![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
#261
Posted 10 June 2015 - 23:42
#262
Posted 10 June 2015 - 23:42
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Kreni redom, pokusaj pronaci tacan podatak koja toplotna vrednost ide za tvoj kit, pa kad postavis pravu svecu stela karba. Sve drugo te vodi u krivom smeru, jer ako je neadekvatna sveca, mozes da pomislis da na primer imas vise goriva na nekom otklonu i krenes da osiromasujes smesu, a zapravo sveca trokira zato sto je hladnija nego sto treba itd..
#263
Posted 10 June 2015 - 23:48
bojan681, on 10 June 2015 - 23:42, said:
evo ja naleteo na 2 razlicita proizvodjaca alunikasil 70 base kiteva gde se preporucuje 8-ica.
uvek je svetlija sa jedne strane kada nije dobro nastelovan karb!
Da, treba veca dizna, al sobzirom da je osiromasio iglu i da nije siguran da li trokira od viska goriva ili od hladne svecice, bolje da ne steluje karb dok ne usrafi odgovarajucu svecku..
#264
Posted 10 June 2015 - 23:48
Edit: E hvala na podatku, onda cu sutra uzeti osmicu, a ove dve cu ostavit za sestrinog Stalkera, s kojim takodjer imam problema, ali pisat cu o tome u odvojenoj temi. Sutra slikam svjecicu da vidite kako izgleda, rec cemo da je to boja nakon mjesovite voznje, i vec sad znam da cete reci (a sad vidim i ja) da je neodgovarajuca svjecica. Cim kupim osmicu, vracam iglu na sredinu i posto uglavnom vozim kratke relacije ako i nije idealno nastelan karb nece se nadam se nista desit, a nakupit ce svjecica kilometara polako, pa cu onda u stelanje.
Edited by mrgood, 10 June 2015 - 23:52.
#265
Posted 11 June 2015 - 00:20
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#266
Posted 11 June 2015 - 00:23
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#267
Posted 11 June 2015 - 00:24
Edited by bojan681, 11 June 2015 - 00:26.
#268
Posted 11 June 2015 - 00:46
#269
Posted 11 June 2015 - 14:32
![Posted Image](http://i61.tinypic.com/2s10tms.jpg)
![Posted Image](http://i60.tinypic.com/33cvuh3.jpg)
Po meni je ovo mozda mrvicu presvijetlo. E sad, dal da dizem iglu, jer je skroz potopljena, ili sta ? Napominjem da ovo nije ful gas, ovo je nekakva ajmo rec mjesovita voznja. Jucer je ista ova svjecica na ful gasu bila dosta svjetlija.
Edited by mrgood, 11 June 2015 - 14:46.
#270
Posted 12 June 2015 - 09:51
#271
Posted 12 June 2015 - 11:54
Izvini, ali da ne pisemo 50 puta, sve ovo te laze dok ne zakrpis sve gde vuce fals vazduh.. nije resenje kompezovati sraf smese, tako nikad neces pogoditi ni iglu ni glavnu diznu.
Evo redom sta da uradis:
1. Prirubnica!
2. Saznaj tacno koja je svecica odgovarajuca, rekla-kazala ne donosi rezultate. Ako je 8 pretopla neces imati snage i moguce su posledice. Ako je 9 prehladna, trokirace na niskom rezimu pa ces pogresno stelovati iglu i sraf smese..
3. Postavi teze rolnice (cca7-8gr) tako ces mnogo lakse osetiti sta karburator trazi, i bice bolje optercen da svecica pokaze pravo stanje i boju
4. Kad sve postavis, neka se skut zagreje dobro, nasteluj sraf smese prema pilotki (na leru) pa probaj full gas 300-400 metara i tada snimi svecicu. Ako je dobra, glavnu diznu vise ne diras, kao ni sraf smese.
Posle toga probas kako ti se cini u voznji i dali treba korigovati iglu..
Ako pak, svecica nije dobre boje, korigujes glavnu, pa na zagrejan motor opet sraf smese na leru pa opet pun gas 300 metera i tako u krug dok ne bude zadovoljavajuce. Na kraju vozas polako i probas svaki milimetar gasa i korigujes iglu.
5. Kad sve to zavrsis, posvetis se prenosu, remen, sajbne, multivar ili produzenje..
Moja pretpostavka je da kada ustelujes karb, odusevices se kolika je krajnja i neces imati potrebu za ulaganjem u prenos..
Ajde, nestrpljivo cekamo da ukrotis taj italkit
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#272
Posted 12 June 2015 - 13:39
#273
Posted 12 June 2015 - 13:57
Evo nadjoh za morini AC italkit 70 ccm: http://www.scooter-c...Morini+AC?meta=
Kazu da ide ngk 8.
Edit br.2: Nadjoh i za piaggio, ipak ide ngkbr9, znaci to je sad 100% tocno i mogu krenut u stelanje: http://www.scooter-c...LINDER_ZYLINDER
Edited by mrgood, 12 June 2015 - 14:12.
#274
Posted 13 June 2015 - 19:58
#275
Posted 13 June 2015 - 20:14
Koju iglu vozis? A 22, A 32 ili A7?
#276
Posted 13 June 2015 - 20:42
#277
Posted 13 June 2015 - 21:01
Edited by mrgood, 13 June 2015 - 21:02.
#278
Posted 13 June 2015 - 21:06
Probaj malko vecu glavnu diznu, sve dok ne pocne trokiranje na niskim otklonima. Kompezuj srafom smese. Ako sraf mora da se odvrne 3 kruga ili vise, onda 1 ili 2 broja manja glavna dizna i sraf na 1 do 2 kruga. Ne sme da trokira ni malo, na svim otklonima. Mora da radi kao fen od prvog milimetra do punog gasa.
#279
Posted 13 June 2015 - 21:11
#280
Posted 13 June 2015 - 21:13
![;)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/wink.png)
Moras imati neku izmedju, ja se igram 3 dana sa 1 brojem razlike..
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users