Jump to content


Kako promeniti ulje u kočionom sistemu

opis..

50 replies to this topic

#41 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 26 January 2015 - 03:14

Ako je flasica bila korektno zatvorena nema potrebe da kupujes novu, naspi to koje imas. A u svim manualima o odrzavanju koje sam do sada procitao je pisalo da se kociono ulje menja na 2 godine, zajedno sa rashladnom tecnoscu.

#42 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 January 2015 - 09:53

Jedna mala tajna, ako su zapekli srafovi pomaze mnogo grejanje. Video sam na internetu ko nema map ili butan gas koristi peglu. Meni je prokliznuo jedan sraf i onda sam drugi krenuo da grejem i bez problema ga odvrnuo. Posle sam poceo da grejem taj koji je vec proklizno i njega vrlo brzo odvrnuo.. Ko koristi map gas ne treba previse grejati da ne skine farbu.

#43 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 26 January 2015 - 16:42

View PostLauda, on 26 January 2015 - 01:55, said:

Kad se vec pokrenula ova diskusija da postavim jedno pitanje...Imam od prosle sezone, od kako sam mijenjao kociono ulje, vise od pola flase Motul DOT4 ulja pa me interesuje da li to ulje mogu da iskoristim i za ovu sezonu? Znam da kociono ulje brzo vuce vlagu na sebe i da napomenem da je flasa bila otvorena samo dok se mijenjalo ulje, posle sam je ostavio na policu uredno.
Nebih ti preporučio da je stavljaš.
Mi smo jednom stavljali načetu tekućinu koja je stajala na polici pola godine, godinu dana propisno zatvorena, i nikako da odzračimo,tj. da stvrdne kočnica.
Na kraju stavili novu zapakiranu tekućinu i u tren oka se stvrdnula kočnica.

#44 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 27 January 2015 - 02:53

Ja sam pisao iz svog iskustva tokom godina. Nikada nisam imao problem sa zamenom kocionog ulja, a kupim flasicu od 0,5L ili 1L i koristim je dok je ne potrosim. Samo je nakon zamene zatvorim i odlozim na policu.

#45 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 03 November 2020 - 20:42

Ja sam naučio na teži način kako se to radi. Naravno bio prvi put menjao i kreten ispustim svu tečnost i sistema. Onda tek pogledam neki tutorial, naspem drugu tečnost i onda nekoliko dana, i više, tihe bolne patnje... Naravno negde je ostao vazduh i nije htelo da se odzrači ma koju metodu koristio, a seo sam i prostudirao problematiku koja stoji iza toga. Jednostavno negde zapne čep i nema pritiska.

Na kraju potpisujem metodu koja 100 % radi bar za mene: Redovno se napuni sistem odgore, pumpajući i sve to, i onda sa špricem na kojem stavim mali komadić creva, izvlačim vazduh odnazad na sisicu. Znači par puta napumpam kočnicu pa je zadržim, i dok držim odvrne se sisica vrlo malo i izvlači tim špricom vazduh napolje. Kad nategneš špric do kraja, zatvori se sisica i pustiš kočnicu pa ponovo pumpaš i zadržiš, otvoriš, vazduh izvučeš.. i tako sve u krug.. Bitno je dolivati tečnost po malo svaki put u posudu da ne ostane bez nje i ne povuče vazduh jer se onda naravno sve mora ispočetka.

#46 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 03 November 2020 - 21:18

Ako vec imate muku sa vazduhom u sistemu, najednostavnije je stisnuti kocnicu vezati rucicu kanapom da ostane u tom polozaju i ostaviti na par sati ili preko noci. Vazduh izadje sam u posudu kao laksi.

#47 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 03 November 2020 - 21:37

Nije htelo ni to da pomogne iako sam bio prilično siguran da će da upali. Nije pomoglo ni skidanje klešta, pa celog sistema (radilo se o zadnjoj kočnici) i stavljanje da visi u uspravan položaj uz lagano lupkanje od dole na gore da vazduh izadje u posudu koja je bila najviša tačka, jednostavno ko nije doživeo neće verovati koliko uporan problem ume da bude. Da tada nisam na silu izvukao vazduh kočnica nikad ne bi otvrdnula.

#48 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 November 2020 - 23:17

Ja kao pomoc koristim nepovratni ventil na crevu koji ide na sisicu kocionih klesta.
Na taj nacin pumpanjem kocnice i otpustanjem sisice ne vraca se mala kolicina kocione tekucine nazad - vrlo lako se ozraci sistem.

Bas sam pre par meseci menjao kompletan kocioni cilindar. Napunio i ozracio sistem za 10 min.

#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 04 November 2020 - 07:30

Kako to sve radiš sa dve ruke, tamo gore napumpaš pa držiš, dole odvrneš i pri tom sa špricem praviš vakum dok gore držiš ?

#50 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 04 November 2020 - 09:45

Nije problem. Sednem na stolcicu, napumpam kocnicu - stanem nogom na nju. Okasti kljuc na sisicu, spric sa crevom isto i lagano odvrnem i izvlacim. Za 15-ak minuta je gotova rabota. E sad verovatno mislis za prednju, bice pozeljna pomoc zene, dece, prijatelja ili neke gumene elasticne trake.

#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 November 2020 - 07:39

Da da na skuterima su obe gore na volanu





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users