komplet sistem, gde li sam mogao pogrešiti?! da li je moja greška uopšte?! odakle da krenem da proveravam?! Šta ako je cilindar krivac zbog nekog tehničkog nedostatka?! itd itd....muke...

Nije me mrzelo da proverim protok električnih pumpi koje imam..Bio sam ubeđen da popularna Bosch ima veći protok od Motoforce pumpe...i gle čuda...

Motoforce el. pumpa - 8.80lit / min. (tako je i po katalogu 8.5-9lit /min deklarišu)
Bosch el. pumpa - 8.10lit / min (polovna Bojanova)

Attached File  qnz6.jpg   29.72K   11 downloads

Ajd nije neka velika razlika, ali fora je što sam ja bio uporan sa Bosch pumpom misleći da ima veći protok...Idemo dalje u provere celog sistema!

#497 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 December 2013 - 13:15

Pa eto razloga za pregrevanje a i zasto moja pumpa vuce tolko malo struje... Ja nisam mogao lepo da testiram moju pa se secam da sam dobijao 12-13l, nemam ni sam pojma kako... :greenstars: Te bosch jedino moguce naci ako se ponese multimetar pa izmeris odma kolko struje vuce, trebalo bi da je ko kod Maria, oko 0,7A.

E a sad mi palo na pamet, taj protok jel si izmerio na akumulatoru koji nije bio prikljucen na punjac, znam da meni napon ide do 14v kad je motor upaljen, mozda su zato napisali da vrti malo vise vode..?

Edited by bojan681, 28 December 2013 - 13:17.


#498 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 December 2013 - 15:18

Moras nekako da resis problem...jos sad kad ga malo "nastruzes" i podignes obrtaje bice mu preko potrebno dobro hladjenje...imaju kinezi neke pumpe sa vecim protokom al kolko su sigurne jbm li ga...nisu skupe i mogu se lako naruciti... evo jedna od gomile sa protokom od 860l/h..

http://www.aliexpres...1374764521.html

#499 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 December 2013 - 15:49

Ne znam da li je to razlog, krenuo sam redom sve da proveravam i eliminišem moguće uzročnike!!
Merio sam na akumulatoru koji je friško napunjen, znači na oko 13V. Vedru vode i obeležio koliko litara treba da posrčem, štoperica u ruci i meri...

Znam cvele da moram, to mi je glavni problem...nadam se najboljem...Ove kineske varijante ne bih uzimao, sve je to ok ali na ovom setupu sam se već opekao da jeftinije ne prolazi...mora biti sve suvi kvalitet ako hoćeš da radi kako treba...Ne kažem da su ove kineske loše ali jednostavno ne mogu da rizikujem...Ima Malossi high energy pumpa da se kupi, deklarišu 13.5lit/min što je drastično više od ovih...e sad, treba novaca... videćemo ako ima neka alternativa...

#500 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 28 December 2013 - 15:49

Ta bi bila odlična, gotovo duplo veći protok, a i nisu neke pare.
Vrijedi probat, pa makar da se preventivno mjenja svakih nekoliko radnih sati.





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users