Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#121
Posted 13 January 2013 - 14:29
#122
Posted 13 January 2013 - 14:46
#123
Posted 13 January 2013 - 14:56
cvele, on 13 January 2013 - 14:46, said:
hehe da izgleda dobro ovako ogoljen..
Nemam još sve komponente, tj mogu da pakujem neke fabričke stvari ali neću...kad slažem onda hoću sve odma kako sam zamislio..Treba mi još OR variomat,OR ventilvar,OR kaiš, kvačilo (Polini evolution zvono sam dobio na poklon od Marija-hvala mu!), teflonska creva za kočnice, prirubnica, usis i to bi bilo to onda...
#124
Posted 13 January 2013 - 17:33
#125
Posted 15 January 2013 - 02:52
IMAG0676.jpg 1000.79K 31 downloads
Nakon montiranja statora i rotora uvideo sam da je razmak u gornjem delu oko 0,75mm a u donjem bukvalno češe stator...S obzirom da je ploča na koju ide stator pričvršćena u 2 tačke na bloku (gore i dole) odlučio sam da podmetnem platnicu debljine 1,2mm ispod gornjeg šrafa da vidim šta ću dobiti...Ne valja, sada gornji razmak ne postoji a dole zjapi suviše, znači debela platna! Pošto nisam imao tanje ovu od 1,2mm sam stanjio na 0,5mm lupajući čekićem po njoj..
Sledeće merenje uz postepeno zakretanje statora mi donosi rezultat od 0,25mm razmaka u svim tačkama oko rotora prema statoru....Nigde ne češe pri okretanju!!!
IMAG0677.jpg 916.24K 34 downloads IMAG0678.jpg 591.44K 34 downloads
Dalje, usledilo je podešavanje tačke paljenja! I za ovaj cilindar Malossi kaže 2,25mm pre GMT...Mario mi je bio u gostima i doneo mikrometar pa smo zajednički odradili posao! Na rotoru tako i na statoru postoje zarezi koje je potrebno preklopiti kad je klip na 2,25mm od GMT-a..
Da obradim i deo oko silen bloka fabričkog subframe koji mi je zadao muke, pa da pomognem nekom ako bude imao slične dileme...Inače na subframe je levi silen blok propao (guma se potrošila)..Inače specifičan je jer ima tu četvrtku kao osovinu i nigde u prodaji nema takav!!
Čak šta više nisam uspeo da nađem ni isti spoljni fi koji je 30mm pa nek je i okrugla unutrašnja osovina samo nek upada u ležište...Na kraju sam uzeo neki 32mm spoljni fi od neke balans štangle nekog auta za 200din...Naravno bilo je potrebno skinuti tih 2mm spolja, na drugoj slici se vidi kako sam to odradio (uhvatio sam ga u burgiju i deri na šmirglu)...
Levo je original, a desno zamenski..
IMAG0680.jpg 1.24MB 35 downloads IMAG0679.jpg 901.44K 32 downloads
Sve je selo u subframe kako treba i nadam se da neću imati problema oko gibanja bloka na ramu...
#126
Posted 15 January 2013 - 11:19
Za silen sam i ocekivao da ces se snaci , prepraviti, mora se tako, ni jedan posao se nije oteo...
Gledamo te...
#127
Posted 16 January 2013 - 01:54
Na fabričkom volanu prolazi jedan šraf 8ica koji drži fabriči korman na osovini T-račve...E sad na Dopplerovoj kandži ima ostavljena jedna rupa 6ica doduše koja se i ako proširim na 8icu ne poklapa sa fabričkom rupom na osovini T-račve...evo o čemu se radi (crvenim sam obeležio gde je fabrička rupa...
IMAG0689.jpg 636.1K 31 downloads
Cilj je proterati 8icu šraf kroz kandžu i osovinu kao dodatnu sigurnost...Pošto tu nema prostora za burgijanjem samo u jednu-donju stranu ili kopanjem biaxom, jer ne bi bilo precizno, odlučio sam kao i Mario da probušim dodatnu rupu na kandži isod postojeće manje rupe...Između rupa sam ostavio zid debljine 1mm..
Prvo ide obeležavanje pa bušenje manjim burgijama sve do 8ice na kraju!
IMAG0690.jpg 834.14K 31 downloads IMAG0691.jpg 813.28K 26 downloads IMAG0692.jpg 884.26K 26 downloads
Pošto je sad novo probušena rupa sišla ispod fabričke rupe na osovini T-račve, kad se kandža nabije skroz do dole tj osloni na kraj osovine a to je i cilj, rešenje je bilo postaviti 2 platne od 1,60mm koliko je tačno trebalo da rupa dođe na rupu! I to sad izgleda ovako zavrnuto...
IMAG0694.jpg 764.52K 28 downloads IMAG0693.jpg 808.84K 25 downloads IMAG0695.jpg 807.32K 42 downloads
Stoji sve čvrsto kao u betonu i nema kud!!!
I evo jedna slika za kraj... (postavljene komplet ručkice kočnica,hladnjak, ručke...)
IMAG0696.jpg 909.98K 46 downloads
#128
Posted 16 January 2013 - 02:12
#129
Posted 16 January 2013 - 19:33
#130
Posted 16 January 2013 - 21:35
#131
Posted 26 January 2013 - 14:25
Sledeće šta sam uradio je montaža brze ručke gasa Tomasseli, uvlačenje sajle gasa i zezancije oko nje oko skraćivanja, pripasavanja itd itd...
Kupio sam Stage6 usis i metalnu prirubnicu sa gumenim prihvatom koji je trebalo otvoriti za velika usta PWK 21mm karburatora koji je čak 35mm! Pod frezerom je guma popustila i otvorio sam prirubnicu do 34mm da karburator naiđe tesno u nju...
Sve sam smontirao kao što je fabrička pozicija da vidim da li sve staje i opasna je gužva u šesnaestercu...pogledajte! Filter short type staje jedva i to bez ikakvih kolena ili slično tome. znači direkt na karb...
IMAG0704.jpg 822.77K 45 downloads IMAG0705.jpg 708.54K 45 downloads IMAG0706.jpg 641.7K 37 downloads
IMAG0708.jpg 690.47K 39 downloads IMAG0707.jpg 725.19K 39 downloads
Ostaje pitanje da li će karb udarati u ram, blok ili cilindar prilikom gibanja skutera jer je sve bukvalno na 5mm rastojanja!?! videćemo...
#132
Posted 26 January 2013 - 14:34
#133
Posted 26 January 2013 - 15:07
#134
Posted 26 January 2013 - 15:29
#135
Posted 26 January 2013 - 17:54
#136
Posted 26 January 2013 - 18:02
cvele, on 26 January 2013 - 17:54, said:
#137
Posted 26 January 2013 - 19:31
cvele, on 26 January 2013 - 17:54, said:
znam Cvele, to će biti kad tad...Mislio sam sad za prvu ruku da rešim ovako kako je pa ćemo posle mozgati...Ima subframe Stage6 za Aeroxa da se kupi, kao što je Mario uzeo, samo njega treba prepravljati a tu ima posla..
Postoji Kiesler-ov set za izbacivanje bloka nazad koji ostavlja prostor i za montiranje karba prema nazad, al ljudi kažu da je dosta nežno urađen...Mislim da bi taj patent valjalo iskopirati i napraviti od debljeg lima...
#138
Posted 26 January 2013 - 19:40
#139
Posted 26 January 2013 - 21:24
Pita, on 26 January 2013 - 19:31, said:
Ko na ovoj slici sa Keislerom al jos par komada spolja levo i desno ...i ne moraju bas da budu ovoliko dugacke...
#140
Posted 27 January 2013 - 02:19
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users