3
29 replies to this topic
#21
Posted 21 April 2013 - 23:46
Svaka čast cvele...detaljno i vrlo jasno testirano i objašnjeno...Zaključak je da radi posao isto tako kao i dell samo je fabrički oštrije setovan sa oštrom iglom i većom pilotkom...
Cvele moramo zameziti i zaliti ovaj test prvom prilikom...
Cvele moramo zameziti i zaliti ovaj test prvom prilikom...
#22
Posted 22 April 2013 - 12:03
Verovatno bi meni odgovarao i sa fabrickom postavkom uz stel na glavnoj dizni.
#23
Posted 22 April 2013 - 12:27
Pita, on 21 April 2013 - 23:46, said:
Svaka čast cvele...detaljno i vrlo jasno testirano i objašnjeno...Zaključak je da radi posao isto tako kao i dell samo je fabrički oštrije setovan sa oštrom iglom i većom pilotkom...
Cvele moramo zameziti i zaliti ovaj test prvom prilikom...
Cvele moramo zameziti i zaliti ovaj test prvom prilikom...
Nesa BG, on 22 April 2013 - 12:03, said:
Verovatno bi meni odgovarao i sa fabrickom postavkom uz stel na glavnoj dizni.
Odgovarao bi uz obaveznu zamenu ler dizne [ ona mi je kvarila stel skoro isto ko nivo plovka] i normalno jos nekoliko glavnih za stel...ako mislis da vozis na airboxu i w16 je za zamenu...ili da otvoris par domacinskih rupa na
njemu da prodise ko na pecurci...
#24
Posted 09 July 2013 - 17:30
Vidim ovde kod oba karburatora nedostaje "sesiric" izmedju atomizera i glavne dizne. Ni kod originalnog Dellorto karba kojeg sam polovnog kupio nisam video sesiric, dok BGM kopije imaju. Za sta uopste sluzi kad moze ionako bez njega?
#25
Posted 09 July 2013 - 17:36
tuningfanatic, on 09 July 2013 - 17:30, said:
Vidim ovde kod oba karburatora nedostaje "sesiric" izmedju atomizera i glavne dizne. Ni kod originalnog Dellorto karba kojeg sam polovnog kupio nisam video sesiric, dok BGM kopije imaju. Za sta uopste sluzi kad moze ionako bez njega?
#26
Posted 09 July 2013 - 20:08
Ja bas imam problem sa protokom, na punom gasu ponestane goriva pa muce od kad karb stoji malo nakoso. Skinucu, nadam se da je to resenje problema.
#27
Posted 09 July 2013 - 20:34
tuningfanatic, on 09 July 2013 - 20:08, said:
Ja bas imam problem sa protokom, na punom gasu ponestane goriva pa muce od kad karb stoji malo nakoso. Skinucu, nadam se da je to resenje problema.
http://forum.pyrothe...dpost__p__18652
#28
Posted 10 July 2013 - 09:37
tuningfanatic, on 09 July 2013 - 20:08, said:
Ja bas imam problem sa protokom, na punom gasu ponestane goriva pa muce od kad karb stoji malo nakoso. Skinucu, nadam se da je to resenje problema.
treba podesiti plovak tj koliko se otvara...Ako ti na punom gasu ponestaje goriva treba podesiti da se plovak više otvara...kriviš mali jezičak, što izvlači raketicu, na dole!!
#29
Posted 10 July 2013 - 22:06
sesir sluzi ko sto kaze Cvele da skuplja krokodile u loncetu da ne udju u glavnu diznu...nebitna stvar,,,
#30
Posted 15 October 2019 - 12:26
postovi oko skošenja klipića i filozofija oko AC pumpe prebačeni u temu
https://svet-skutera...r/page__st__180
https://svet-skutera...r/page__st__180
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users