Da bih unapredio kvalitet svojih usluga nabavio sam novi servisni gadget, Force brake fluid checker
kako to radi
od sad uz redovan servis i kontrola stanja kočione tečnosti gratis
0
4 replies to this topic
#1
Posted 11 April 2013 - 10:30
#2
Posted 11 April 2013 - 10:51
sviđa mi se napravica, šta proverava da li je kočiono ulje dotrajalo i spremno za menjanje??
#3
Posted 11 April 2013 - 17:57
Super stvar Viktore...samo da vidim kako bi to izveo kod mene, kad je brat Kinez na kontejner za ulje stavio mekane sarafe koje je krvnicki zavrnuo , mozda osigurao nekim lokom za navoje ili ih cak zavario...nista bez brusilice , jbo sam im mter kinesku...sve je tako- mekano i pretegnuto...
Ja bi to promenio preventivno, zna se da je kociona tecnost higroskopna, da vuce vlagu, pa je direktna posledica osim slabijeg kocenja sakupljanje vlage na donjim partijama pumpe za ulje ( glavnog kocionog ) i radnog cilindra sto uzrokuje propadanje cilindricnog ogledala zbog korozije,a samim tim i habanje zaptivnih gumica...
Posto ti dosta radis , svakako ce se isplatiti, ne znam samo na koji fazon radi , sta ocitava senzor...mozda procenat vlage ?
Ja bi to promenio preventivno, zna se da je kociona tecnost higroskopna, da vuce vlagu, pa je direktna posledica osim slabijeg kocenja sakupljanje vlage na donjim partijama pumpe za ulje ( glavnog kocionog ) i radnog cilindra sto uzrokuje propadanje cilindricnog ogledala zbog korozije,a samim tim i habanje zaptivnih gumica...
Posto ti dosta radis , svakako ce se isplatiti, ne znam samo na koji fazon radi , sta ocitava senzor...mozda procenat vlage ?
#4
Posted 11 April 2013 - 23:41
meni se vrlo sviđa.. i smatram da instrument treba imati u servisu...
kočnice su kao i gume jedan od najvažnijih delova motora i na njih moramo uvek da računamo..
kočnice su kao i gume jedan od najvažnijih delova motora i na njih moramo uvek da računamo..
#5
Posted 11 April 2013 - 23:52
Instrument, koliko sam ja shvatio meri količinu vode u kočionom ulju. Na kraju video klipa je i skala, zelena i žuta lampica je ok stanje, dve žute su tolerantne, a sve preko toga, crvene lampice, je za zamenu.
I sami znamo da je pravilo da se na 2 godine zameni kočiona tečnost baš iz razloga higroskopnosti, no kako to Miša reče, braća kosooki to umeju da popritegnu. U tom slučaju prvo popustim malo sledeće mesto gde se pritisak može smanjiti (kočiono crevo na čeljustima ili sisica za ispuštanje ulja), pomaže u većini slučajeva. Inače, za utehu, i kod Mede su na jednom cilindru zamenjeni šrafovi sa prohrom šrafovima sa imbus dosedom. I naravno, vrlo je bitan odgovarajući alat, koli lepo seda u dosede krstastih šrafova, koji su poprilično meki, i lako se deformišu.
I sami znamo da je pravilo da se na 2 godine zameni kočiona tečnost baš iz razloga higroskopnosti, no kako to Miša reče, braća kosooki to umeju da popritegnu. U tom slučaju prvo popustim malo sledeće mesto gde se pritisak može smanjiti (kočiono crevo na čeljustima ili sisica za ispuštanje ulja), pomaže u većini slučajeva. Inače, za utehu, i kod Mede su na jednom cilindru zamenjeni šrafovi sa prohrom šrafovima sa imbus dosedom. I naravno, vrlo je bitan odgovarajući alat, koli lepo seda u dosede krstastih šrafova, koji su poprilično meki, i lako se deformišu.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users