![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
#241
Posted 04 June 2015 - 00:18
izaznost remena, misli na izlaznost na variomatu ,a ne na početni stadijum u remenicama
#242
Posted 04 June 2015 - 00:28
Cudan je AC motor, on razvrti krajnju u 5kmh kako kazes, dok LC kad se razvrti napravi razliku od 15kmh.
#243
Posted 04 June 2015 - 01:33
@dajteh, da , cudan je stvarno, on u od 80-85 kmh ode sigurno 1000 okretaja gore, a ja bi da se to rastece na barem 15 kmh i to polako, a ne odjednom.
P. S. Nekoliko postova prije sam napisao da kad sam stavio ovaj remen sta je sad gore, znaci sa novim remenom, naprijed je ostajalo markera cca 3-4 mm.
#244
Posted 04 June 2015 - 10:06
to naravno može da se reši podmetanjem platnica i malo skrati prenos koliko da motor malo krene u obrtaje...
sad koliko će ta kompenzacija prenosnog odnosa i mogućnosti da motor ode u obrtaje biti učinkovita moraš probati...
verovatno ćeš se složiti da je najjednostavnije staviti duži prenos, i predpostavljam da te tako svi savetuju, a ti si pak zapeo da upregneš malo više moždanih vijuga i dovedeš mašinu sa istom situacijom u malo brži stadijum..
pa eto rekoh ti da se ne ponavljam kao vrabac, podešenost karburatora na stohiometrijsku će biti učinkovita jer motor ima mogućnost da ode u obrtaje, auspuh sa manjim uglom protivkonusa isto radi posao, i tačno podešen prenosni odnos koji će ti doneti najbolju maksimalnu brzinu...
da me ne shvatiš krivo ne želim da ti dokazujem ništa za te šajbice, ljudi smo i učimo se dok smo živi, eto ti prilike da se upoznaš sa mogućnostima
#245
Posted 04 June 2015 - 11:58
#246
Posted 04 June 2015 - 12:41
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#247
Posted 04 June 2015 - 16:40
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Znaci, meni bi trebalo ovo:
![Posted Image](http://i58.tinypic.com/t9hbvl.jpg)
#248
Posted 04 June 2015 - 18:50
#249
Posted 04 June 2015 - 19:09
Kratki blok (10 cola) ima duzu getribu od srednjeg bloka ac (13 cola ) za 40% ali manji obim tocka pa se ravnaju otprilike na krajnjoj brzini 10cola kratki blok i 13cola LC blok. Ac blok ima najkracu getribu.
0bim:
10 cola, 120/70 1250mm
13 cola, 140/60 1565mm
Evo i prenosnih odnosa:
![Posted Image](http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/04/5fc73a2dd588de6e8610353f4f47524a.jpg)
#250
Posted 04 June 2015 - 19:13
Takodje u tablici su fulali sa proracunima, nisu tacni kolicnici, ali bitno je da su broj zubaca na zupcanicima napisli korektno.
Nemamo podatke za dugi blok (828x18,5-liberty, sportcity one) pa bi bilo dobro da prebrojis svoje zupcanike kada budes u mogucnosti
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#251
Posted 04 June 2015 - 21:19
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#252
Posted 05 June 2015 - 11:02
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Frendov stalker je samo s malossi sportom ( bez variomata i bez spuha) dolazio do 120 po satu
#253
Posted 05 June 2015 - 11:38
#254
Posted 05 June 2015 - 13:35
Dok sam sym vozio isao je po gps sa TT-om 72kmh
Raspitivo sam se getribu uzet isto jer su svi govorili da je jako kratka.
Na kraju sam narucio iz tajwana variomat i skuter po gps iso 82..
#255
Posted 05 June 2015 - 15:13
#256
Posted 06 June 2015 - 22:35
#257
Posted 07 June 2015 - 14:32
#258
Posted 10 June 2015 - 22:55
Edited by mrgood, 10 June 2015 - 22:59.
#259
Posted 10 June 2015 - 23:21
Mozda si malo presao sa tom novom svecom pa ne pokazuje boju jos, a mozda je i hladna za taj cilindar. Daj sliku da vidimo boju..
#260
Posted 10 June 2015 - 23:30
Edit: evo sad nalazim na netu da za Italkit sa vodenim hladjenjem preporucaju NGK BR10ES.
Edited by mrgood, 10 June 2015 - 23:35.
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users