Jump to content


Piaggio Liberty 2T

piaggio liberty2t

384 replies to this topic

#261 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 June 2015 - 23:42

Ok je 9-ka za 70cc pogotovo ako je AC. Uvek je svecica svetlija sa strane izduva. Treba ti veca dizna, ne sme nigde biti siva boja.

#262 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 June 2015 - 23:42

Za std piagio gus cilindar ide ngk 9, italkit je alu srednje klase (nije preterano jak i ima bolje hladjenje) pretpostavljam da ide ngk 8.. ne znam i ne znaci nam nista sto je svecica od skode, treba nam tacna toplotna vrednost. recimo da na skodu ide ngk 6 ili 7, nemoj da te cudi sto je izdrzala mucena 1000km, bilo je hladnije napolju i verovatno nisi do kraja pogodio karb pa si je hladio i nekako je izdrzala.. sada za ove letnje temperature svakako nije :)

Kreni redom, pokusaj pronaci tacan podatak koja toplotna vrednost ide za tvoj kit, pa kad postavis pravu svecu stela karba. Sve drugo te vodi u krivom smeru, jer ako je neadekvatna sveca, mozes da pomislis da na primer imas vise goriva na nekom otklonu i krenes da osiromasujes smesu, a zapravo sveca trokira zato sto je hladnija nego sto treba itd..

#263 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 June 2015 - 23:48

 bojan681, on 10 June 2015 - 23:42, said:

Ok je 9-ka za 70cc pogotovo ako je AC. Uvek je svecica svetlija sa strane izduva. Treba ti veca dizna, ne sme nigde biti siva boja.

evo ja naleteo na 2 razlicita proizvodjaca alunikasil 70 base kiteva gde se preporucuje 8-ica.

uvek je svetlija sa jedne strane kada nije dobro nastelovan karb!

Da, treba veca dizna, al sobzirom da je osiromasio iglu i da nije siguran da li trokira od viska goriva ili od hladne svecice, bolje da ne steluje karb dok ne usrafi odgovarajucu svecku..

#264 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 June 2015 - 23:48

Znam ja to, da bez odgovarajuce svjecice nema dobro nastelanog karba. Znaci onda bi ja trebao osmicu, ili kako ? Jer ide koliko znam sto je veci broj, to je hladnija svjecica. Ne nalazim za svoj kit bas nigdje taj podatak kakva bi svjecica trebala ic.
Edit: E hvala na podatku, onda cu sutra uzeti osmicu, a ove dve cu ostavit za sestrinog Stalkera, s kojim takodjer imam problema, ali pisat cu o tome u odvojenoj temi. Sutra slikam svjecicu da vidite kako izgleda, rec cemo da je to boja nakon mjesovite voznje, i vec sad znam da cete reci (a sad vidim i ja) da je neodgovarajuca svjecica. Cim kupim osmicu, vracam iglu na sredinu i posto uglavnom vozim kratke relacije ako i nije idealno nastelan karb nece se nadam se nista desit, a nakupit ce svjecica kilometara polako, pa cu onda u stelanje.

Edited by mrgood, 10 June 2015 - 23:52.


#265 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 June 2015 - 00:20

Domislio sam se jadu :) . Uzet cu sa sestrinog stalkera Champion RN2C koja je presla vec sigurno 1000 km, pa cu s njom stelati fergazer. Nadam se da ta odgovara za ovaj Italkit.

#266 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 June 2015 - 00:23

Rn2c champion je ista kao ngk br9es. Potrazi na netu sta ide na italkit :)

#267 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 11 June 2015 - 00:24

Ma ok je 9-ka. Sa 8-icom ce ti stalno pokazivati iste boje svecice i neces moci stelovati karb. Ja sam na base 70cc alu cilindru vozio 9-ku i samo je sa njom pokazivao lepu boju. To je normalno da jedna strana bude malo svetlija jer je ta strana kod izduva toplija.

Edited by bojan681, 11 June 2015 - 00:26.


#268 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 June 2015 - 00:46

OK onda, bas cu probat sa ovom Champion, ova devetka mi je prenova pa mozda jos ne pokazuje dobru boju, znam da treba cca 500 km da bi se to na svjecici pokazalo. Meni je to bas jako sivo, skoro pa bijelo, moguce da zbog igle, a mozda i zbog nove svjecice, uglavnom sutra cu sve doznat. Medjutim, ja sam nakon sto sam stavio ovu NGK BR9ES napravio s njom u jednom danu 50 km, i bas nisam stedio skuter,a jos je i prirubnica na fergazeru bila puknuta, sto sam donekle kompenzirao zavrtanjem srafica smjese skoro do kraja, jer nikako nije spustao obrtaje zbog falseg zraka koji je vukao na tu pukotinu na prirubnici. Tako da je kojim slucajem smjesa bila siromasna, onda bi skuter vec tog dana zaribao, pogotovo zato jer je bilo 33-34 stupnja, a ja sam vecinu od tih 50 km sto sam napravio derao pun gas. Doduse, tada je igla bila za zub vislje nego sto je sad. Sad je igla skroz dole.

#269 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 June 2015 - 14:32

Evo i dvije slike svjecice:

Posted Image

Posted Image

Po meni je ovo mozda mrvicu presvijetlo. E sad, dal da dizem iglu, jer je skroz potopljena, ili sta ? Napominjem da ovo nije ful gas, ovo je nekakva ajmo rec mjesovita voznja. Jucer je ista ova svjecica na ful gasu bila dosta svjetlija.

Edited by mrgood, 11 June 2015 - 14:46.


#270 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 June 2015 - 09:51

Eto,stavih slike i niko nista ? Pisite jel valja ili ne,i ako ne valja da li da dizem iglu ?

#271 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 June 2015 - 11:54

Svecica je bleda, reklo bi se siromasne boje..

Izvini, ali da ne pisemo 50 puta, sve ovo te laze dok ne zakrpis sve gde vuce fals vazduh.. nije resenje kompezovati sraf smese, tako nikad neces pogoditi ni iglu ni glavnu diznu.

Evo redom sta da uradis:

1. Prirubnica!
2. Saznaj tacno koja je svecica odgovarajuca, rekla-kazala ne donosi rezultate. Ako je 8 pretopla neces imati snage i moguce su posledice. Ako je 9 prehladna, trokirace na niskom rezimu pa ces pogresno stelovati iglu i sraf smese..
3. Postavi teze rolnice (cca7-8gr) tako ces mnogo lakse osetiti sta karburator trazi, i bice bolje optercen da svecica pokaze pravo stanje i boju
4. Kad sve postavis, neka se skut zagreje dobro, nasteluj sraf smese prema pilotki (na leru) pa probaj full gas 300-400 metara i tada snimi svecicu. Ako je dobra, glavnu diznu vise ne diras, kao ni sraf smese.
Posle toga probas kako ti se cini u voznji i dali treba korigovati iglu..
Ako pak, svecica nije dobre boje, korigujes glavnu, pa na zagrejan motor opet sraf smese na leru pa opet pun gas 300 metera i tako u krug dok ne bude zadovoljavajuce. Na kraju vozas polako i probas svaki milimetar gasa i korigujes iglu.

5. Kad sve to zavrsis, posvetis se prenosu, remen, sajbne, multivar ili produzenje..

Moja pretpostavka je da kada ustelujes karb, odusevices se kolika je krajnja i neces imati potrebu za ulaganjem u prenos..

Ajde, nestrpljivo cekamo da ukrotis taj italkit :)

#272 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 June 2015 - 13:39

Prirubnica je nova,zamijenio sam ju odmaj nakon te voznje od 50 km. Dalje,skuter se meni ponasao u voznji identicno i sa statom svjecicom od skode i sa ovom novom ngk9. Znaci nisam nista dirao karb samo sam ga nastelao na leru nakpn zamjene svjecice i prirubnice. Ponasa se potpuno jednako kao i sa tom skodinom svkecicom tj. ima viska goriva na vrhu gasa. Jucer sam bio spustio iglu skroz - najvislji zarez. Gusenje od viska goriva na vrhu gasa je nestalo,ali sam time osiromasio ukupnu smjesu i svjecica je na ful gasu bila prebijela. Maloprije sam vratio zarez za jedan zub,znaci drugi od vrha i pokusao kompenzirati visak goriva prilikom kretanja odvrtanjem sarafa za zrak za cca cetvrtinu kruga,u cemu sam i uspio. Sada bi trebalo testirati ful gas,ali ne mogu na tecnigas treku stavit toliko teske rolice posto su sad unutra 4,3 grama,eventualno bi mogao probat sa 5 ili 5,5 grama.

#273 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 June 2015 - 13:57

I jos nesto,barem ja tako razmisljam: karb na kojem se osjeti promjena temperature za 10 stupnjeva,sto je recimo kod mene slucaj,jer kada je vani 20 stupnjeva skuter na vrhu gasa nije imao nikakvih problema,takav karb je skoro pa idealno podesen,jer se to na serijala karbu ili na nenastimanom karbu ne bi sigurno osjetilo. Medjutim,definitivno cu te poslusati i krenuti u ponovni stel.
Evo nadjoh za morini AC italkit 70 ccm: http://www.scooter-c...Morini+AC?meta=
Kazu da ide ngk 8.
Edit br.2: Nadjoh i za piaggio, ipak ide ngkbr9, znaci to je sad 100% tocno i mogu krenut u stelanje: http://www.scooter-c...LINDER_ZYLINDER

Edited by mrgood, 12 June 2015 - 14:12.


#274 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2015 - 19:58

Danas sam malo stelao karb. Umjesto dizne 82 stavio sam 86. Skuter ima puno vise snage i puno je zivlji. Ali nakon stavljanja dizne na pola gasa ima viska goriva,pa sam iglu ponovo skroz spustio. Gledao sam smjesu nakon toga na ful gasu ali je to meni jos prebijelo po boji svjecice. Jel moguce da ce mu trebat cak dizna 90 ? Ako da, onda cu opet imat problem na pola gasa a iglu vise ne mogu spustit ?

#275 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 June 2015 - 20:14

Puno preskaces, ako osetis da ima najvise snage sa 86 a svecka ti se cini blago siromasna, trebace ti 87 ili 88, preko toga vec krece nalivanje..

Koju iglu vozis? A 22, A 32 ili A7?

#276 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2015 - 20:42

Nemam pojma,defaultna igla od delorta,ne bi znao koja je,ali je dosta tupa.

#277 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2015 - 21:01

I da, nemam 87 ni 88 diznu, slijedeca mi je tek 90, tako da mogu jedino s njom probat. I svjecica mi se ne cini bas blago siromasna, nego poprilicno.

Edited by mrgood, 13 June 2015 - 21:02.


#278 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 June 2015 - 21:06

Pretpostavljam da je A22, najtuplja (najsiromasnija).

Probaj malko vecu glavnu diznu, sve dok ne pocne trokiranje na niskim otklonima. Kompezuj srafom smese. Ako sraf mora da se odvrne 3 kruga ili vise, onda 1 ili 2 broja manja glavna dizna i sraf na 1 do 2 kruga. Ne sme da trokira ni malo, na svim otklonima. Mora da radi kao fen od prvog milimetra do punog gasa.

#279 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2015 - 21:11

Hm, ajde bas cu sutra probat stavit tu diznu 90 da vidim sta ce se desit. Sada kada je igla skroz dole ne trokira nimalo, i bas kao sto kazes, radi kao fen na svim otklonima. ali je jos uvijek na ful gasu prebijela svjecica, i to ne malo (da je recimo svijetlosmedja) nego je nesto izmedju smedjeg i sivog. A mogu i slikat iglu, jer mislim da na njoj nista ne pise nigdje. Btw. meni je sada saraf smjese odvrnut nesto mrvicu manje od jednog kruga, to po ovome sta ti kazes znaci da ipak treba veca glavna dizna.

#280 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 June 2015 - 21:13

Treba i po srafu i po svecici, ali 90 ce biti prevelika sigurno. Videces kad stavis ;)
Moras imati neku izmedju, ja se igram 3 dana sa 1 brojem razlike..





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users