Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#381
Posted 09 June 2013 - 23:02
#382
Posted 10 June 2013 - 00:43
#383
Posted 10 June 2013 - 00:47
Mario, on 10 June 2013 - 00:43, said:
nema! Danas sam popodne opet ukrajao prednje farove...već me je nerviralo što je prednja maska toliko napeta zbog gužve i sudaranja prednjih farova sa hladnjakom, pa onda ventilator hladnjaka udara tamo u t račvu itd itd...pa sam pokidao par tubica u koje ulaze šrafovi što drže maske zajedno i tako...reših da to sve poskidam i napravim kako valja, drugačije ne može!!
biće snimak uskoro, opušteno...
#384
Posted 13 June 2013 - 23:47
opet mi je dizao temp na 80c i sa glavnom diznom 141 je jednostavno trokirao i nije imao snage...Bio sam ubeđen da ne treba da spuštam diznu nego da doteram tu temperaturu na 60c jer onda počne da radi dobro, ali to je bilo nemoguće...sistem izluftiran, ima dobar protok itd itd...sve ok! Čak sam počeo da sumnjam da duva iz kompresionog prostora u sistem za hlađenje i bio spreman već da skidam glavu cilindra...
i reko aj da probam sa manjim diznama pa šta bog da...Idemo 140,138,135 i već se javlja bez trokiranja i gle čuda temperatura ide dole i postiže maximalnih 65-70c Ajmo da probamo sa 133-134 i temperatura ide još dole a motor vrlo agresivno prima gas...
to je dokaz da sa nepravilnim sagorevanjem temperatura motora raste ! ! !
Evo i prvog snimka sa tako zadnjom postavkom 134 diznom, Sloba je došao sa svojim Sprintom da i njega poštelujemo i privatio se fotoaparata da snimi!!!
Naravno start još uvek nemam dobar i to je sledeći zadatak!!!
#385
Posted 13 June 2013 - 23:51
#386
Posted 13 June 2013 - 23:54
#387
Posted 13 June 2013 - 23:59
S ovim 765mm kaiš mi u zadnjim polutkama upada 2-3mm a napred imam već šajbnice ukupno 1mm i nemam više prostora za šajbnice...jasno je da nemam 1 brzinu i motor kilavi kao baba na startu...
#388
Posted 14 June 2013 - 00:20
#389
Posted 14 June 2013 - 00:47
#390
Posted 14 June 2013 - 10:01
#391
Posted 15 June 2013 - 15:23
Evo položaja Dayco kevlara 765x17.5mm, vidi se koliko upada pozadi a upadne još više kad dođe ventilvar i stisne kaiš napred...start je kesa s ovim kaišem!!!
uxjg.jpg 754.99K 17 downloads hw0b.jpg 726.09K 21 downloads
a evo i položaja Stage6 Bando kaiša 765x16.9mm
h3bz.jpg 680.89K 21 downloads 2xsk.jpg 636.54K 20 downloads
i posle vožnje stoji ovako, ravno sa zadnjim polutkama!!! Start se odmah popravio i maltene je pred dizanje točka...moram još doterati!!!
ke0y.jpg 903.75K 19 downloads
#392
Posted 15 June 2013 - 15:31
#393
Posted 15 June 2013 - 17:51
#394
Posted 21 June 2013 - 21:31
Boza, on 15 June 2013 - 17:51, said:
Propao je pokušaj sa Bando kaišem za Pežoa 765x16.9mm...em što je potrošen em je drugi ugao naleganja i prednje polutke ga uhvate u vuču tek na oko 3mm na variomatu...Da se vratim malo, kaiš stoji napred na bolcni i nazad u polutkama savršeno, ali pažljivim pregledom ustanovio sam da se na variomatu stvorio taj prsten pri dnu od 3mm što ukazuje da variomat uz proklizavanje kaiš uhvati tek posle 2-3 metra starta!!!! Otuda i loš start!
Kupio sam za probu jedan 770mmx16mm ali taj uopšte ne mogu da uhvatim napred...
Ostaje da se vratim na Dayco kevlar 765mmx17.2 (original 17.5mm) koji je nešto kraći nego što bi trebalo pa nazad u polutke upada 2-3mm ali šta je tu je...nema druge..
Takođe, probavao sam razne vrste igala za ovaj PWK i kad se još malo bolje upoznam prezentovaću sve što sam pohvatao...i dalje mi treba manja pilotka koju nemam, razmišljam dal se nečim može valjano zapušiti postojeća pa probušiti na meru?? Cvele, ti si lemio atomajzer koliko se sećam, koliko to čvrsto drži??
#395
Posted 21 June 2013 - 21:42
Quote
Sto se tice remena,gledaj samo da ima dobre uglove za mina variomat [ 30* ] i kako lezi napred na bolcni dok je duzina malo manje vazna...cak i ako je malo upao nazad u polutkama gubitak je manji nego los polozaj napred...
#396
Posted 21 June 2013 - 21:58
cvele, on 21 June 2013 - 21:42, said:
Sto se tice remena,gledaj samo da ima dobre uglove za mina variomat [ 30* ] i kako lezi napred na bolcni dok je duzina malo manje vazna...cak i ako je malo upao nazad u polutkama gubitak je manji nego los polozaj napred...
e super cvele...pašće onda jedan pokušaj lemljenja pilot dizne!! igle za razbušivanje imam..
Takvog sam i ja mišljenja što se tiče remena...bitnije je da ga dobijem napred pod konac, a sad nazad što će upasti par mm šta da mu radim...Ima još jedna kaiš na Kompco-u dimenzija koje bi mi sele kao dupe na nošu 770x16.9mm moram razmisliti i o tome...ne znam koji je ugao za njega, moram proveriti...Bleki?
#397
Posted 21 June 2013 - 22:23
http://www.kompp.co....en-770x169.html
Nisam siguran koliko je takav remen primeren tvom setupu HE bez kelvara nekako ne ide...
Ovaj bi ti lego...ima i dobar ugao -30* ... http://ebookbrowse.c...-pdf-d326121467
http://www.scooter-c...50+cc+till+1998
#398
Posted 22 June 2013 - 11:11
cvele, on 21 June 2013 - 22:23, said:
http://www.kompp.co....en-770x169.html
Nisam siguran koliko je takav remen primeren tvom setupu HE bez kelvara nekako ne ide...
Ovaj bi ti lego...ima i dobar ugao -30* ... http://ebookbrowse.c...-pdf-d326121467
http://www.scooter-c...50+cc+till+1998
odmah ti nakopaš sve, da taj je sa kompco-a...pa sad, nije kevlar al je bar Dayco koji važi za solidnu marku!!
A što se tiče Malossi-a vidim samo jedan koji bi mi legao 770x8x17mm ugao 30* (šifra 619591)
edit: evo ga
http://www.racing-pl...021b8b2db4ea8ae
#399
Posted 22 June 2013 - 12:28
Quote
#400
Posted 22 June 2013 - 18:12
kad budem kuci poslikat cu ti da vidis kako stoji
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users