Jump to content


Uticaj duzine remena na perfomanse



12 replies to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 April 2013 - 20:07

Koliko je znacajan uticaj duzine remena na perfomanse pokazace ove slicice koje sam srecom sacuvao ...

Ovo je slika od pre par godina kad sam kupio remen ATHENA 801/ 17 sa namerom da duzi remen malo bolje iskoristi remenice...na zalost , ovaj remen je bio KRACI od originalnog BANDA 788...

Posted Image lose lezi u remenici minarelli ( 115mm )

merenjem sam ustanovio da je kraci od onoga sto pise na njemu...pa, kako to mere u ATHENI? Prilikom kupovine kaisa njih treba izbeci , mute sa merama !

Ovo je slika originalnog BANDA koji se nista nije isteglio, samo se malo istanjio - remenica je isto minarelli 115 mm

Posted Image

Sa onim gornjim sam hteo da poboljsam iskoristenje remenice , a ispalo je jos gore...sa onim ATHENA se zasigurno krece iz `druge`...

Posle skoro dve godine eksperimentisanja i cega sve ne , na kraju sam dosao do ovoga...

Posted Image

Zadnja remenica F. Morini ,oversize ( 123 , naspram Minarelli 115 mm) i remen oversize 808/ 16.8 DAYCO...

Pa, vi sad gledajte da li duzina i uopste izbor kaisa igra ulogu u perfomansama motora...ATHENU izbegnite , lazu sa merama...

Edited by Boza, 04 April 2013 - 20:43.
Поправио сам број. 701->801


#2 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 April 2013 - 20:48

Ја сам имао 2 Антена. Први је био Платинјум, а сада је овај обичан. И оба леже лепо у ременици назад. Можда је из лоше серије тај који си добио или тако нешто. Иначе, Атена држи одлично, посебно Платинијјум.

Оно што мене занима, и већа сам те питао у оној теми, колико се спуштају овај 808 и Бандо назад у ременицу?

#3 milosh_sp

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts
  • MestoStara Pazova
  • VozimAprilia Sportcity 50 2t

Posted 04 April 2013 - 21:45

Koliko muke moze da napravi duzina remena osetio sam na svojoj kozi i definitivno je tacno da mere koje se nalaze na kaisu ne moraju ogovarati stvarnom stanju. Nazalost moja trenutna situacija je gora od prve slike iako sam u zvanicnom servisu kupio originalni Piaggio remen navodno za moj model skutera na osnovu broja sasije. Situacija je nesto bolja nego sa remenima koje sam pre toga uzeo, Motoforce i dayco koji su "takodje za moj model skutera". Probao sa platnicama ali bez uspeha ipak je velika razlika. Na kraju sam iskopao razlike u duzini remena iz zvanicnog kataloga Malossija imedju mog skutera Sportcity one street 840 i sportcity one 820. Konacno porucio sam ovaj od 840 pa da vidimo da li ce to biti bacenih 20e ili resenje.

#4 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 04 April 2013 - 22:45

Dali se je tko igrao sa širinom remena? ono sta ja znam iz svog iskustva kako se remen troši tj stanjuje tako mu opada krajnja brzina, moj remen je širine 16,8mm kad dojde na mjeru 16,0 ja ga mjenjam te kad se stavi novi krajnja brzina opet poraste... sta bi se desilo kad bi se stavio remen iste duljine ( ili par mm duzi ) te recimo milimetar širi recimo u mojem slučaju 17,8mm??

#5 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 April 2013 - 23:54

Кад се каиш потроши за 0.5мм, ставиш 0.5мм тању подлошку и опет си на нули. Кад би ставио тако широк каиш, вероватно не би могао да упадне скроз у задње ременице, па би опет изгубио на брзини.

Најбољи случај би био да кад је каиш нов, рецимо 17мм, упада у задње ременице до неке мере и ту ограничи варијатор колико ће каиш да избаци (идеално до краја), а онда како се каиш троши, тако све дубље упада у задње ременице (опет до оног ограничења које постоји), па варијатор избаци мало више каиш.
Е сад направити да то све савршено функционише је тешко. Зато је Малоси over-range пренос толико скуп.

#6 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 April 2013 - 00:28

Kod Aliena je veci problem bio variomat i polozaj remena na bolcni nego sam remen i njegova duzina.Athena stoji idealno u mojoj kombinaciju. ...isti taj 801x17...

Posted Image
Posted Image

Sto se tice sirine remena-ne preterivati, ai isto vazi i za duzinu.Boza je reko zasto.

#7 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 April 2013 - 10:33

Dobro Cvele kaze , ne treba preterivati sa sirinom ...kad je presirok , odmah si u problemu- na samom varijatoru moras ga razmicati platnama da bi bio sto blize bolcni, pa si kritican sa krunicom kurble, a i u zadnjoj remenici sto je siri , manje upada kad se otvori , pa to utice na krajnju...ako je preuzan, onda u zadnjoj ne stoji dobro u poziciji za start, a na varijatoru nije problem , sto kaze Boza izbacujes platne kako se trosi...al` to sve do jedne granice...

Sa kaisevima je stvarno igranka dok se ne nadje dobitna kombinacija, a samo jedna je prava...ocigledno da i proizvodjaci i konstruktori ne vode dovoljno racuna o tom vaznom segmentu prenosa...bitno im je da ima kais koji iole zadovoljava...

Kod mene je sa ATHENOM bio problem samo duzina kaisa i nista nije pomagalo da bi bilo bolje od onoga na slikama, a i merenjem smo kod Zlaje ustanovili da mera nesto nije bila u redu, da je bio kraci od onoga sto je pisalo na njemu ...kako - ne znam...

I kod Cveleta idealno lezi , pa koje su to sad razlike od kaisa do kaisa , a isti proizvodjac ? Jbem li ga ?

Ja samo znam da sam srecan sto sam posle svega nasao dobitnu kombinaciju...

A za Bozu- ne znam sad koliko je sisao dole u zadnju remenicu kad se otvori , provericu prvom prilikom kad budem otvarao , mogu da premerim sublerom samo kad je otvorim rukama skroz , pa da kais upadne koliko god moze i da se premeri precnik kaisa, to je jedino merodavno...

Edited by ALIEN SM, 05 April 2013 - 10:41.


#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 August 2013 - 11:20

Tu sam muku i ja prošao. Na apriliji sr50 kad sam je kupio od čoveka koji je striktno održavao u ovlaštenom servisu, našao sam kaiš Mitsuboshi 805x18,5. Naravno da squt nije išao nikako u poredjenju sa mojim bivšim NRG-om sa gotovo identičnom mašinom, (kvačilo, remenica i varijator su isti). Pitao sam ga otkud taj remen a on kaže da su mu taj ugradili u servisu jer je kao to original. Možda i jeste original, neznam ali znam da ne ide s njim. Pokušao sam nabaviti isti piadjov remen 811x18 kakav sam stavio na NRG-a ali ga nigde nije bilo u prodaji u aprilu, valda pred sezonu svi bili rasprodati. Naručim ja Athenu 814x18 računajući da ta 3mm u obimu neće ništa pokvariti. Ali kad sam ga stavio katastrofa, predugačak!! Kako? kao da je duži 30 a ne 3mm. Naravno ide odma dole i onda muka oko traženja 811-ke. Jedva jedan iskopam u PaZINI motors-u u NS. Stigo, stavio i aprilija poletela, i start i krajnja. Kad sam uporedio jedan pored drugog, Athenu 814 i piadjov 811, razlika drastična. Tako sam se i ja razočarao u Athenu, fala, nikad više, bacio 25e. Možda paše na mešalicu, hahaha

#9 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 August 2013 - 20:59

Quote

Kad sam uporedio jedan pored drugog, Athenu 814 i piadjov 811, razlika drastična.
Ocemo slike ...nista napamet bez argumenata,podataka i "odokativno"... :)

#10 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 06 February 2017 - 14:16

Radio sam danas jednu generalku pa primetio sam prenos pa reko ajde da poslika da imamo slike na forum.

Situacija e sledeca;

Variomat:Polini Hi speed sa Ventivar polini chinarelli,kajs Malossi special belt 17x8x802 mm 30°

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 February 2017 - 14:50

Kada je slaba centralna opruga onda ovaj početni stadijum bude ovako kilav. Kod mina i kina remenica je taj upad u prvih 5mm baš brz i desi se često da nema prve brzine.. najčešće kada je nov i tvrd remen i kada je centralna opruga matora...

#12 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 06 February 2017 - 17:26

Ma vidi se da i na bolcni napred ne legne,nema mesta moze maks 1mm da se produzi a i tada nema mesta da legne,ventivar ima zub na sebi da u njemu legne bolcna i neda remenu da legne.

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 February 2017 - 17:56

View PostVlatX, on 06 February 2017 - 17:26, said:

Ma vidi se da i na bolcni napred ne legne,nema mesta moze maks 1mm da se produzi a i tada nema mesta da legne,ventivar ima zub na sebi da u njemu legne bolcna i neda remenu da legne.

i to je tačno..





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users