#201
Posted 29 October 2013 - 02:09
#202
Posted 29 October 2013 - 11:09
neadekvatan auspuh, jer će serijski cilindar koji je sada na 8000 u centru da radi recimo na 10000 da bi i bilo nekog učinka
neadekvatan filter vazduha, a već počinje problem predugačke usisne lulice, koja je kod devetke odlivak
nelinearna pomična polutka koja će da ubije obrtaje u drugoj polovini svog učinka
preteško kvačilo koje samo sa oprugicama, treba da si chuk noris da našteluješ da radi sa slabašnim ali prgavim cilindrom na 10k
centralna opruga koja ne odgovara
varijator možeš i ne moraš menjati, mada poželjno je ako želiš da ispratiš svu snagu na 10k
paket dizni M4 i jedno 4-6 garnitura rolnica, mala vaga i mali biax da možeš da ih pobrusiš jer se cilja u 0,1g
kod prelaska na 70cc
može da ostane serijsko kvačilo, nije teško uptelovati, pogotovo ako stavljaš cilindar koji će isto raditi u spektru od oko 8000
može da ostane serijski variomat, ja sam na trke u početku išao sa serijskim variom, nije tako loš, mada je neki multivar bolji to je jasno
malo tvrđa centralna opruga, da ubiješ onu nelineatrnu polutku, mada je 70cc cilindar neće toliko osetiti
garnitura dizni m4 i jedno 3-5 kompleta rolnica, eventualno mala vaga i biax, ovde se lovi u 0,25 - 0,4 g
neki običan rezonantni auspuh će odgovarati
fabrički karburator keihin 17mm sa originalnim filterom će da završi posao, ako je kvalitetno poštelovan
zaključak...
70cc će biti bolji u startu, a isti u krajnjoj brzini, malo veći potrošač.. ako želišp veću krajnju treba menjati zupčanike u finalnom prenosu
50cc naturpijan će biti, ako je dobro podešen isti u startu, ali uglavnom slabiji jer se vazdan neka oprugica popusti, i malo kar rašteluje, a brži u krajnjoj jer njegovi obrtaji rezlutuju višlje te će sa istim finalnim prenosom ići brže to je jasno..
moj savet ti je 70cc, jer ti treba mnogo više znanja za 50cc naturpijanu mašinu, a kad saberemo i oduzmemo i para dok uklopiš sve aftermarket komponente koje jedan mid-race moraju da isprate
uostalom zavisi koliko se turpija, ako se ne ide u maksimalu onda nije toliko problem.. baci pogled na ove teme
ovde su 50-ke koje smo radili
http://forum.pyrothe...-by-zajac-bane/
http://forum.pyrothe...-kymco-super-9/
evo i 70-ki
http://forum.pyrothe...ch__1#entry1775
http://forum.pyrothe...uper-9-ac-zule/
http://forum.pyrothe...-9-yellow-blue/
#203
Posted 29 October 2013 - 18:32
Moja preporuka vodjena iskustvom je sledeca.
Malossi gus 70ccm da se malo otvori kod Maria,ali malo cisto da bi Trek ili Yasuni R radio bolje.Mario zna o cemu pricam.
Malossi sundjer za airbox.
Linearne polutke pod obavezno ja licno videh razliku.
Malossi Bela centralna
Variomat Malossi ili Naraku
Kvacilo moze i ne mora,ali ima razlike video licno na 50ccm
Karb ostavis isti radice posao
Primar obavzno za S9
Uz ovakav set up bi dobio vecu krajnju,ne tako vecu potrosnju,osetno vecu snagu,snagu na svim otklonima rucice i jako pouzdan i dobar motor koji sa redovnim odrzavanjima te nikada nece ostaviti na putu.A ako se ikada desi da ti cilindar zakuje to je gus i mozes lako ispraviti i terati dalje.
#204
Posted 29 October 2013 - 20:41
http://forum.pyrothe...ch__1#entry1775 kymco sa ovog linka sto je mario postavio se i danas jako lepo vrti i ide (doduse menjan je cilindar, ali je prvi izdrzao oko 8000km ako se dobro secam), vozio sam i serijalu (imao sam je), i ovog sa airsalom i razlika je ogromna, definitivno se vise isplati ici na 70cc.
#205
Posted 29 October 2013 - 21:15
niksa, on 29 October 2013 - 20:41, said:
http://forum.pyrothe...ch__1#entry1775 kymco sa ovog linka sto je mario postavio se i danas jako lepo vrti i ide (doduse menjan je cilindar, ali je prvi izdrzao oko 8000km ako se dobro secam), vozio sam i serijalu (imao sam je), i ovog sa airsalom i razlika je ogromna, definitivno se vise isplati ici na 70cc.
#206
Posted 29 October 2013 - 22:29
Ako vec ide ka nekom tuningu ima dobru osnovu i izace bez puno troskova.
#207
Posted 30 October 2013 - 02:26
#208
Posted 30 October 2013 - 10:18
#209
Posted 30 October 2013 - 22:13
#210
Posted 31 October 2013 - 01:04
#211
Posted 31 October 2013 - 01:59
#212
Posted 31 October 2013 - 10:27
#213
Posted 31 October 2013 - 11:10
#214
Posted 31 October 2013 - 23:23
#215
Posted 22 July 2016 - 23:26
79.jpg 96.49K 15 downloads
Ovako je devetka izgledala pre nego sto se desio onaj peh sa karikom. Tacnije,termo grupa je bila dosta losa,karike su zveckale i jednom prilikom na putu mi se skuter samo ugasio. Nije zalepio,samo se jednostavno ugasio. Na par kurblanja klip se i dalje pomerao i od jednom je blokirao,mogao sam samo par mm da pokrenem kurblu. Mislio sam da je nesto sa sistemom kurble,ali kad sam otvorio cilindar imao sam sta i da vidim. Karika je pukla i izasla iz lezista tacno naspram izduvnog kanala i tu je blokirala klip. Imao sam i jedan ozbiljniji pad pa su plastike bile generalno ofucane sto se vidi i na prethodnoj slici. Trek star tek mesec dana je isto stradao. U pocetku sam imao 1000 planova za njega,ali isto tako i 1000 problema...finansijskih,upisao fax,manjak znanja,manjak alata,polozio za auto i izgubio volju za skuterom i tako je skuter ostao da cami u garazi sve do pocetka sezone kad sam poceo da ga sredjujem. Da ne bude previse od jednom. Podelicu u par postovo sta sam sve radio i koje sve probleme jos uvek ne mogu da otklonim.
#216
Posted 22 July 2016 - 23:39
Setup je bio sledeci:
Klip i cilindar fabricki 39
Karburator fabricki keihin 17. Dizna 88
Filter vazduha zicani rms
Tecnigas trek
Variator fabricki sa fabrickim 8.5g rolnicama
Kvacilo bi trebalo da je isto fabricki,nisam siguran jer ga nisam dirao. Nisam se usudjivao za taj podvig.
78.jpg 52.17K 14 downloads
Evo kako je klip izgledao. Sliku cilindra nemam jer mi je u medjuvremenu vrisnuo i hard na lap topu.
#217
Posted 23 July 2016 - 00:00
20160514_192533.jpg 223.83K 15 downloads
20160516_151249.jpg 308K 15 downloads
20160705_201435.jpg 173.82K 15 downloads
Ovaj jedan segment sam ja ofarbao sprejom jer je i ranije bio neke tamno sive boje sa svetlijim sljokicama.
20160707_193005.jpg 249.06K 14 downloads
20160707_193012.jpg 236.38K 14 downloads
#218
Posted 23 July 2016 - 00:26
20160425_201648.jpg 113.31K 13 downloads
20160425_201734.jpg 118.85K 13 downloads
Ovo je zazor i jedne i druge karike. Nemam spijune pa da izmerim bas tacno koliki je.
20160425_203336.jpg 91.63K 12 downloads
20160425_205147.jpg 89.06K 12 downloads
I ovo je ta razlika u karikama koja me je bunila pa ste mi vi sa foruma objasnili. Hvala svima jos jednom na pomoci! 20160425_211037.jpg 2.87MB 11 downloads
20160425_211131.jpg 105.05K 11 downloads
20160425_211223.jpg 120.99K 17 downloads
Termo grupu sam ja sklopio onako skolski kako sam naucio ovde na forumu. Bas sam se potrudio i namucio jer mi je ovo vatreno krstenje
20160604_125238.jpg 195.7K 17 downloads
Evo sklopljene masine. Svaki savet,komentar i pitanja su dobrodosla. Toliko za sad pa nastavljam sa pisanjem sutra.
#219
Posted 23 July 2016 - 06:49
Piši na koje si probleme i poteškoće naišao kod sklapanja, koliko su prešli ležajevi radilice i semerinzi ?
#220
Posted 23 July 2016 - 20:29
Slike direktno preko foruma i stavljam. Smanjim velicinu slike pa idem na "more replay options" itd..
Od stajanja je skuter bukvalno propao totalno. Creva ispucala, Sileni otrulili, tu i tamo je od vlage u vazduhu i zardjao. To sam delimicno resio,izmenjao creva, posmirglao rdju itd da ne detaljisem preterano.
InstaSize_0423195809.jpg 209.11K 10 downloads
Evo kako je karburator izgedao kad sam ga rasklopio. Iako sam ja svo gorivo ispustio iz rezervoara i iz karburatora izgleda da je ipak malo ostalo u sistemu i desilo se to sto se desilo. Bukvalno se kao neka mahovina nahvatala na zidove lonceta. Sve sam to oprao. Ribao sam dok mi oci nisu pobelele.
Problemi su sledeci: Karburator sam postelovao onako kako sam naucio na forumu. Skuter upali radi 30 sekundi i samo se ugasi. Primetio sam i to da jako puno goriva gura u filter vazduha. Ocigledno onda ja ne radim nesto dobro. Stelovao sam ga po postupku koji je naveden u ovoj temi http://forum.pyrothe...orija-i-praksa/
Stelovao sam 100 puta iz nule sve, probam i uvek isto. Jedino sam uspeo da ga upalim kad sam skinuo air box i rukom zatvorio karburator, tad je radio na ujednacenim niskim obrtajima. Uvrnuo sam dva broja vecu diznu, sad je 90.
Sledeci problem je sto nemam ni odgovarajucu svecicu. Da li bih mogao da kupim recimo super bosnu i par komada dok ne ustelujem karb i posle kad ga potrefim bih narucio original Denso sto ide u njega?
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users