U ovom kontekstu pozivamo se na Dellorto PHBG 19 karburator i to onu mirniju verziju PHBG 19, bilo ih je i u black edition i u aluminijum verziji sa 30 kosinom klipića i AU 262 atomizerom bez šeširića. Ova verzija karburtora se dobro pokazala kod dosta članova što na serijalama, što na base pa i na laganim midrace setupima uz izmenu igle, a uz to sa korektnom potrošnjom jer je moguće vrlo dobro podesiti ga da se odaziva na svim otklonima ručice gasa.
Mnogo kopija ovih karburatora smo imali u rukama, uglavnom race nadahnute i to one sa 40 kosinama i jačim atomizerima, i nije nam cilj da spominjemo proizvođače, jer smo imali raznih kineza, tajvanaca sa ili bez full opreme, nebitno.. Ovde ćemo predstaviti karburator koji još nismo imali prilike da probamo, poznatog tajvanskog proizvođača Naraku, model PHBG 19. Kod ovog proizvođača možemo da biramo da li želimo kupiti karburator sa 30 ili sa 40 kosinom klipića, te smo mi upravo iz ovog razloga odlučili da kupimo ovu tzv City verziju koja nam je najviše poverenja ulivala kada je reč o originalnom Dellorto proizvodu..
evo slike sa leve i sa desne strane, manuelni saug je u pitanju, priključak za sajlu
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_002.jpg)
vidimo da je prihvat tipa za metalnu prirubnicu, predpostavljam da se prodaje u dve verzije, nama je igrom slučaja pristigla ova, te kod izrade metalne racing prirubnice nema potrebe za gumenim adapterom.. kod fabričke je ovaj model malo komplikovanije montirati. Širina prihvata prirubnice je 24mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_004.jpg)
zadnja strana kod usisa, vidimo da daju i adapter za filter vazduha
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_005.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_006.jpg)
evo klipića i igle, kosina je 30 stepeni, a igla deluje kao W16, nema oznake..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_007.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_009.jpg)
vidimo kako atomizer 262 leži u telu karburatora, glavna dizna je M5, 88 veličine identično kao kod originala, atomizer 262, i saug dizna 55, na pilotki ne piše oznaka za veličinu
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_010.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_011.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_012.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_013.jpg)
plovak i ventil za gorivo mi deluju identično, na plovku je metodom krivljenja lima nosača moguće podešavati nivo goriva u lončetu
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_014.jpg)
evo i slike kompletno rastavljenog karburatora
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/naraku_phbg/naraku_phbg_015.jpg)
karburator danas šaljem Cveletu jer on ima baš taj model PHBG 19 u Dellorto izvedbi pa čekamo njegovo cenjeno mišljenje, uporedbe i test...