Jump to content


Kymco Super 9 AC



223 replies to this topic

#181 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 August 2013 - 00:21

Svukao cilindar danas..pokidao je kariku i otkinuo parce cela klipa..Cilindar za divno cudo neostecen..imao sam toliko srece da se klip nasao iznad izduvnog kanala kada je zalomio kariku i tu i ostao..Mislim da ce cilindar moci da se razbusi na 40,5 ali ce to ipak utvrditi neko strucniji od mene..Dobro sam prosao :seronja:

Dok motor stoji u garazi,cackam svaki dan po nesto oko njega..podmazao sam rucicu gasa,pa sad ide lakse,poskidao sam sve nalepnice sa plastika i polako smirglam vodenom smirglom...napredujem polako,ali sigurno :seronja:

#182 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 01 September 2013 - 20:24

Nedelja,blag dan,al sam se ipak motao oko skutera malo...

Posted Image

Posted Image

Da li bi neko mogao da mi kaze za sta sluzi ovaj sraf? Pretpostavljam da ima veze sa uljnom pumpom,ali cemu sluzi? da li se mozda tim srafom menja rezim rada pumpe za ulje?

I evo par slika glave,cilindra i klipa

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Poslednja slika je mutna ali se jasno vidi da je karika polomljena i poprilicno deformisana...A cilindar je jos i dobro prosao,moglo je biti i mnogo mnogo gore..

#183 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 September 2013 - 21:17

u svakom slučaju ošte3ćen ti je cilindar tu ispod izduvnog kanala, ako možeš poslikaj to iz drugog ugla da bolje vidimo.. meni se čini da mora da se buši, ako tu ima kratera tu će da zapinje karika i kod novog klipa

#184 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 01 September 2013 - 21:55

Dobro je s.eban. Morace pod noz. Meni se cini bar 1-1,5mm u plus.

#185 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 01 September 2013 - 22:00

Onaj sraf kod uljne pumpe ti sluzi za skracivanje tj produzivanje duzine sajle.Dakle tu mozes da ustrojis sto bi se reklo motor na sajli odnosno da skratis sajlu sa srafom tako da ti pun gas recimo bude pola gasa itd.
Takodje mozes i da je maximalno popustis ukoliko nekad bude bio veci karb pa bude zahtevao duzi hod sajle zbog polozaja igle bla bla.Kapiras sta hocu reci :)

#186 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 02 September 2013 - 00:12

Busenje mu ne gine,bas se oseti pod prstom ostecenje..samo molim boga da ne moram novi cilindar da uzimam :)

View PostAlexandar ':D', on 01 September 2013 - 22:00, said:

Onaj sraf kod uljne pumpe ti sluzi za skracivanje tj produzivanje duzine sajle.Dakle tu mozes da ustrojis sto bi se reklo motor na sajli odnosno da skratis sajlu sa srafom tako da ti pun gas recimo bude pola gasa itd.
Takodje mozes i da je maximalno popustis ukoliko nekad bude bio veci karb pa bude zahtevao duzi hod sajle zbog polozaja igle bla bla.Kapiras sta hocu reci

Da,da..razumem..probao sam ja da zavrcem te matice u vise polozaja i primetio sam da sa tim skracujem ili produzavam hod sajle,ali nisam imao pojma koja je svrha tog skracivanja ili produzavanja i da li utice na rad pumpe...Hvala :D

#187 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 September 2013 - 02:06

pa prvenstvena namena je da se podešava količina ulja koju pumpa baca, ali eto može i da se koristi za te svrhe kao što je aleksandar rekao...

dakle posle maksimuma pumpe, ako nastaviš sa dotezanjem, imaš limit na punom gasu glavne sajle, pa tako...

#188 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 02 September 2013 - 02:28

I kako da znam kad je pumpa za ulje dobro podesena? Jel bi to trebalo da gledam na svecici? Ili bi najpametnije bilo iskljuciti uljnu pumpu i da pravim mesavinu sam?

Edited by Marko Ledeni, 02 September 2013 - 02:28.


#189 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 September 2013 - 10:43

nema pouzdanog izvora, osim da meriš potrošnju na 1000km treba da potroši 1l ulja

#190 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 02 September 2013 - 13:56

Pa onda je to to...ne treba nista da diram,tako nesto sam i izmerio potrosnju ulja...mozda nije u kilometar tacno,ali je tu oko 1000km sa litrom ulja :)

#191 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 08 September 2013 - 13:58

Posted Image

Plastike stigle sa lepljenja..gitovanje i smirglanje u vodi je vec pri kraju i ovih dana se nose na farbanje :blink:

#192 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 07 October 2013 - 20:13

Narucio sam preko Pite sa racing planet-a lezajeve radilice i set dizni od 80-98..Sad bih trebao da nabavim klip,ali ne mogu da se odlucim za proizvodjaca..mislio sam da narucim prox iz motobike-a,ali ga nemaju na stanju. Za meteor nisam ni pitao posto i nemam neko pozitivno iskusto sa njim..

Da li bi neko mogao da pomogne? Sta poruciti,prox ili meteor ili nekog treceg proizvodjaca? Neka iskustva sa ovim proizvodjacima ili bilo kakav savet bi mi dobro dosao! :)

#193 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 October 2013 - 21:09

Meteor je postao los strasno,probaj PHIX,slican Prox-u,a nije preterano skup...

#194 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 October 2013 - 01:00

mađarski klipovi isto rade posao, mislim da se zovu "moped"

inače bilo je u proaji i tajvanskih klipova, neki shikoku, identičan fabričkom

#195 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 08 October 2013 - 01:30

Hvala vam...A kojim radnjama bih mogao da potrazim klipove tih proizvodjaca?

#196 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 October 2013 - 09:32

Pogledaj u motobiku, znam da je bilo raznih..

#197 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 October 2013 - 09:45

ide i to preko skuter mreže isto sa motobike-a, ali po pristupačnijim cenama

#198 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 09 October 2013 - 02:36

Hvala vam..videcu jos na sta ce pasti odluka..:D

#199 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 October 2013 - 01:26

Imam nesto para u steku,nabavka delova je u toku pa sam puno razmisljao da li da naturpijam serijski cilindar ili da predjem na 70ccm..stvarno nisam pametan..
nesto se preracunavam ako naturpijam cilindar,ne gine mi stelovanje prenosa i karburatora. Isto tako i ako predjem na 70ccm..tako da me novcano izadje od prilike isto..

E sad hteo sam da pitam,da li bih mogao da spakujem neki kit 70ccm,a da ostanem na serijskom varijatoru,na serijskom kvacilu naravno uz stelovanje rolnica,oprugica i centralne opruge i uz stelovanje karburatora? Konkretno,mislio sam da stavim naraku kit 70ccm..

Sta mi je pametnije,da naturpijam serijski cilindar ili da predjem na 70? sta bi mi savetovali?

Da ne bude zabune,ne ocekujem neke ekstremne brzine i ekstremnu snagu..hteo bih samo da dobijem jaci i malo brzi gradski skuter..:)

#200 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 October 2013 - 01:50

Sa naturpijanim cilindrom na mala vrata ulaziš u tuning zonu...Trebaće ti nešto viši obrtaji, cilindar će biti agresivniji, postavka karburatora oštrija itd itd...Promena će biti ali ipak si i dalje 50cc..
Što se tiče 70cc tu snaga dolazi i na manjim obrtajima nastavljajući isporuku snage do kraja...

Na naturpijanom 50cc cilindru ti i dalje možeš da koristiš i serijski varijator i serijsko kvačilo, doduše valjalo bi ih zameniti kako bi setovanje bilo lakše i preciznije...





29 user(s) are reading this topic

0 members, 29 guests, 0 anonymous users