#41
Posted 08 October 2013 - 22:53
e sada pitanje je sledeće
za sledeću godinu bi voleo da mu promenim variomat rolnice kaiš i još šta i da bude sve aftermarket tipa malosi ili stage6.prave li oni to za njega?
od kymca je sve fabrički skupo.
#42
Posted 08 October 2013 - 22:59
Što se tiče varijatora, kaiša, kvačila i ostalih stvari sve imaš aftermarket pod Malossi pečatom...Evo ti pogledaj na linku
http://www.racing-pl...1=46&level2=197
i naravno možemo poručiti šta treba preko skuter mreže!
#43
Posted 11 October 2013 - 23:02
izduv je kupljen za 50€ skoro pa kao nov sa nekim sitnim ogrebotinama pa ajde malo da sivo prebacimo u crno i to mat što se posle ispostavilo da je loša ideja...ide ponovo na farbanje ali kasnije
e sada smo na ovom delu
dakle nosači za izduv su napravljeni, držači za izduv su napravljeni cev izduva je skraćena, iskrivljena i reducirana
ostaje još neka sitnica i u ponedeljak imamo prvo paljenje.
posle toga ako je sve ok fixiramo klapnu koju on ima (sa one slike gore gde oni kablovi vise iz izduva).
u ponedeljak još neka slika.
#44
Posted 12 October 2013 - 00:06
#45
Posted 14 October 2013 - 18:19
ovo mu dodje na pola posla
isto to iz drugog ugla
i sada pitanje kod grane auspuha vidi se ona promena boje i taj deo se greje preko 110C.da li je to normalno?
dalje
i za kraj slika klapna koja redukuje zvuk...
radovi su na pola tako da sada ostaje ulepšavanja držača štitnika za izduv i farbanje svega
e sada za Pitu
zvuk je uživo mnogoo bolji.
#46
Posted 14 October 2013 - 20:11
Čini mi se da se sav trese auspuh na dodavanje gasa, nije dobro pričvršćen??
#47
Posted 14 October 2013 - 20:46
#48
Posted 14 October 2013 - 20:46
#49
Posted 16 October 2013 - 19:11
i kada čovek misli da je sve gotovo pojavi se neki problem
dakle problem je sledeći...onaj štitnik sa strane je morao da se popravlja jer je bio već ispravljan tj verovantro je padano sa motora pa je izduv bio malo ugruvan ali nema veze...to je sada na kitovanju i tome slično
dalje ona mat boja je počela da bude živa pa je u procesu raspadanja i to sama od sebe tj nije ni bila dobra podloga...zadnji štitnik ide ponovo sa farbanje ali ide ono do gole kože.
ovako to sada izgleda sa akcentom da se ovo zadnje sa crvenom trakom radi ponovo
toliko za sada...mislim da bi trebalo sve da bude gotovo za nekih 4 dana...
#50
Posted 16 October 2013 - 19:53
#51
Posted 17 October 2013 - 01:17
#52
Posted 21 October 2013 - 19:28
još neki dan i gotovo a sada je ovako
ostaje farbanje azbest trake i još po nešto...
#53
Posted 21 October 2013 - 21:36
#55
Posted 22 October 2013 - 16:03
#56
Posted 25 October 2013 - 03:11
#57
Posted 25 October 2013 - 11:11
sad nas interesuje kakav je u vožnji, ima li neke razlike.. ok zvuk je jedno, a da li se manifestovala neka razlika u isporuci snage ?
#58
Posted 25 October 2013 - 16:35
i to bi bilo to
i sve bi bilo lepo da naravno ne postoji nekri problem.ali prvo odgovor...
Mario nisam nešto specijalno primetio ali na 80-90 motor ima dosta snage tako da mislim da se ništa nije izgubilo...a da li se dobilo ostaje da se vidi...na manjim obrtajima zvuk je lep postaje bučan na oko 4000 dok na 4800 je melem za uši...i ispod 3500. ipak je ovo izduv od motora koji ima 4 cilindra i još sa klapnom koja je otvorena po deafultu
e sada ono loše.juče je pala test vožnja i lonac tj oklop izduva koji je prefarban u ovu boju je na nekim delovima pokazao fleke što me je dodatno iznerviralo.
slikaću uskoro kada se budem malo smirio jer me je izbacio juče iz takta...a vožnja je bila celih 4km do pojave ffleke...posle toga je palka vožnja od 110km i sve je biloi lepo ali fleka i dalje tu...znači moraće verovanto na farbanje boljom termo bojom jer ova gura do 120C a izgleda da se ovo greje na više.
azbesna traka tj konopče radi lep posao.
#59
Posted 25 October 2013 - 19:47
#60
Posted 25 October 2013 - 20:14
dakle promena se ovde najlepše vidi.dakle jača farba a?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users