Jump to content


My Phantom Story :)



  • This topic is locked This topic is locked
243 replies to this topic

#21 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 18 January 2011 - 02:08

Nova Godina je donela i neke poklone. Naime sam sebe sam castio nekim komponentama koje su mi bile "neophodne" za dalji tuning :joks:

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Delovi su montirani na sqt, ali nazalost to nisam stigao da ovekovecim slikama.

Za dalji tuning preostaje stelovanje prenosa, stelovanje karburatora, prerada airboxa i mozda produzenje prenosa i linearne polutke. Ali sve ce to da ceka prolece i lepse vreme. Sve ce se to obaviti u svima dobro poznatoj "mracnoj" radionici :rolleyes:

#22 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 18 January 2011 - 02:18

Setup je sledeci:
BGM 70ccm
RMS Racing radilica
Stage 6 Pro Replica
Dellorto 17,5mm karburator
Malossi Multivar
Malossi Kevlar kais
Malossi bela centralna
Fabricko kvacilo sa fabrickim oprugicama
Stage 6 zvono kvacila
Stage 6 CNC ventilvar

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 11:11

lepo je koliko imaš volje za styling, mene taj rad opasno nervira, i smatram se za sporog i smotanog po tom pitanju... videh opet onu radilicu, i ne mogu da verujem kako je pukla klipnjača u gornjoj pesnici...

reci mi jer si kupio samo S6 Zvono i CNC, ili planiraš da uzmeš i recimo S6 kvačilo ?

#24 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 18 January 2011 - 11:35

Taj deo posla mi bolje ide nego tuning pa imam strpljenja. A klipnjacu sam unistio samo tako...
Za sada sam kupio samo Stage6 Zvono i CNC, u planu je bilo i kvacilo, ali Black kaze da mozemo da olaksamo serijsko kvacilo i da nema potrebe za novim. Videcemo kako ce se pokazati olaksano. Ako ne budemo zadovoljni kupicu i kvacilo.

#25 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 January 2011 - 13:10

Da li si možda uočio promenu u odazivu na gas stavljanjem CNC ventilvara??

#26 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 18 January 2011 - 13:12

Iskreno da ti kazem nisam. Skuter je jos uvek totalno ne nastelovan i ne ide kako treba. Ali sam primetio da mnogo lakse upada u rezonancu i duze ostaje u njoj. Treba da se odradi stelovanje prenosa pa cu znati razliku.

#27 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 January 2011 - 13:15

ne vredi...ako nisi samo skinuo običan i stavio ovaj CNC ventilvar i probao odma da vidiš da li ima razlike nikad je nećeš ni skontati!
Kad izmenjaš više stvari odjednom ne znaš od čega je došlo poboljšanje ako ga ima...

#28 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 18 January 2011 - 20:23

Da, staro je pravilo u štelu i zameni jedno po jedno ili ne znas gde udaraš

#29 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 19 January 2011 - 01:41

U pravu si. Zamenio sam i ventilvar i zvono u isto vreme. A tada sam i promenio sajbnicu iza variomata. Jeste da je bolje isao, ali je verovatno zbog sajbnice, a ne zbog CNC-a. Videcemo na prolece kako ce ici kada se sve usteluje i sredi.

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 19 January 2011 - 10:13

zbog šajbice se promenio prenos, i ušao više u rezonancu, dobro to je ostalo da neko proveri jer ima razlike sa i bez CNC-a, pa kad završiš ne bilo ti teško samo jedan uporedni test, sa i bez da odradiš...

#31 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 19 January 2011 - 12:42

Najmanji problem. Samo da prolepsa vreme da mogu da se odvezem do radionice :D

#32 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 January 2011 - 14:10

ajde stvarno proveri to...Za taj CNC se obično misli da su bačene pare i da ničemu ne vredi na slabijim setupima tipa base i midrace...Ajde stvarno da to testiramo pa da zamo jel se isplati!

#33 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 19 January 2011 - 14:29

View PostPita, on 19 January 2011 - 14:10, said:

ajde stvarno proveri to...Za taj CNC se obično misli da su bačene pare i da ničemu ne vredi na slabijim setupima tipa base i midrace...Ajde stvarno da to testiramo pa da zamo jel se isplati!
Ja sam sa njim dobio 3mm vecu izlaznost remena do ruba variomata.. Prenos se uopste ne greje sa izbusenom deklom iako nema ona pera za hladjenje.

#34 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 January 2011 - 14:35

jel? jesi 100% siguran Rade?

Moguće je, jer ako je neki drugi ugao penjanja kaiša vrlo moguće da izbaci više remen!
I kažeš ne greje se prenos...to je lepo čuti s obzirom da kao manu u CNC-u vidim upravo u manjku ohlađenosti prenosa...

#35 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 19 January 2011 - 15:02

Kao sto Rade kaze. kod otvorenih dekli, a mislim da i sama frikcija ovako uradjenog varijatora stvara neko vrtlozenje, plus otvori. S druge strane verujem da se dobija i na snazi jer nema pera da se bore sa vazduhom, Treba videti leti, kad su žege, koliko se greje prenos, mada bi preporučio kevlar kaiš u ovoj kombinaciji

#36 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 19 January 2011 - 15:10

Sad ne mogu reci bas pravu razliku posto sam komplet slagao novi setup pa ne znam bas koliki je uticaj CNC-a, ali obzirom da je serijski ventilvar tezak 450gr + sto ima pera koja prave otpor, CNC je od aluminijuma i tezak je svega 160gr. Izlaznost sa ser. ventilvarom je bila 4mm od vrha, sad sa CNC-om 1mm.
A inace do sad sam znao i po 15-20km voziti preko 80 kmh/h i kad stanem opet imam sasvim dobar start. Secam se dok sam imao obrtomer da se u zagrejanom stadijumu obrtaji spuste svega 200-300 obrtaja sto je skoro neosetno.

#37 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 January 2011 - 15:59

da svakako bih preporučio u kombinaciji sa CNC-om i kevlar kaiš! Onda nema brige...štrbno si na težini opterećenja na radilici a manjak promaje nadoknadiš kevlarom i gotova priča...to mislim da je dobra kombinacija..

Ali ajte ljudi kad budete u prilici, skinite CNC i turite običan pa opet nazad da vidite razliku!

#38 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 19 January 2011 - 22:05

@Rade msm da je kod tebe mozda na izlaznost uticala konstrukcija ventilvara, na Kymco sam imao jako dobru izlaznost sa serijskim ventilvarom i varijatorom, skoro do vrha, jedva se reper nazire.

#39 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 19 January 2011 - 23:57

Ako se ne varam i ovaj obican ventilvar je od aluminijuma. Znam koliko puta mi se zvezda usekla u ventilvar. Pri poredjenju ova dva ventilvara (CNC i obicnog) primetio sam da je CNC nesto manji po precniku. Uglove im nisam uporedjivao. Zacudio sam se da je manji jer mi je variomat koji imam (multivar) veci od fabrickog variomata pa sam mislio da ce samim tim i ovaj "sportski" ventilvar biti veci od fabrickog. Kao sto je kod Radeta slucaj.

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 January 2011 - 00:24

na hondi, peugeot-u, kymco-u su čelični ventivari, nazubljeni po ivici gde ide alanser, na minareli mašinama je od aluminijuma





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users