#1
Posted 15 January 2011 - 21:52
Evo kako izgleda
Skinut (malo je mracno)
Malo svetlija slika
Potrebna vam je brusilica i stavite plocu sa cicak trakom
Zatim da imate smirglu za cicak traku jednostavno se samo stavi i sama se zalepi ne spada ona izgleda ovako
Sto finije bar 320 pa navise.Ja sam nasao 320 i 400 gradaciju a cena je 27 din po komadu.Za jedan auspuh vam je potrebno oko 5 komada jer ipak se brusilica vrti na 11000 obrtaja pa se brzo trosi
.
I samo je stavite
Najveci problem cine varovi jer oni najbrze istrose smirglu ako imate vremena pa mozete i OPREZNO skinuti brusilicom var ali samo malo.
Ja sam odradio ugrubo i posle 20 minuta rada izgleda ovako
+ kada zavrsite sa brusenjem imate antikorozin
kojim mozete da premazete ceo auspuh i njegova funkcija je da skine rdju sa metalne povrsine i ostavlja beli trag koji je zastita protiv rdje (naravno nemojte mazati ako cete da ga polirate da ostane srebrn) ja farbam u crnu boju i ovo mi je super.Uputsvo imate na boci.(Moze i bez njega jer ima zastite i u spreju)
I posle toga farbanje sprejem za visoke temparature,imate jeftin kenda kolor oko 400-500 din trpi do 600 stepeni.
Tek naprskan nije se ni osusio - potrebno je oko 1h(ja sam ga ostavio do jutra)
Najbolje je da ga okacite i sa nekih 20-30 cm prskate sa svih strana ravnomerno i ostavite ga da visi da spadne visak farbe jer se cedipo neka kap.Ja sam radio u 2 sloja mislim da je mnogo 3.Izmedju prvog i drugog prskanja napravite pauzu od 30-40 min
Evo ga namontiran na skuteru
Savet ofarbajte i srafove dosta znaci za izgled,ja sam ofarbao i nosac.Lulicu nisam dirao mislim da bi bilo ruznije i kraj lulice sam ostavio kakav jeste jer je na kraju niklovan.Uglavnom sta sam hteo to sam uradio ispao je bas onako kako sam ocekivao.
Ovo je ako zelite da ga farbate u boju,a ako zelite da ga prespricate bezbojnim onda mozete sa brusilicom da brze skinete rdju ako je ima i treba vam brus papira,zivaca i vremena i udri sirovom snagom.
Nadam se da ce tema nekome koristiti.
#2
Posted 16 January 2011 - 08:00
#3
Posted 21 January 2011 - 20:53
Moje iskustvo sa trekom pocinje sa upotrebom iz kutije i bez pečenja, te voznja u svim vremenskim uslovima, Na kraju je zardjao te je poliran i lakiran bezbojnim termotpornim lakom , ali opet bez pečenja. Predlaze se da radi jedno 20 min u mestu, na leru, pa da se ohladu i da se ponovi ciklus, ili pre farbanja ga zagrejati u rerni pećnice na 100-160 stepeni, pa ofarbati toplog, pa opet osušiti i pećnici na 160 stepeni. Ko preživi ženu ovim načinom, dugo će se navozati, Icatenej je živi primer, mada se trgne po malo kad se spomene farbanje spuha
#4
Posted 21 January 2011 - 21:36
#5
Posted 21 January 2011 - 21:44
#6
Posted 22 January 2011 - 11:08
#7
Posted 06 May 2011 - 08:58
#8
Posted 06 May 2011 - 19:26
#9
Posted 28 March 2014 - 16:35
Sad da to nisu već u tvornici napravili, ne vjerujem.
#10
Posted 28 March 2014 - 16:39
#11
Posted 28 March 2014 - 16:41
#13
Posted 28 March 2014 - 16:50
#14
Posted 28 March 2014 - 16:54
#15
Posted 28 March 2014 - 16:57
#16
Posted 28 March 2014 - 17:02
Ali moram da dodam jedno zapažanje: Originalni aprilijin auspuh je farban nekom sivom bojom, kad sam ga skinuo posle x puta pun gas na malo duže relacije, boja je ista kao da je sad izašao iz fabrike, nigde ni traga nagorevanju, od početka kod cilindra pa do kraja. Zanimljivo, kakva je to boja? A možda su te auspuhe u fabrici zapekli...
#17
Posted 28 March 2014 - 17:11
#18
Posted 28 March 2014 - 17:18
#19
Posted 28 March 2014 - 17:35
#20
Posted 28 March 2014 - 17:37
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users