#181
Posted 29 August 2013 - 00:21
Dok motor stoji u garazi,cackam svaki dan po nesto oko njega..podmazao sam rucicu gasa,pa sad ide lakse,poskidao sam sve nalepnice sa plastika i polako smirglam vodenom smirglom...napredujem polako,ali sigurno
#182
Posted 01 September 2013 - 20:24
Da li bi neko mogao da mi kaze za sta sluzi ovaj sraf? Pretpostavljam da ima veze sa uljnom pumpom,ali cemu sluzi? da li se mozda tim srafom menja rezim rada pumpe za ulje?
I evo par slika glave,cilindra i klipa
Poslednja slika je mutna ali se jasno vidi da je karika polomljena i poprilicno deformisana...A cilindar je jos i dobro prosao,moglo je biti i mnogo mnogo gore..
#183
Posted 01 September 2013 - 21:17
#184
Posted 01 September 2013 - 21:55
#185
Posted 01 September 2013 - 22:00
Takodje mozes i da je maximalno popustis ukoliko nekad bude bio veci karb pa bude zahtevao duzi hod sajle zbog polozaja igle bla bla.Kapiras sta hocu reci
#186
Posted 02 September 2013 - 00:12
Alexandar , on 01 September 2013 - 22:00, said:
Takodje mozes i da je maximalno popustis ukoliko nekad bude bio veci karb pa bude zahtevao duzi hod sajle zbog polozaja igle bla bla.Kapiras sta hocu reci
Da,da..razumem..probao sam ja da zavrcem te matice u vise polozaja i primetio sam da sa tim skracujem ili produzavam hod sajle,ali nisam imao pojma koja je svrha tog skracivanja ili produzavanja i da li utice na rad pumpe...Hvala
#187
Posted 02 September 2013 - 02:06
dakle posle maksimuma pumpe, ako nastaviš sa dotezanjem, imaš limit na punom gasu glavne sajle, pa tako...
#188
Posted 02 September 2013 - 02:28
Edited by Marko Ledeni, 02 September 2013 - 02:28.
#189
Posted 02 September 2013 - 10:43
#190
Posted 02 September 2013 - 13:56
#191
Posted 08 September 2013 - 13:58
Plastike stigle sa lepljenja..gitovanje i smirglanje u vodi je vec pri kraju i ovih dana se nose na farbanje
#192
Posted 07 October 2013 - 20:13
Da li bi neko mogao da pomogne? Sta poruciti,prox ili meteor ili nekog treceg proizvodjaca? Neka iskustva sa ovim proizvodjacima ili bilo kakav savet bi mi dobro dosao!
#193
Posted 07 October 2013 - 21:09
#194
Posted 08 October 2013 - 01:00
inače bilo je u proaji i tajvanskih klipova, neki shikoku, identičan fabričkom
#195
Posted 08 October 2013 - 01:30
#196
Posted 08 October 2013 - 09:32
#197
Posted 08 October 2013 - 09:45
#198
Posted 09 October 2013 - 02:36
#199
Posted 29 October 2013 - 01:26
nesto se preracunavam ako naturpijam cilindar,ne gine mi stelovanje prenosa i karburatora. Isto tako i ako predjem na 70ccm..tako da me novcano izadje od prilike isto..
E sad hteo sam da pitam,da li bih mogao da spakujem neki kit 70ccm,a da ostanem na serijskom varijatoru,na serijskom kvacilu naravno uz stelovanje rolnica,oprugica i centralne opruge i uz stelovanje karburatora? Konkretno,mislio sam da stavim naraku kit 70ccm..
Sta mi je pametnije,da naturpijam serijski cilindar ili da predjem na 70? sta bi mi savetovali?
Da ne bude zabune,ne ocekujem neke ekstremne brzine i ekstremnu snagu..hteo bih samo da dobijem jaci i malo brzi gradski skuter..
#200
Posted 29 October 2013 - 01:50
Što se tiče 70cc tu snaga dolazi i na manjim obrtajima nastavljajući isporuku snage do kraja...
Na naturpijanom 50cc cilindru ti i dalje možeš da koristiš i serijski varijator i serijsko kvačilo, doduše valjalo bi ih zameniti kako bi setovanje bilo lakše i preciznije...
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users