Jump to content


vivacity



  • This topic is locked This topic is locked
228 replies to this topic

#1 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 30 January 2013 - 16:54

da krenem od pocetka viva stgla kod mene 2009, nije imala nista od tuninga.. osim vezica na plastikama :)

Posted Image

ja montirao, trek, motoforce vario, novo kvacilo, malossi bele opruge kvacila i malossi bela centralna.. tako "sredjen" je isao oko 95 po njegovom satu, ja bio zadovoljan..
onda je malo palo i vizuelno sredjivanje

Posted Image

Posted Image

nemam sliku kad sam ga i pastom sredio, ali fino je izgledao
onda su na red dosli molerski radovi :)

Posted Image

Posted Image

Posted Image

i na zalost nemam sliku kad sam ga sklopio i malo upristojio..
posto sam u medjuvremenu kupio i neki motor vivu sam prodao drugaru jer je kukao kako mu treba skuter, medjutim nije se puno zadrzala kod njega. posle mesec dana njemu su probali da ukradu motor, razvalili plastiku oko bravice, pocupali zice, al nisu uspeli da ga upale ni otkljucaju. jedino su uspeli da sjebu CDI. on se smorio i pitao jer ocu da ga kupim nazaad, a posto mi je ga je ponudio za cenu manju nego sto su svi delovi na vivi vrlo rado sam ja uzeo nazad :)
samo sto on bas nije vodio racuna o skuteru, krajnja mu se smanjila na 80, ni jednom ga nije oprao itd

Posted Image


Posted Image

obzirom da sam imao i drugi motor nisam se puno ni posvetio vivi, samo sam je malo upristojio. za predhone dve god ok kako je opet kod mene nisam je vozio ni 5 puta, burazer od devojke je vozio 10ak puta od toga dva puta pao, sreca bez posledica po njega a viva prosla samo sa laksim ogrebotinama. i sad dosla ova zima i meni dosadno pa reko aj malo da se igram oko vive, u planu je kit motoforce alu racing 70, arreche 19, kocnice, i jos po neke sitnice.. plasatike nesto i nemam volje da sredjujem posto planiram da ga spremim za stunt tako da ce sad i meni padati.. tolko za sad, udate kad stignu delovi :ziveli:

#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 January 2013 - 17:41

Doteraćeš ti njega ne sumnjam, jer vidim da voliš da radiš pedantno...Šteta za vivu da je zapuštena...
Što se tiče kita dobar izbor samo taj arreche karburator zaobiđi ako možeš...bolje uzmi neki dellorto, mikuni ili pwk, lakše ih je naštelovati i ima više propratnih delova za njih...
S obzirom da planiraš stunt neću ti predlagati neki rezonantan auspuh iz više klase jer tebi i treba da počupa odozdola tj od 4000rpm a tu će ti Trek dobro raditi posao...

pogledaj temu od Radeta kako je doterao Vivu do savršenstva i na kraju rasprodao, sram ga bilo...

#3 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 30 January 2013 - 18:31

kit stize za mesec dana a arreche mozda i danas, znam da su dizne malo skuplje al nadam se da cu uspeti da ga ustelujem. planiram da ostavim serijski airbox sa malossi crvenim filterom, tako da ce stelovanje biti lakse nego sa nekim protocnijim filterom. trek za sada ostaje a posto on ne trazi neke previsoke obrtaje nadam se da ce arreche uspeti da isporuci dovoljno goriva da klip ne zalepi. trek ji inace skroz zardjao, imam neku ideju kako da ga sredim pa cu videti dal sam zadovoljan ako ne sreca pa nije skup :)
Radetovu temu sam pratio i listao vise puta, izbledele stranice od listanja :) ne brinem ja za njega, skalpace on nesto novo 100% previse je pedantan i posvecen bio da se tako lako izleci od ovog virusa :) i ti si video da nije lako izleciti se.. ja u garazi imam i sv650, dovoljno i ubrzanje i krajnja a opet se zaludjujem oko skutera :ziveli:

Edited by sima, 30 January 2013 - 18:32.


#4 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 30 January 2013 - 19:44

SV650 1st gen bese ?

#5 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 30 January 2013 - 19:52

yap :)

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 January 2013 - 12:41

pa vidi nije poenta da sad namestiš da bude dovoljno goriva da ne zalepi, već znaš i sam da karburator isporuči pravilan odnos smešanog goriva i vazduha na svim otklonima ručice gasa... inače kod tog arreche karburatora je baš problem jer je preagresivan, to su karburatori sa oštim iglama, jakim pilotkama i atomizerima., i oni su uglavnom projektovani da rade sa cilindrima koji su veći potrošači, a i za neki mid race ili slično gde se koriste visoko propusni filteri...

naša iskustva, pričam u ime većine članova foruma je da se arreche teško šteluje... sad bez obzira šta trgovci savetuju, znaš da je najbolje ono što ima na polici, mi te savetujemo drugačije., dakle ako ćeš ostajati na karburatorima... 16- 17,5, onda ovde piju vodu mikuni 16, ili teikin, a za 17,5 dellorto PHVA, dok ako će prelaziti na 19-21 onda lepo rade posao dellorto 19 phbg, ili 21 phbg, mada i tu imaš dve vrste oni racing su sa jačim iglama, atomizerima i kosinama na klipiću.. itd... pojavljuje se u svim tim pričama negde i keihin, naravno u kopija izvedbama, od kojih je najpriostupačniji onaj u stage6 pakovanju, mada sve to pakuje i kopira i motoforce... kao što i dellorto kopiraju TNT, YSN, BGM itd...

dakle bitno je da imaš igle, dizne i pilot dizne pristupačne...

ps. i da se nadovežem motoforce alu racing je malo agresivniji kit, nije baš za trek auspuh, njegova ciljna isporuka je 10000-12000 obrtaja, a tebi treba jedno 4000 manje

#7 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 31 January 2013 - 14:52

razumem sta hoces da mi kazes ali problem je sto sam ja jos pre 2 nedelje na starom forumu digao topic iz mrtvih i vidim niko od starih clanova se ne oglasava i onda mi naidje arreche 19 povoljno i posle nadjem MF racing 70 povoljno. posle mi se javi rade i saznam za novi forum. sad arreche mi je vec stigao a kit stize do kraja mesaca, tako da kad sve stigne probacu da ustelujem, ako ne uspem stavljam sve u oglase uzmem trophy i dellorto 17 pa lagano.
u svakom slucaju drgao mi je da sam vas pronasao i hvala za savete :)

#8 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 31 January 2013 - 22:27

i danas nastavljeni radovi, 2 sata i jednu bocicu digrisera sam izgubio na pranje i odmascivanje.
krenem onda da skinem stari karb i prirubnicu i eto vec prvog problema, na prirubnici tri srafa normalna i cetvrti u obliku kupe. 30 min sam izgubio na testerisanje tog srafa :/

Posted Image

sad mi treba pomoc oko karba, ja sam to ovako ispovezivao. crebo br 1 ide iza na prikljucak za gorivo iza, crevo br 2 ide na prikljucak na prirubnici ( tako je bilo i ranije povezano ), crevo br 3 (ulje) da li ide na prikljucak 4 ili 5?

Posted Image

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 January 2013 - 22:41

ulje ide na 5, a na broj 4 može da ide vakum, za tipove koji su i ranije imali vakum sa karba, međutim pošto viva to ima na prir, onda 4 zapušavaš

#10 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 31 January 2013 - 22:51

i ja sam mislio da ide na br 5 al me prethodni vlasnik ubedjivao da ide na 4 a 5 ostaje zatvoren, al bolje da proverim sa vama. tnx na brzom odgovoru :)
planirao sam da ostavim fabricki airbox ali od toga nema nista posto ne moze da stane od amortizera. posto ce morati neki otvoreniji filter sta predlazete sa kojom diznom da zapocnem stelovanje a i razradu? karb je stigao sa diznom 90.

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 January 2013 - 22:57

kreni sa njom, to je inače ogromna količina goriva... ovaj karb sam ja na mf racing cilindru sa otvorenim airbox om završavao sa 75-80 diznama, inače se fabrički isporučuje sa 65 i 90 diznama...

#12 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 31 January 2013 - 23:12

ja mislio da razradu krenem sa diznom 90 ali na airbox-u, a posto moram otvoren filter mislio sam da ce mi trebati vece dizne. onda cu kupiti dizne 75, 80 i 85 pa cu videti sta najvise odgovara. samo jos kit da docekam, sreca pa na vivi ida dosta toga da se sredjuje pa cu imati sa cime da se zanimam :)

edit: jos jedno pitanje u vezi karba, sa zadnje strane pored prikljucka za gorivo ima neka rupica sa navojima al nema nikakvog srafa. da li to tako treba ili tu nesto fali?

Posted Image

Edited by sima, 01 February 2013 - 00:04.


#13 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 01 February 2013 - 13:42

jos jedno pitanje, ne puni akumulator. kad ga upalim na kurblu on ima struje, rade svetla i sve sto je na struju samo ne puni akumulator, jel to znaci da je regler odradio svoje?

#14 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 February 2013 - 13:56

na to mestu u karbu ne ide ništa...
Čim ne puni akumulator mora biti da je do reglera...

#15 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 01 February 2013 - 14:38

Stane i airbox, ali uz dosta muke..
Posted Image
Mozes staviti ulje i na 4 gore, ali posto je crevo od ulja tanko neces ga moci staviti na taj debeli pipak pa je onda bolje staviti na 5.

#16 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 01 February 2013 - 17:42

sad razmisljam ima li smisla kupovati novi regler i akumulator, da li ovaj anlaser ima snage da pokrene 70 kit? jer ako moram da palim na krublu sta ce mi onda novi regler i akumulator?

#17 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 February 2013 - 20:37

moze sigurno taj anlaser...

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 February 2013 - 20:46

jesi li merio sa nekim instrumentom, da li protiče struja u smeru ka akumulatoru ili sa voltmetrom, da li se malo poveča napona na klemnama kada daš gas... odakle ti konstatacija da ne puni...

na ovim karburatorima je predviđeno mesto za šraf za podešavanje sa obe strane, samo ga ubacuju na mesto za koji tip motora se prodaje, recimo nije ista pristupačnost na minareli i na piaggio agregatima, a odlivak samog karburatora je identičan.. pa onda jednostavno ne otvore rupu za tip za koji nije karburator deklarisan... tako da neide ništa, ako je šraf sa suprotne strane...

#19 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 February 2013 - 20:52

skini akumulator i na klemne stavi voltmetar trebao bi da pokazuje oko 14V kolko se secam..... Takodje mozes proveriti dal struja stize do reglera i gde je kvar..

#20 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 01 February 2013 - 21:17

View Postbojan681, on 01 February 2013 - 20:52, said:

skini akumulator i na klemne stavi voltmetar trebao bi da pokazuje oko 14V kolko se secam..... Takodje mozes proveriti dal struja stize do reglera i gde je kvar..
Odakle tebi 14V?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users