#81
Posted 14 November 2013 - 20:43
#82
Posted 15 November 2013 - 11:57
#83
Posted 15 November 2013 - 13:32
#84
Posted 15 November 2013 - 14:43
#85
Posted 16 November 2013 - 11:56
I sada je lakse kupiti ( ali , istovremeno i teze zbog ekonomskog trenutka u kome se nalazimo) ...zbog toga sto se kupi gotov proizvod koji je proracunat i testiran u belosvetskim firmama gde sede debelo placeni inzenjeri ciji je jedini zadatak da smisle suplju cev koja ce nasim masinama dati najbolje perfomanse i uvaliti nam ih za 100, 200, 300 pa i vise evra...istovremeno , hvala pojedinim firmama i pojedincima koji su na nekim sajtovima objavili rezultate testova poznatih auspuha na savremenim test - masinama da znamo sta od kojeg mozemo da ocekujemo ...i dalje mislim da toplu vodu ne treba izmisljati , markiranih auspuha ima jako puno i svako ce naci nesto za sebe gde ce se uklopiti i po set- upu i po ceni ...e, sad jedino kako doci do toga , najbolje je kupiti , tu se svi slazemo , ali jako je primamljiva opcija KOPIRATI , gde ce se za mnooooogo manje pare dobiti slicno , ili cak isto ...
Pri tome ( kopiranju ) problemi su mnogobrojni , od nalazenja tacnih mera , izbora materijala , posedovanja alata znanja i vestine da se to uradi , ali ako to uspe , ne vidim razloga zasto to ne bi radilo isti posao kao i njihov fabricki ...izrada auspuha je veliki izazov, iako izgleda jednostavno ...
#86
Posted 16 November 2013 - 16:26
jasno je da bi najbolje bilo raditi od prstenova, tipa zx ili c16 city, odnosno roost, ali tu već ima toliko varova da treba biti profesionalac
#87
Posted 16 November 2013 - 18:06
#88
Posted 16 November 2013 - 22:12
#89
Posted 16 November 2013 - 23:28
Ne vredi praviti kalupe od drveta jer se konusi mogu lepo saviti i obicnim cevima/sipkama raznih precnika. Pored toga, i dalje nije resen problem zakrivljene konusne grane za koju ne mozes napraviti kalup od drveta.
Posto je presa s kalupima tesko dostupna, preostaju 3 medote; hydroforming, zavarivanje prstenova i usecanje pravog difuzora (cime se i povecava ugao jer se smanjuje duzina) pa vi birajte sta je vama najpovoljnije.
#90
Posted 16 November 2013 - 23:54
Nesa BG, on 16 November 2013 - 22:12, said:
#91
Posted 17 November 2013 - 12:44
Znaci ti bi to drvo nekako trebao da izrezbaris da dobijes udubljenje tj. negativni kalup i jos jedan pozitivni kojim ces da pritisnes lim, jesam li dobro razumeo?
#92
Posted 17 November 2013 - 17:02
#93
Posted 17 November 2013 - 21:28
A, ti Neso ako to tvoje uspe , prijavljujem se , napravi kalkulaciju ,. bice nas jos...
#94
Posted 17 November 2013 - 23:23
#95
Posted 18 November 2013 - 00:42
dakle ako je Fi25 a spoljna 28 onda je lim 1,5mm.. sad da li je tako i dalje prema difuzorima ne znam, ali predpostavimo da jeste
#96
Posted 18 November 2013 - 01:06
#97
Posted 18 November 2013 - 01:08
#98
Posted 18 November 2013 - 01:43
@mrgood, nadji bilo koji aftermarket auspuh za tomos, svi su 25,5mm a polovni su 2-3e.
#99
Posted 18 November 2013 - 12:04
Piaggio u kanalu ima 3,9 cm
Minareli u kanalu ima 3,7 cm
#100
Posted 18 November 2013 - 17:56
Синоћ сам почео да цртам на папиру Stage6 Pro и папир се лако сече и савија у правилан круг.
Како се сече лим да биде лепа ивица, и како после савити ручно?
Ако је неко вољан да подели искуство...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users