

#1
Posted 10 March 2013 - 13:02
kad je stigao kod mene nije mogao više od 40 kmh...
skinuo sam mu prsten sa variomata
i promenio rolnice...
ali opet isti vrag.. nece da ide vise od 40...
na auspuhu ima nekakva krivina..
cuo sam da je i to blokada..
pomagajte... šta da mu radim ???
#2
Posted 10 March 2013 - 13:05
#3
Posted 10 March 2013 - 13:07
#4
Posted 10 March 2013 - 13:13
#5
Posted 10 March 2013 - 13:15
#6
Posted 10 March 2013 - 13:20

oke... samo moram nosač preradit malo..
#7
Posted 10 March 2013 - 13:32
Branislav?, on 10 March 2013 - 13:20, said:

oke... samo moram nosač preradit malo..

#8
Posted 10 March 2013 - 17:20
skinem vario .. i tamo gdje rolnice budu, vidi se da je pojeden onaj stub uz koji se gumice penju...
i tu zapinje i nece da izlazi..
pa sam ga malo zbrusio



sad ga dize do kraja.. ide 60

zasad odlicno.. moram samo uzeti novi vario
pa trazim preporuku za to

#9
Posted 10 March 2013 - 17:48
#10
Posted 10 March 2013 - 17:51
#11
Posted 10 March 2013 - 18:23
#12
Posted 10 March 2013 - 22:49
#13
Posted 10 March 2013 - 23:57
vidjeću.. još neznam ništa D:
i da vas pitam, da li bude blokada na karburatoru, tamo na onoj prirubnici koja ide u cilindar... drze je 4 inbus srafa ?
#14
Posted 11 March 2013 - 00:19
#15
Posted 11 March 2013 - 00:20
Branislav?, on 10 March 2013 - 23:57, said:
vidjeću.. još neznam ništa D:
i da vas pitam, da li bude blokada na karburatoru, tamo na onoj prirubnici koja ide u cilindar... drze je 4 inbus srafa ?
#16
Posted 11 March 2013 - 01:36
nije gumena cev, nego je metalna zato nemoj pricati nista..
a Gdine zoksi, nemoj odma galamit haha ja samo pitao da li ima ili nema
#17
Posted 11 March 2013 - 01:39
Branislav?, on 11 March 2013 - 01:36, said:
nije gumena cev, nego je metalna zato nemoj pricati nista..
a Gdine zoksi, nemoj odma galamit haha ja samo pitao da li ima ili nema
Edited by Mikac93, 11 March 2013 - 01:43.
#18
Posted 11 March 2013 - 02:07
zaista dosta stvari piše u faq, samo se ne snalazi baš svako...
elem , tu dugačku metalnu prirubnicu imaju samo hurricane i falcon odnosno phantom, jer njima ne može karburator sa prednje strane da se montira zbog rama, a kada je sa prednje strane onda ide ta gumena, kao i kod minareli mašina, pa je otuda mikac permutovao,...
sad ta dugačka metalna nije baš najbolje rešenje, ako planiraš da ideš ka većim obrtajima počinje da smeta, jer svojom dužinom pomera rezonancu usisnog sistema dosta nisko, ali dok voziš serijalu, ili recimo zx-a, neće ti trebati ništa posebno bolje, a opet ako te bude zanimalo kako su ljudi to odradili , pogledaj cvele-tovu temu, ima kod njega kako je pravio metalnu kratku prirubnicu..
ajd opušteno... i nemoj da se prozivate...
ps. hoćeš da ti skinem taj znak pitanja iza imena ili si to baš tako hteo ?
#19
Posted 11 March 2013 - 11:53
Pricasmo ja i Cvele o tome pre neki dan.Mina orginal ima usisnu lulicu 14mm i mozes da ga trujes diznom do 68 bez problema sto je dobro za rezonu ne mora da se busi airbox vec se bucne samo protocniji sundjer(malosijev crveni) i malo igranje iglom i srafom za vazduh.
A nas huri nece preko 62 po satu sta god da mu radis dok se ne promeni variomat.Onda treba onaj bando kais zameniti sa ateninim 795x16,6.Sa njim ubedljivo kopije minarelija rade najbolje.Mislim na serijalice dok je za kit 801x17 jer je na kitu dosta elasticniji u prenosu.Serijala huri je peglao sa next-r spuhom 6 gr rolnicama na multivaru kao besan.Naravno ono dizna 68,tvrdje oprugice kvacila, bela centralna i atena kais 795x16.6
Eto rekosmo sve coveku on samo treba da popakuje i da se vozi..E Cvele,da je imao nama kad smo radili da kaze dobitnu kombinaciju manje bi sad pili bensedina

Edit:cim mu se skine prsten sa variomata odmah ide u vise obrtaja i treba mu malo vise goriva pa ide dizna 60
Edited by Plamenni, 11 March 2013 - 12:00.
#20
Posted 11 March 2013 - 13:07



al je jedini i pravi lek -zameniti ga bilo kojim aftermarket...Naraku je tu najpovoljniji...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users