Jump to content


Piaggio NRG mc3



66 replies to this topic

#21 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 00:37

View Postzoksi, on 25 March 2013 - 00:05, said:

Jesi li proverio da li ima neku blokadu spuh?
Koliko smo ja i Cile F. gledali, nema, momak koji ga je vozio na svom NRG-u se kune da je isao preko 100km/h sa standardnim fabrickim setapom.

#22 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 00:39

Mikac, ima ih u "LED Srbija", Subotica, jedna je 900din ali vredi. Kucas u google LED SRBIJA i dobices sajt, ima svasta, i traka RGB sa kontrolerima pa mozes menjati boje led osvetljenja, mislim na ono dole ispod skutera, ili gde god stavis LED traku.

Edited by goggyso, 25 March 2013 - 00:47.


#23 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 00:42

View Posttuningfanatic, on 25 March 2013 - 00:34, said:

Ne znam kakav je ovaj iznutra, ali su obicno fabricki auspusi polurezonantni pa motor ima obrtnog momenta da savlada sve "rupe" i kretanje od nizih obrtaja za razliku od prave rezone. Jos sa potrosenim karikama... Probaj sa meksom oprugom i/ili jos laksim rolnicama (<5gr).
Mislis lakse od 5gr? Cudno mi je to sto motor nema uopste snage, kao da sam skinuo auspuh, a nije nigde ostecen, hromiran je, i kad zacepim izduv polako se ugasi. Znaci ne pusta nigde. A sa originalnim ide fino. Jel moguce da je zbog lose kompresije?

#24 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 25 March 2013 - 00:49

Gledao sam sad,hvala ti... Sto mu ne izmeris kompresiju?

#25 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 01:00

View PostMikac93, on 25 March 2013 - 00:49, said:

Gledao sam sad,hvala ti... Sto mu ne izmeris kompresiju?
Nemam spravu za merenje, a i nije potrebno jer vidim kad rukom okrecem varijator da tu nema otpora kad klip dodje u GMT, jedva nesto malo, kao da nema svecice, hahahaha. Taj cilindar i klip su presli 64000km, neverovatno, tako je pisalo na satu, mada na oko ni klip ni cilindar nisu delovali lose, verovatno je lepo potroseno. Planiram da ga busim na 41 za pocetak, ako mi se ne bude svidelo kako ide trazicu kit 70ccm.

#26 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 25 March 2013 - 01:02

Prvo skini i vidi stanje cilindra,ako je prosao toliko,klip sigurno treba,e sad cilindar moras pregledati,pa se odluciti...

#27 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 01:07

View PostMikac93, on 25 March 2013 - 01:02, said:

Prvo skini i vidi stanje cilindra,ako je prosao toliko,klip sigurno treba,e sad cilindar moras pregledati,pa se odluciti...
Pa tako je pisalo na satu, ko zna dali je to isti cilindar i klip il je bivsi vlasnik vec menjao. Cilindar je plave boje ali je prefarbavan, vidi se gde se na nekim mestima ogulila crna boja. Cilindar nema ogrebotina ali je verovatno dobro potrosen i najpametnije bi bilo busenje. Ko to ovde kod nas radi najkvalitetnije?

#28 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 25 March 2013 - 01:09

Veruj mi da ne znam,imam coveka u Apatinu...

#29 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 01:10

View PostMikac93, on 25 March 2013 - 01:09, said:

Veruj mi da ne znam,imam coveka u Apatinu...
Ja znam ovde jednog u SO ali neznam koliko je precizan, a to mora u dlaku da se probusi. Bilo bi najbolje odneti u NS kod cubike al komplikovano je odnesi-donesi

Edited by goggyso, 25 March 2013 - 01:12.


#30 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 March 2013 - 01:14

Molim boga da se ovo vreme vise stabilizuje i otopli da ga registrujem pa onda na test-maltretiranje da konacno vidim sta malac zna na otvorenom putu, ovo drndanje po dvoristu i malo po ulici 100-tinak metara nista ne govori osim da solidno povlaci iz mesta.

#31 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 March 2013 - 11:29

Zna li neko gde može da se kupe gotovi distanceri za kočionu čeljust na prednjim vilama, da ne pokušavam sam da pravim, nemam ni živaca ni odgovarajući alat, ustvari nemam crtež sa merama, i to bi mi pomoglo, pa dam nekom majstoru da napravi. Na mom točku je disk 220 a kupio vile za disk 190 pa kočione nemogu da se namontiraju. Ako neko ima molim da mi pošalje crtež ili link.

Edited by goggyso, 26 March 2013 - 11:53.


#32 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 28 March 2013 - 15:20

znaci kao sto sam mu napisao na privatne poruke, masinska radionica Spankus, ja sam prezadovoljan sa njihovim radom, posto vec duze vreme nosim kod njih cilindre na obradu, kao i svi moji poznanici koji rade motore. Covek se bavi tim veliki niz godina, ima profi masine, posto radi i vece motore (kombajn, traktor, brod... sve zivo), ako mu nekazes radi na 5 stotih masine sa prisilnim hladjenjem, a ostale na 6 stotih, mada ja mu uvek napomenem da sve radi na 6 stotih.

#33 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2013 - 02:20

Niksa hvala na informaciji, cuo sam od jos nekih ljudi u medjuvremenu i oni su potvrdili da je covek ok i da radi precizno. Molim te reci mi ako znas, ako busim na klip fi 41 a LC (vodeno hladjenje) na koju meru da mu kazem da busi, 5 ili 6 stotih?

#34 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 29 March 2013 - 17:41

Ovde smo nastavili tu pricu o busenju http://forum.pyrothe...3162#entry33162

Ja nisam bio u prilici da radim toliko sa LC motorima, gore u temi sto sam postavio je clan ALIEN SM naveo da za LC moze i 3 stote, mada ja zbog sigurnosti nebih isao ispod 5 stotih. Najbolje bi ti bilo da skines taj cilindar i klip i odneses kod njega da ga premeri i vidi koliki je trenutni zazor, i da li je skroz neophodno busenje. Ako jeste onda po meni najbolje na 5 stotih, i pravilna razrada i miran si iducih nekoliko sezona.

#35 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 March 2013 - 02:44

Kamo srece da imam pri ruci jedan original cilindar standard pa da se moze izmeriti na koliko je fabrika busila, vise nebi bilo nedoumica. Ako je neko slucajno premerio original bilo bi lepo da nam kaze da ne nagadjamo.

#36 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 April 2013 - 00:01

View Postniksa, on 29 March 2013 - 17:41, said:

Ovde smo nastavili tu pricu o busenju http://forum.pyrothe...3162#entry33162

Ja nisam bio u prilici da radim toliko sa LC motorima, gore u temi sto sam postavio je clan ALIEN SM naveo da za LC moze i 3 stote, mada ja zbog sigurnosti nebih isao ispod 5 stotih. Najbolje bi ti bilo da skines taj cilindar i klip i odneses kod njega da ga premeri i vidi koliki je trenutni zazor, i da li je skroz neophodno busenje. Ako jeste onda po meni najbolje na 5 stotih, i pravilna razrada i miran si iducih nekoliko sezona.
Hvala na informacijama, sad sam bar malo pametniji, hahahaha, busenje kad stigne klip. Nego moze li mi neko pomoci oko resenja distancera za prednju kocnicu, nemogu ni da vidim ovaj decji disk od 190mm a kamoli da ga vozim, a imam komplet tocak sa diskom 220mm al dzaba kad kociona celjust ne dohvata do drzaca na vilama. UPOMOOOC!!!!!

#37 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 02 April 2013 - 00:23

Probao sam da ih nadjem ali nema u prodaji,ostaje mi jos samo da proverim kod jos nekog drugara pa cu javiti...

#38 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 02 April 2013 - 02:09

Zasto jednostavno ne uzmes parce kartona malo debljeg, iskrojis ga prema celjustima i vilama i po uzoru na njega ti napravis distancer od flaha ili neceg slicnog. Sam ili kod nekog majstora. Ne verujem da ce izaci vise od 1000 dinara.

#39 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 April 2013 - 11:59

View PostBeogradski Fantom, on 02 April 2013 - 02:09, said:

Zasto jednostavno ne uzmes parce kartona malo debljeg, iskrojis ga prema celjustima i vilama i po uzoru na njega ti napravis distancer od flaha ili neceg slicnog. Sam ili kod nekog majstora. Ne verujem da ce izaci vise od 1000 dinara.
Razmišljao sam i o tome ali se nekako ne usudjujem jer se radi o kočnici, da je nešto drugo već bi ga skarabudžio, ovako prvo da vidim ima li ko provereno rešenje, pa ako ništa, na kraju mi ostaje da sam smislim nešto. Kako stvari stoje, izgleda da će pasti na mene da "razvijem tehnologiju" budžanja kočnica, ali tako da se distancer može lako podešavati zbog mogućnosti menjanja prečnika diska, pa onda to postane univerzalna stvar za tuning. Ako već stvarno ne postoji na tržištu bilo šta slično, vredi se upustiti u taj poduhvat, verujem na opšte zadovoljstvo svih onih koji žele jače kočnice na svom skuteru. Pošto meni gori, krećem vrlo uskoro i čim napravim objavljujem.

Edited by goggyso, 02 April 2013 - 12:01.


#40 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 02 April 2013 - 12:22

Deblji flah bi to drzao odlicno





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users