

#341
Posted 22 May 2013 - 02:35
#342
Posted 22 May 2013 - 03:07
#343
Posted 22 May 2013 - 08:39
#344
Posted 22 May 2013 - 09:53
što se tiče napajanja goriva, najbolje bi ti radio 19 neki iz city klase, eno Sima prodaje naraku 19 kopija dell-a, onaj sa Cveletovog testa, a te pare možeš da dobiješ ako poprodaješ te silne 12-ke i 16-ke što lageruješ...
#345
Posted 22 May 2013 - 11:55

More turaj u oglase sve sto imas na zalihama pa kupi jedan "posten" ...

#346
Posted 22 May 2013 - 20:37

Dobro,zaboravio sam 2 karba a ove 12ske ne mogu da prodam jer sam ih dobio da koristim,samo ne znam na cemu
Nema sanse da skupim 70e za karb,sto je mnogo mnogo je,toliko ni kit nisam platio

Ma Cvele ja imam strasne ideje,video sam od Ckalje

Ajde videcu da nastelujem taj 17,5,na mikuniju 16 mi je dizna 80,koju da stavim u delorta sa istim airboxom
Za koji spektar gasa je odgovaran atomizer a za koji pilotka?
#347
Posted 22 May 2013 - 21:17
#349
Posted 22 May 2013 - 21:42
#351
Posted 23 May 2013 - 00:56
bojan681, on 22 May 2013 - 21:17, said:
Imao sam problem DO polovine gasa,na startu trokira dosta pa i kad krenem prdi do nekih 30-40kmh,mada msm da je tad bila dizna 88,stavicu 80 pa cemo da vidimo
Nemam para za 19-ku,stelovacu za dell 17,5
Stefane meni je sa next-r-om radio ok sa diznom 85 a Nardo sa diznom 80 msm da nema pravila
Ma sve je na nemackom a ni brojke se ne vide pa jos i ac minareli
#352
Posted 23 May 2013 - 10:08
#353
Posted 23 May 2013 - 10:58
DR evo - minareli AC, pa sad malo više jer je tvoj LC recimo 500 rpm-a i /ili 1KS više
Auspusi
žuta - Tecnigas silent pro
plava - Metrakit SP
crvena - Top Performance Nardo
Karburator
Dellorto 17,5

#354
Posted 23 May 2013 - 20:53
#355
Posted 23 May 2013 - 21:00
#356
Posted 23 May 2013 - 21:14
#357
Posted 23 May 2013 - 21:18
A po diagramu krece u rezonancu polako na 7700/8000 rpm,dakle kvacilo opusteno moze da krece sa 7000 rpm.
Edited by Alexandar :D, 23 May 2013 - 21:19.
#358
Posted 23 May 2013 - 22:47
sad da li je to 1000 obrtaja ovamo ili onamo, može da slaže i merenje obrtomerom, a i ovi grafikoni pokazuju obrtaje koje je izmerio računar koji meri i snagu.. tako da ako usvojiš da je to kod tebe centar 1000 obrtaja više onda je tako, i vidiš krivu pa dodaj tu 1000-ku na sve što je gore... može biti da sam i ja omašio jednu letvicu pa da kreće od recimo 6000 a ne od 5000...
jedno je sigurno... ne dobija tek snagu na 10600, jer cilindar nije sa kanalima tog tipa, i tebi se samo čini jer se motor više dere, već nasuprot tome.,.. kada bi setovao rolnice da se vrti na tim obrtajima, i merio štopericom recimo nekih 100m, jasno bi bilo da je ubrzanje gore slabije...
ja mislim da si sada u najboljim obrtajima ako si ispeglao ove veće skutere i motore... ili si možda samo nijansu levo ili desno, ali nijansu... ovo ostalo je sve truba... probaj pa ćeš videti..
#359
Posted 24 May 2013 - 00:21
Za start si u pravu ali kad je gradska voznja u pitanju,ja u grad ne ulazim uopste,samo ga gazim po magistrali bez stajanja tako da start ne igra ulogu u potrosnji
Vrlo je moguce da si omasio za jednu crticu,logicnije je da si krenuo sa 600
Moracu da probam jos jednom preko tih obrtaja da ga poteram pa cu da izmerim ubrzanje do 100kmh i uporedim
Ja mislim da sam ih ubo-o,videcemo sta ce stel da pokaze,sutra stavljam dell 17,5 a pre toga lakse rolnice,sad su 3,70g a kad izvadim jednu iglicu bice 3,35g
Evo kako ide tezina po iglici
1 iglica 3,35g
2 iglice 3,70g
3 iglice3,84g
4 iglice 4,23g
5 iglica 4,50g
6 iglica 4,73g
7 iglica 5g ...
#360
Posted 24 May 2013 - 00:39
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users