

#161
Posted 24 April 2013 - 23:51
#162
Posted 25 April 2013 - 00:00
#164
Posted 29 April 2013 - 14:46
#165
Posted 29 April 2013 - 16:50
Kupi 2 nove, prema preporuci proizvodjaca, 1 NGK i 1 Champion ili Denso.
#166
Posted 29 April 2013 - 23:37
Quote
#167
Posted 30 April 2013 - 00:42
ja sam već malo dosadan, ali ti pričam iz iskustva, malo veći majstori su zalomili k***c na tom karbu... i uvek je truba.. bar 4 puta u sezoni mi dođe skut na doterivanje i štelovanje.. a uvek jede preko 5 nikad nije normalan....
@cvele,, prejaka pilotka, prekaj atomizer, preoštra igla... jer treba još nešto da ti reknem... imam ga ne crvenom keeway-u , setićeš se...
#168
Posted 30 April 2013 - 23:41

prirubnicu sam zapusio produzetkom za gedoru, jbg nema se puno alata pa sam se snalazio kako sam umeo. bilo mi samo bitno da nadjem gde vuce fals. izduv na cilindru sam poklopio gumom i metalnom plocicom i to je fino radilo posao. posto nigde nisam mogao da pronadjem stari aparat za pritisak morao sam nesto da izmislim, sreca pa pumpa za tockove ima neki plasticni dodatak koji je slicnog precnika ko sisica za vakum na prirubnici. napumpao na 4 bara i isproveravao sva moguca mesta i nista.. nema falsa.. iskuliracu jos dan dva pa cu da smislim sta mi je ciniti.
#169
Posted 01 May 2013 - 00:07
#170
Posted 01 May 2013 - 01:23
#171
Posted 13 May 2013 - 19:23

#172
Posted 13 May 2013 - 20:39

#173
Posted 13 May 2013 - 21:08
a mozda i preko...uzmi igle za sivenje i subler pa izmeri bar okvirno dimenzije rupa na diznama...
#174
Posted 13 May 2013 - 21:12
a ovo sto puca tj prekida, sta mislis sta je to?
#175
Posted 13 May 2013 - 21:13
#176
Posted 13 May 2013 - 21:16
#177
Posted 13 May 2013 - 21:37
@zoran_28: pratim tvoju temu, nadam se da ces na kraju imati onaj osmeh o kome svi pricaju kad squt povuce kako treba

#178
Posted 13 May 2013 - 21:52
#179
Posted 13 May 2013 - 21:55
#180
Posted 13 May 2013 - 23:23
vrednosti se ne poklapaju da dell M5 diznama, to je manje više ne važno zavisi koji se princip kod proizvođača uzima u obzir, ... međutim prekontrolisao sam dizne 105, 108, 110 , 112 i 114.. i došao do zaključka da su 110 i 114 iste, a da je 112 malo manja..
sad ja sam dobio pakovanje sa pocepanom nalepnicom, i posumnjao da je neko te dizne vratio u mtbk natrag.. a da je pritom malo razbušivao kako mu odgovara..
ja koristim te naraku dizne M4 na GY6 i Kymco 2T motorima, i odlične su... sad da li je ovo loša serija ili je neko kopao već po njima ne znam, nalepnica je bila pocepana ....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users