Jump to content


Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End

aprilia stealth 50cc 70cc MHR

960 replies to this topic

#601 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 24 March 2014 - 17:09

Bojan je verovatno mislio na drag trke.

#602 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 March 2014 - 17:39

Interesantno razmišljanje, da nije i Malossi na te mislio ?

#603 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 March 2014 - 21:08

Pa ne verujem da treba tolko velik hladnjak, mislim da je ovaj Pitin cak malo veci Mario od tvog a tebi je dobra temp. Jedino da nabavis jedno vatrogasno crevo pa svakih 100m promenis hidrant. :D

Послато са GT-I9000 уз помоћ Тапатока

#604 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 March 2014 - 21:13

View Postbojan681, on 24 March 2014 - 21:08, said:

Pa ne verujem da treba tolko velik hladnjak, mislim da je ovaj Pitin cak malo veci Mario od tvog a tebi je dobra temp. Jedino da nabavis jedno vatrogasno crevo pa svakih 100m promenis hidrant. :D

jeste malo veći ali ne vozimo isti cilindar...

#605 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 24 March 2014 - 21:20

Sta malo? Bar 3 puta je deblji od bilo kog hladnjaka od skutera. Izgleda da vas to zavara pa mislite ako ima povrsinu da je to dovoljno. Ako se dobro secam, Mario je pisao o tome kako ni cevi unutar hladnjaka nisu u istom polozaju kao kod obicnih hladnjaka.

#606 GeletaLucas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 24 March 2014 - 21:27

ja neznam pita kako tebi takjo jako dize temp znam da je negdi bilo govora kako tebi glava nije modular a po meni bi trebala svi malo bolji i jaci cilindri imaju modular glavu uzevsi i tpr i due +

#607 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 March 2014 - 22:45

Ma glava je kriva za sve! :D Pita tacno je da ne vozite isti cilindar al nije logicna razlika u temperaturi od 20 stepeni pa mozda cak i vise ako ti nagurao 80 a nisi ga mnogo forsirao, treba sve to detaljnije ispitati mada mislim da tu vise nema nekog eksperimentisanja....

#608 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 March 2014 - 23:47

evo ja sam predložio da Pita donese blok, da ga okačimo kod mene na šasiju i moj sistem hlađenja pa da probamo..

ovako možemo samo da nagađamo, on ima i jači hladnjak i jaču pumpu sada od mene, nema logike da bude tolika temperatura

#609 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 25 March 2014 - 16:10

I kod mene je ista situacija sa temperaturom,promenio sma 5 hladnjaka raznih dimenzija,stavlajo sam i dosta vece bez plastika kad sam vozio i opet nagura do 90 stepeni,takodje sam menjao i vodenu pumpu i opet isto. E sad diskutovao sam sa jednom profi firmom iz svedske koja pravi hladnjake po narudzbini i rekli su mi da hladnjak mora da ima sto vecu povrsinu a da bude sto tanji da bi vazduh lakse strujao kroz njega i da bi ga vise hladio....A secam se da sam prvo probanje vozio sa fabrickim hladnjakom koji je davao skoro istu temperaturu kao ovi hladnjaci sto sam menjao.... I ja sam poceo da budem ubedjen da je neki problem u cilindru,moguce da je do toga sto nema modularnu glavu.Malo mi nemoguce da je toliko veliki problem u necemu drugom a da ga mi ne vidimo sta je. Milion opcija sam probao i opet isto....

E sad druga prica gledao sam dosta klipova na you tube da ljudi masovno sa high end cilindrima voze sa mehanickim vodenim pumpama i fabrickim hladnjacima, da li je moguce da to tako funkcionise ili je u pitanju samo ne znanje pa samo sastave tako i teraju dokle moze.....

#610 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 March 2014 - 18:21

A što ne probate sa mehaničkim vodenim pumpama. Kad se zavrti na 13 - 14 k obrtaja, sigurno ima veći protok od električne.

#611 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 March 2014 - 18:25

Stex, slazem se sa tvojim razmisljanjima i diskusijama...I ja sta god sam radio uvek sam manje vise istu temperaturu imao...cak sam proveravao i polozaj klipa u cilindru tj merio zazore i centrirao radilicu pa i klip u cilindru..
To je tacno sto si rekao, najbolji je sto tanji hladnjak sa sto vecom povrsinom..
Ja ne mislim da je problem to sto nema modular glavu nego mislim da su zeznuli nesto sa konceptom samih kanala u cilindru...

Ono sto meni svakako preostaje da uradim jer ne odustajem je:
1. Probati 2 hladnjaka povezana
2. Proveriti kapacitet koju vodena pumpa gura kroz sistem kako bih video da li postoji negde usko grlo
3. Staviti komplet blok sa cilindrom na marijev skuter kako bi videli kako se tamo ponasa

#612 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 25 March 2014 - 18:48

Hteo sam da probam dva povezana hladnjaka ali nisam imao kako da namestim drugi da bude izlozen udaru vetra uvek a i da bude estetski lepo...A sto se tice protoka vode kroz sistem po meni ide lepo jer kada skinem izlazno crevo iz hladnjaka a ukljucena je pumpa lepo izlazi voda bez ikakvih zastoja....

U poslednje vreme mi je ideja za stage 6 mehanicku pumpu ali nikako ne mogu da dodjem do podataka na koliko maksimalno obrtaja moze da se vrti.....
Ima veci kapacitet za 30-40 % u odnosu na fabricku veca su joj peraja sto guraju vodu....Nju bi mogao da montiram jer sumi ostali fabricki namotaji i magnet....Ako dodjem do nekog podatka vezano za nju javicu....

http://www.chiselspeed.co.uk/ekmps/shops/chisel/images/stage-6-cnc-water-pump-40-more-flow-minarelli-[3]-96275-p.jpg

#613 GeletaLucas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 25 March 2014 - 20:42

pa probaj povezat hladnjake sa ventilatorima i to ga moraa hladit

#614 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 March 2014 - 20:49

Jedno pitanje iz neba pa rebra. Kad motor dostigne 90 stepeni, jel hladnjak vreo?

#615 GeletaLucas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 25 March 2014 - 21:05

jel itko razmislo stavit rashladne cijevi one?

#616 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 25 March 2014 - 22:17

to je i meni palo napamet,sve vece kubikaze imaju elektronske ventilatore sa senzorom,ali ti mozes da napravis da se ukljucuje na dugme,meni na bet and winu je bio i pozamasan hladnjak,kao i ventilator,verujem da mozes od vecih motora da nabavis i 99% ce biti bolje,treba ici od jedne stvari ka drugoj...

#617 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 March 2014 - 23:13

Mislim da Pitina seletra nema struju za aku tako da ventilator otpada.

#618 GeletaLucas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 25 March 2014 - 23:15

po meni bolje da poveze dva tri cetri hladnjaka tipa od sp-a,od starog malagutia one uske moze sastrane upasat i jos izmedu i vecu kolicinu vode tj vecu posudu vode

#619 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 March 2014 - 23:55

hladnjak je vreo na 90 da se opečeš, dakle cirkulacije ima, i kada skine gas, temperatura odlično opada, bukvalno svake sekunde ruši 1C,

ja sam mu predložio , pošto ima sad ovu pierburg 13L/1min da premeri protok u sistemu, vedru vode i kanister i štopericu u ruke..pvo sistem ceo, pa ako nije ok, onda sistem bez cilindra i samo cilindar sa pumpom

#620 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 26 March 2014 - 15:41

View PostStex3105, on 25 March 2014 - 18:48, said:

Koja je fora sa ovom vodenom, problem kod mehaničke je u ležajevima koji nemogu trpjet baš tolike okretaje, pogotovo jer su zatvoreni, pa nemaju neko podmazivanje.
Ova vodena ima samo veća pera, ostalo sve isto onda vjerojatno.

Radije bih onda napravio mehaničku vodenu u kojoj bi ležajevi bili zatvoreni u nekom "karteru" i plivali bi u ulju koje bi mjenjao svako određeno vrijeme.
Trebalo bi puno igranke oko toga i dobrih majstora sa alatom, ali mislim da bi bilo izvedivo.
Stavit neke malo veće ležajeve s povećnom zračnosti C3, možda čak i C4 i naravno veći onda i imperler.





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users